27Yorum
Ecer1024
Kitapkurdu
Yazarın en en en beyendigim kitabı. .ahh Alaister sen nasıl bir adamsın. .EH okuduğum en güzel kitabı. .tabi birde çirkinin aşığı..
Özlem Sensal
Kitapkurdu
Kitabımız 4 kitaplık Askerler Serisinin üçüncü kitabı. Kitabımızın konusu ise, güzel ve çirkinin erotik ögeler içeren hikayelerinde eğlenceli, romantik, yer yer duygusal anlar yaşıyoruz ve aslında başından sonunu anlayabildiğimiz basit olaylar örgüsünü okuyoruz. İyi okumalar.
aslizet
Kitapkurdu
Zaman gecirmelik guzel bir historical romance
Serap Tekelioğlu
yazarın kitaplarını hep takip ediyorum bu kitabıda diğerlerini aratmıyor
yasba
Beğendiğim bir serinin beğendiğim bir kitabı oldu , son dönemde kaliteli tarihi romans okuyamıyoruz neredeyse Allahtan bazı yazarların eserleri çıkıyor da onlarla vakit geçiriyoruz .
huzis
Kitapkurdu
severek okudum ama bayıldım diyemem.boş vaktim bol diyorsanız okuyun derim.
luthien23
Güzel ve çirkin hikayesinin farklı bir versiyonu. Elizabeth Hoyt bu konuda artık markalaştı, kendini tekrar eden nice yazardan ayrışıyor. Ben çok beğendim. Seriden bağımsız da okunabilir.
sehervaktı
ilgi çekici güzel bir aşk hikayesi diğer kitaplar gibi bu da okunabilecek bir eser.
joker00
Serinin diğer kitapları gibi harikaydı. Çok zevk alarak okudum. En çok bu kitabı beğendim seride açıkçası. Tavsiye ederim.
nurayebru
kitap hoş bir şekilde başladı.ama ilerleyişinden pek hoşlanmadım.ama gayet başarılı bir roman.yazarın diger romanından daha iyi.tavsiye etmek isterim ama çok heveslisi degilim:)
nec5139
Kitapkurdu
okudum ve beğendim biraz fazla cinsel içerik barındırsa da.... ama okumaya değerdi..Sadece aşk değil aynı zamanda çocukların etkisi de ayrıca bir tat vermiş gerçekten... Şimdi sıra diğer Elizabeth Hoyt kitaplarında....
Gzd.dmry
Güzel ve çirkin aynı zamanda huysuz ve inatçı bir aşkı anlatan şahane bir elizabeth hoyt kitabı ilk sayfadan son sayfaya kadar kendine hayran bırakan bir roman elizabeth hoyt yine yazmış ve historical tarzda aşk sevenlerini yine kendine bağlamış başka söze gerek yok aldığınıza pişman olmuycağınız bir roman
hapy girl
Güzel bir kitapdı. Farklı bir güzel çirkin hikayesi . Ana karakterler kadar çocuklarda ayrı bir güzellik katmış kiştaba. Özellikle Sör Alistair Munroe'nun çocuklarla olan iletişimine bayıldım .
zeynepdamla
Güzel ve çirkinin hikayesi...Yaralı ve dış güzellikten yoksun muhteşem Alistair ve güzeller güzeli ama hataların kadını Helen arasında ki mükemmel aşkı okumak harikaydı...
borntodiee
Elizabeth Hoyt'un bütün kitaplarını okumuş biri olarak söylüyorum en iyisi bu romanıydı gerçekten büyüleyici bir hikaye ve içinize bir şekilde işliyor ..
tuğba15
bence dış görünüşün önemsiz olduğunu çok iyi anlatmış harika bir kitap okumaya değer :)
Jiyan Salman
Kitabı okuyup inceledim, beğendim ve hatta satışını yapıyorum. Kitapyurdu ile bağ kurmak bize nitelik kazandırıyor. Teşekkürler, iyi çalışmalar..
drlbrl
Herşeyini kaybetmiş bir adam ve elindeki herşey yalan olan bir kadın. Çocuklarıyla beraber asil bir düke nasıl karşı gelebilirdi, ya da onları nasıl geri alabilirdi aşık olduğu adam ona yardım etmeseydi. Sevdiği adamın kalbine dokunmak ve onunla olmak. Kendini bütün toplumdan saklayan bir adamın aşık olmaya ve güzel bir kadınla olmaya hakkı var mıydı? Herşeylerini kaybeden iki kişi birbirlerinde aşkı ve mutluluğu tekrar buluyor.
Ellyy...
Elizabeth Hoyt un yayınlanan bütün kitaplarını okudum genelikle hepsini beğenmişimdir serinin bu kitabını da beğendim. çünkü inanılmazı orta koyuyor bir yanda çok güzel bir kadın diğer tarafta savaşta ağır yaralar almış tek gözünü kaybetmiş bir erkek , başta nasıl olur diyorsunuz ama burada imkansız diye birşey olmayacağını her şeyin dış görünüş olamadığını ve ruh güzelliğininde önemli olduğunu anlatmak istemiş Hoyt .bence gayette başarılı olmuş.ancak ben okurken keşke kitap biraz daha uzun olsaymış dedim, sanki bana çok hızlı olaylara girmiş gibi geldi. onun dışında çok beğendim çeviride gayet iyiydi yani bu kitabı okursanız pişman olmazsınız.
hulyami
Bu nasıl bir kitaptı böyle.Masal gibiydi..Bayıldım..Bence serinin en güzel kitabı idi..Bu kadar güzel bir kitap olabileceğini tahmin etmemiştim..Bir de yayın evi serinin iki kitabını da arka arkaya yayınlayınca,muhteşem bir ziyafet oldu benim için...Bu uygulamayı lütfen Brenda Joyce içinde yapmalılar..<br /><br />Bu romanda Elizbeth Hoyt'un büyülü kalemi daha bir güzel hissediliyordu..Bunda yine Seden Gürel'e teşekkür etmek gerekir diye düşünüyorum..<br /> Kesinlikle bitmesini istemedim..Çok sevdim..Tavsiyemdir..<br />
1 2