Son Nefes Havaya Karışmadan (Karton Kapak)
Son Nefes Havaya Karışmadan (Karton Kapak)

Kitapyurdu Fiyatı: 159,50TL

Ürüne Git
376Yorum
Muzaffer Sarı
Biraz da hayatımızı anlamlı kılan şeyin ölüm olduğunu anlatan bir kitap
ayşe korkmaz
Kitapkurdu
Bir doktor adayı olarak tekrar tekrar okuyacağımkitap. Hem doktor hem hasta gözüyle ve gerçek yaşanmış olmasının etkileyiciliğiyle insanı duygulandıran bir kitap. Başını sonundan beri bilmenize rağmen sıradışı bir kapanış yapıyor
butimar*
Bitmesini aşka istemeyeceğiniz bir kitap, okuyun okutturun.
bibli osmia
Ölüme giden yol.Empati kurmak çok zor.
okumahalleri
Gerçek hikayeler insanı ayrı etkiliyor.
çağla çevik
İnsana hayatın ne kadar boş olduğunu hatırlatan, üzücü ve güzel bir kitap.
Tugba B.
Kitapkurdu
Son derece etkileyici bir kitap. Kitabın başlarında doktorluğun ne derece kutsal ve zorlu bir meslek olduğu ilmek ilmek işleniyor. İlerleyen bölümlerinde ise bu işi yürekten yapan genç bir doktorun yaşadığı hastalıkla hayata bakış açısına, yaşam amacının ne olduğunu sorgulamasına şahit oluyoruz. İki ay önce akciğer kanserinden -henüz daha 37 yaşında olan - çok yakınımı kaybetmiş biri olarak hem çok etkilendim hem de her satırında şahit olduğumuz şeyleri yeniden yaşadım diyebilirim:( Bazı kitaplar keyif verir, enerji verir okurlara. Bazılarının ise bambaşka bir amacı vardır. Durduğumuz yerden geriye dönüp bakmamıza vesiledir. Kitapta alıntı bir söz var "Hayat bir gün. O da bu gün." Yazarın burada vurguladığı en önemli nokta da "İşte bu günü nasıl değerlendirecek olmamızdır" Paul Kalanıthi'nin son ve zor zamanlarında yazmayı bir an olsun bırakmadığı eseri... Tavsiyemdir.
z.Z..
Kitapkurdu
Doğum günü için doktor olmak isteyen kuzenime aldım, çok beğendi.
ddg
hayatı yeniden sorgulamanızı sağlayacak bir eser. kitabın sonu çoğu kişinin aksine beni çok üzdü. çocuğu ile yaşadıklarını okumak ve hayalini kurmak. kesinlikle okunmalı
Hatice Yüce
Kitapkurdu
kısa olması hoşuma gitmemişti
katakirin
Kitabın sonuna doğru okumayı bıraktım sanki ben okumazsam ölmeyecek gibiydi ama maalesef bu kadar kendini geliştirmiş başarılı bir insanı erken kaybetmek dünya için acı olmuş... Kitap ise empati acısından güzeldi her yönden bakabilmek... Olayları doktor ağzından duymakta farklı bir deneyim...
natti
Önsözde de yazıldığı gibi şiirsel ve akıcı anlatımıyla ve hayatın içinde olan hikayesiyle, güzel bir kitap. Direk Tavsiyede bulunmadan ama sizi düşündürecek bir hikaye.. çok zevk alarak okudum. tavsiye ederim..
Pınarvezir
Yüreğe hitap eden güzel bir romandı
Zeynepyarar
Enpatinin en duygusal örneği sanirim bu kitap..bir doktorun aniden hasta yatağında yer bulması...mucadele etmek,etmemek...kabullenmek, savasmak,hayallerine veda etmek ya da sıkı sıkıya sarilmak...o kadar insanca ki...sanirim en güzeli de son bölüm eşinin yazdıkları...mutlaka okunmalı hayatın değerini anlamak için ya da hatırlamak için.. .
Okurgezer011
Başarılı bir beyin cerrahı olan Paul,yakalandığı hastalık sebebiyle değişen hayatını ve ölüme giden yolculuğununu kendi ağzıyla anlatmış. Gerçek hayat hikayeleri her zaman daha etkileyici oluyor ve bence bu hikayeden bize kalacak olan şey, hızla geçip giden zamanın değerini daha iyi bilmek, kısa olan hayatı en güzel ve faydalı şekilde geçirmek olacaktır.
serkankozan27
Kitapkurdu
KİTAP BİTTİĞİNDE BEN DE SON NEFESİMİ VERMEK İSTEDİM...
KY-1253444
ölumle yuzlesen ve hayatinin anlamini sorgulayan bir doktorun son zamanlarini anlattigi bir kitap.bazi seylerin farkina varmamiz icin faydali oldugunu dusunuyorum. yazarin da amaclarindan biri bu sanirim.
Hummerx
Kitapkurdu
Eşsiz bir kitap kitabı okuduktan sonra bir kere daha anladım ne kadar boş şeylerle uğraştığımızı gereksiz yere kendimizi ve çevremizi üzdüğümüzü... Herkes ölecek ama erdemli yaşamak, Paul gibi yaşamak bambaşka birşey...
arosix
Kitapkurdu
Hayatın anlamsızlığına ve ölüm gerçeğine dair güzel bir kitap. Okunmalı.
nurtenul
Gerçek hayattan güzel bir hikaye. bir ara geçmiş gelecek karıştırdım ama özellikle doktorların yaşadıkları mesleki zorlukları onların bakış açılarını çok iyi anlatmış.