Badem Ağacı
Badem Ağacı

Kitapyurdu Fiyatı: 209,85TL

Ürüne Git
450Yorum
biricikfiliz
Kitapkurdu
çok beğenerek okudum.tavsiye edilir
*zeze*
Kaşif
Olurken kaç kez boğazım düğümlendi, kaç kez gözyaşlarım süzüldü hatırlamıyorum, beni derinden etkileyen bir kitaptı. Ayrıca yazarının yahudi olması da ayrıca şaşırttı beni kesinlikle alın ve okuyun derim
İlahiyatçı Genç
hayatımda okuduğum en iyi kitaptı çok etkileyiciydi
türkan bakırcı
duyguyu cok iyi yansıtıyor okunmalı
BulutAtlas
Kitapkurdu
Acının her tonunu iliklerinize kadar hissettiren kitap...
Buğday Başağı
Kitapkurdu
Bir solukta okudum, elinizden bırakamıyorsunuz.
ahmetro
Kitapkurdu
Çok acı ve dünyanın buna dur dememesi daha da acı.. güzel bir anlatımdı.
KY-4784632
acı,savaş,gözyaşı..dokunaklı güzel bir kitap
Munise02
Kitapkurdu
Filistin halkının yıllardır süren saadetini, acılarını anlatan bir kitap. Umuda fedakarlığa dair bir çok şey buluyorsunuz kitapta. Kitap çok etkileyiciydi. Okunmasını tavsiye ederim.
potherr
Kitapkurdu
tek kelime ile muhteşem bir kitap herkezin kitaplığında olması gerekir bence
hanifeozan
Kitapkurdu
Baştan sona derinden etkiledi. Tavsiye ediyorum.
kduygu68
Kitap Filistin'de yaşananları tüm açıklığıyla anlatmış. Okurken içinizin sızladığını hissedeceksiniz.
bahar  adanur
Limon ağacını okuduysaniz kesinlikle bu eseri de seveceksiniz
Sevgi pınar
Kitapkurdu
anlatımı çok akıcı hüzünlü ve başarı hikayesi
sevcan korkmaz
kitap çok etkileyici, filistinde yaşanan acıları anlatiyor, hikayeden ders çılartiyor insan
medihametehan
Kitapkurdu
Filistinli bir çocuğun başarı öyküsü. Etkileyici bir roman.
kubra dmrl
Kitapkurdu
okudugum en iyi kitaplar arasina girdi cok ama cok etkileyici ve akıcı bir kitap..filistinin icinde bulundugu durum daha guzel anlatılamazdı.mutlaka okuyun derim
İrmakk
Kitapkurdu
Okuyucuyu içine alan, etkileyici bir roman. İyi ki okumuşum dediklerim arasında yerini aldı.
tuğba dursun
Kitapkurdu
tek solukta okuyacağınız yaşanan acıları hissedip ağlayacağınız bir eser
kitapgecekahve
Kitapkurdu
Hikayede çocuk ve savaş varsa, bir de anlatım güzelse size de hüzünlenerek ve Allah'tan dünya için barış dileyerek okumak kalıyor.