Günümüzde, üç boyutlu tasarım ve animasyon yapımı ile ilgili bilinen ve de en yaygın kullanılan program 3ds Max’tir. Uzun yıllar 3ds Max konusunda dersler veren ve aynı zamanda da 3ds Max konularında çalışmalarına devam eden yazarlar, ders esnasında karşılaştıkları tecrübeleri, öğrencilerden gelen soruları ve tasarım deneyimlerini bu kitaba aktarmışlardır. Kitabın temel özelliği, konuyu hiç bilmeyen birisine kısa sürede 3ds Max’in temel ve gerekli konularında bilgi ve uygulama sahibi olmalarını sağlamayı amaçlamaktadır. Ayrıca, Türkçe kaynak olarak başka hiçbir yerde bulamayacağınız, 3ds Max’in birçok oyunda ve animasyonda kullanılan Partide (Tanecik yapılı modeller, patlama, toz bulutu), Reactor (Fizik motoru) ve Karakter Animasyonu (karaktere hareketlilik sağlama) gibi ileri seviye konulan da öğrenmelerini sağlamaktır. Kitapta, bütün konular örnek uygulamalar eşliğinde okuyucuya bizzat ekran üzerinden uygulatılarak konunun daha iyi öğrenilmesi hedeflenmiştir. Kitabın ekinde verilen DVD’de anlatılan konulara destek olacak şekilde 40 farklı video, 21 örnek animasyon, 17 örnek Max dosyası ve Tasarımlarda Kullanılan Hazır Maxscript kodlarına yer verilerek, okuyucunun 3ds Max konusunu daha da iyi öğrenmesi hedeflenmiştir..
Kitapta Bulunan Konu Başlıkları
- 3ds Max Kullanım Alanları
- 3ds Max Hakkında Temel Bilgiler
- 3ds Max Araç Çubukları
- Standart Nesneler ve Özellikleri
- Spline Sınıfı ve Özellikleri
- Kaplamalar
- İşık ve Kamera
- Sahne Seçenekleri
- Poly Modelleme
- Partide
- Reactor
- Karakter Animasyonu
- Örnek Uygulamalar
- DVD Ekinde (40 Adet Video, 21 Örnek Animasyon, 17 Örnek Max Dosyası, Tasarımlarda Kullanılan Hazır Maxscript Kodları)