Eksik Bir Şey mi Var?
Eksik Bir Şey mi Var?

Kitapyurdu Fiyatı: 150,00TL

Ürüne Git
27Yorum
fema60
Kitapkurdu
Eserde komşuluk, sevgi, bekleyiş, eksiklik ve insan ilişkilerinin içtenliğini, sade ama duygulu bir biçimde anlatılıyor. Kahramanlarıyla büyük anlatılar kurmasa da iç ısıtan basitliğinde gerçek bir değer taşıyor. Özellikle sadelikte güzellik arayan, küçük anların değerini hissedebilen okurlar için uygun. Ancak daha yoğun anlatım, özgün dil kullanımı ve daha karmaşık karakter dinamikleri arayanlar için, bu eser beklentilerini tam karşılamayabilir.
Hacer Kübra Öneker
Üstat
ne güzel sıcacık bir kitap kendim okudum bitrdim şimdi de arkadaşlarıma hediye aldım cok seveceksiniz . serinin iki kitabı da muhtesem
Esra Uçar
Bilge
Tüm kitaplarını severek okudum harika anlatım
ilanlı
Kaşif
dili akıcı severek okudum güzel bir kitap
FEYZA ARI
Kitapkurdu
Yazar ,çok popüler yazarlar kadar başarılı bence. İlk kitabının devamı üstelik daha eğlenceli. Ortaokuldaki çocuklar bile anlayabilir,dili basit,anlaşılır.
Nur Özdemir
Kitapkurdu
yazarın okuduğum ikinci kitabıydi çok güzel, akıcı,samimi ydi
KY-1671595
Her şey eksik her şey tamam kitabının devamı. Yazarın anlatımı sade ve akıcı fakat Türk filmi havası var biraz bir sonraki bölümde ne olacağını tahmin edebiliyorsunuz.
Hatice Doğan Çakmak
Kitapkurdu
Sade, naif bir anlatım ve hikaye olmuş. Severek okudum.
hukukcuyasin
Kitapkurdu
Kendimden bir şey buldum
ebru bozkurt
Kitapkurdu
Yazarın edebiyat adına kendini geliştirecek çok yolu var.
Cebezade*
Kaşif
Her şey eksik her şey tamam kitabının devamı. Aynı içtenlikle yazılmış
KY-8865636
Kitabın öncesi varmış ama ben bilmiyordum ona rağmen olaylar birbiriyle o kadar bağlantılı ki çok severek okudum
Merve Bayer
Okurken orada yaşamak istiyceginiz ağlatan güldüren çok samimi bir roman.
Nazzmiyee
okurken kendimden parçalar buldum. yazarın yüreğine sağlık
byhusam41
Kitapkurdu
Sadece yetişkinler için değil çocuklar içinde sevgili diline değinmesi ve onlarads yer vermesi gerçekten hoş olmuş. Kitabı okurken mutluydum. İçindeki kişiler gerçek ya da sallama hiç önemli değil ama onların mutlu olduğunu görmek ve yıkılmak üzere olan yuvalarını topladıklarını görmek beni çok mutlu etti. Onay Sözleri Nitelikli Beraberlik Armağanlar Hizmet Davranışları Fiziksel Temas.
aşkgül_
Hiç bitmesin, hep sürsün istediğim acı, tatlı, muhabbetli, tatlı bir mahalle romanı..
KY-1772829
Hiç bitmesin, hep sürsün istediğim acı,tatlı, muhabbetli, tatlı bir mahalle romanı. Keşke üçüncü kitap da olsaydı dedim -son- yazısını gördüğümde
KY-4245798
Tanıdığınız insanların mutluluğuna tanıklık ediyor gibi
akayka
Kaşif
dinlenmek için okunabilecek bir kitap
Saliha G.
Kitapkurdu
O sokakta sofrada belki sohbette kendinden parçalar bulduğun bazen güldüğün bazen hüzünlendiğin sıcacık bir kitap:)
1 2