Badem Ağacı
Badem Ağacı

Kitapyurdu Fiyatı: 209,85TL

Ürüne Git
450Yorum
SsekendizZ
Kitapkurdu
İlk sayfada sizi ele geçiren nadir kitaplardan. Değerli, iç burkan, güzel ötesi...
MelCGZ
Kesinlikle iz bırakacak. Bayıldım. Muhteşemdi.
KY-5312083
Hayatımda okuduğum en iyi roman diyebilirim
ayşegül2707
Gerçekçi aynı zamanda acıklı bir hikaye, herkes okumalı
efide aki
çok çok etkilenmiştim bu kitaba.. hediye edilebilecek, başkalarının da okumasını isteyeceğiniz türe bir kitap..
KY-1216243
Daha ilk sayfalarında sizi kahreden bir acıyla tanıştırıp elinizden birakmadan okumanıza neden olacak pişman olmazsınız bir şansı fazlasıyla hakediyor!!!
ozlemehmet
Kitapkurdu
gerçekleri yansıtan acı bir hikaye...
gamse89
384 sayfalik kitabi bir günde bitirdim.asiri akici ve anlamli bir kitap.bugune kdr nasil okumadim dedirtti.
SERAP DAĞCI
Kitapkurdu
Okurken içim acıdı kesinlikle okunmalı
eoraptor2
Kitapkurdu
çok beğendim harika bir anlatım ve konu
zeynep keleş
Kitapkurdu
Tek solukta okumaklık muhtesem eserlerden. Okurken içim acıdı ancak o zor şartlarda bır çiçek filizlendi. Keşke hep bilim kazansa insan kazansa kaybetmek hep daha kolay. Filistinli kardeslerımızın acısının dınmesı dileğiyle selam olsun özgür filistine
Büşra Ülger
Anlatım akıcı, konu güzel kesinlikle okunmalı
Marvinyus
Kitapkurdu
Filistinli bir ailenin işgal altında geçirdiği zor günleri ve bu süreçte başlarına gelen dramatik olayların anlatıldığı biyografik anlatı olan kitapta acılarla dolu, etkileyici bir başarı öyküsü var.
tebessüm 1
Begenmedim. Guzel anlatılamamıs. Huzunlü bile degıl. Tarafsız yazılmamış
NURAY  AKINLI
Kitapkurdu
Nasıl güzel çok beğendim yeri geldi üzüldüm ama kitap kurgusu tek kelimeyle muhteşem
Erhan22
beğenerek okudum.Nasıl bittiğini anlayamıyor insan.
Gülperi Büyüksamancı
Kitapkurdu
Anlatim ,konu muhtesem .kesinlikle kütüphanenizde bulunması gereken bir eser
emine_akkoyun
Kitapkurdu
çok sevmedim, sebebi tarafsız gibi göstermeye çalışmasına rağmen yahudileri ön plana çıkarması
Selda Tiryaki
Hiç sıkılmadan okuyacağınız ve gerçekleri çarpıcı bi şekilde dile getiren mükemmel bir kitap.
gülkübra
Kitapkurdu
Yazarın yahudi olması sebebiyle Filistin halkının yaşadığı zulmu böyle açık açık anlatması insanı sasırtıyor sonra sonra kitap birden aslında yahudiler napsin evsiz barksızdı naziler filan vardı ya kayıyor, aslında biz iyiyiz de ima ediliyor sık sık.. Araya sepiştirilen bu tarz yahudi övmeleri dışında anlatımı, akışı, konu bütünlüğü çok yerinde bir kitap..