Biat & Bir Turgut Reis Hikayesi
Biat & Bir Turgut Reis Hikayesi

Kitapyurdu Fiyatı: 396,00TL

23Yorum
Levent Turan
Kitapkurdu
Çok akıcı kendinizi icinde bulacağınız,deniz savaş taktikleri ile beraber zamanın politik ve siyasi durumunu net bir şekilde ortaya koyan okumaktan zevk aldığım bir kitap
Gülsüm Demirel
Çok akıcı, anlaşılır bir dille yazılmış etkileyici bir kitap. Okurken öğreniyorsun cümlesinin hakkını veriyor. Urgut Reisin namı diğer Dragutun keçi çobanlığından, korsanlığa, korsanlıktan reisliğe geçişini, Akdenizi bir Türk gölü haline getirme arzusunu ve bu uğurda verdigi mücadeleyi çok güzel dile getirmiş yazar. Okuyun, okutun..
Erol001
Kitapkurdu
Mim Kemal beyin söyleşisinde en sevdiğim kitabım diye nitelendirdiği kitap olduğundan alıp okumuştum.Gayet güzeldi.
belevili
Mim Kemal Öke hocanın mükemmel eseri. Okurken Akdenizin o engin sularında Turgut Reisle beraber korsanlık yapmanın heyecanı tarihi serüvenin hikayesi okurken yaşamak
çılgınhamsi61
Kitapkurdu
Kitabı okumaya başlayınca denizde bir kadırgaymış gibi akıp gidiyorsunuz. Ünlü denizcilerimizden olan Turgut Reis’in hayatını yazarımızın kendine has üslubuyla öğreniyor, o anları zihnimizde canlandırıyoruz. Tarihimizde önemli bir yer tutan Turgut Reis’i anlatan bir roman bulmak çok zor, o nedenle başarılı bir eser. Yalnız kitapta beni rahatsız eden kısımlar vardı. Yazar, Turgut Reis’i yücelttikçe, diğer denizcilerimizden bazılarını alçaltıyordu ki başta Barbaros Hayrettin Paşa bunlardan nasibini alanlardan birisidir. Okumanızı tavsiye ediyor, içindeki olayları tamamen gerçek olarak algılamamanızı, bir roman olduğunu unutmamanızı öneriyorum. İyi okumalar…
Vahap Tuğba Çanak
Bilge
Piri Reisin hayatı aşk romanı şeklinde icra edilmiş.Genel itibarıyla ilgi mi çekti akıcı bir anlatım var.Garibime giden yazarın Reisi özellikle hatunlar ile diyologlarında modern ağzılar kullanması tuhafıma gitti.Kötü mü asla ama pek gitmemiş.Yazarı severek okudum ve de okumaya decam edeceğim. Mim Kemal Öke okunur.
beyhanbas
Kitapkurdu
mim kemal öke'nin ilk kez bir kitabını okumuş oldum. tarihi roman severler mutlaka okumalı.akıcı bir dil, göz açıcı tasvirler, ilham veren duygular ustalıkla yansıtılmış. Öke'yi okumaya devam.
kamil_rıdvan
Kitapkurdu
Henüz okumadım ancak yazarın kitap ile ilgili bir söyleşisini dinlemem üzerine ilgimi çekti. Güzel olduğunu umuyorum.
altinkaynak680
Kitapkurdu
yazarın kendine has bir dili var ve bu roman belli ki uzun yılların verdiği bilgi birikimiyle yazılmış. denizcilik üzerine ve tarihimizdeki denizciler üzerine merakını artıracak güzel bir eser
Seda Tunalı
Kitapkurdu
Bir nefeste okudum. Kalemine Sağlık Mim Kemal Öke
kitapseverbirisiiiiii
Bir hocamın tavsiyesi üzerine okudum ve keşke daha önce okusaydım. Çok güzel bir kitap.
rhdmr
Mim Kemal Öke'nin harika bir kitabı
YAŞAR Bayindir
Kitapkurdu
Okumanızı tavsiye ederim.Çünkü her zaman anlatılan bir kahramanımız değil.
sbtkurra
Bilge
Usta kalemden dönemin ruhunu anlatan dervişane bir hikaye... Bitince üzüleceğiniz bir eser.
kostantinapol34
Kitapkurdu
Anlattığı tarihi şahsiyet ve dönemden, akıcılığından dolayı kesinlikle tavsiye edilebileceğim bir tarihi roman. İçerisinde geçen olayların kaçı gerçeğe dayalı veya hangi bölümleri kurgu insan merak edip araştırmaya başlıyor.
Urnmehmet
Kemal hocadan harika bir eser. Okuduğum en iyi romanlardan diyebilirim.
hulya_
Kaşif
bazı isimlerin yazdığı kitaplara yorum yazmak öyle kolay değil. Hocanın en sevdiği kitabı kendi ile özdeşleştirdiği karakter... tabi ki okumaya değer.
Emre Oztoprak
Kitapkurdu
Okudukca denizci olasim geldi:))
TheGlaive
Kesinlikle düşünmeden alın. İçine çeken bir kitap.
Doğansu23
Kitapkurdu
Sürükleyici ve içinde o zamana ait bilmediğimiz bazı önemli ayrıntıları da öğrenmiş olduk bu eser sayesinde.Keyifli bir tarafı da olduğunu söyleyebilirim.
1 2