Duyguların Rengi
Duyguların Rengi

Kitapyurdu Fiyatı: 181,55TL

Ürüne Git
318Yorum
ulya61
Kitapkurdu
kesinlikle duygunun hiç bir rengi yok bu kitapta bunu çokk iyi bir şekilde anlayacaksınız...
murti08
gerçekten akıcı güzel bir kitap
emelbayrak
150 sayfasına geldim hala çok sıkıcı okuduğum en kötü kitaplardan bir tanesi
firatyavuz
Çokta iyi bir roman değil.yinede bitirmeye teşvik edici mini bir akıcılık var..
GAME OVER
çok sürükleyici bir roman değil şimdilik. çünkü okumaya devam ediyorum. ama sebepsiz bir şekilde elinizden de kolay kolay bırakamıyorsunuz.konunun farklılığı da bunu etkiliyor bence. okunması gerekir diye düşünüyorum...
Kitapçı76
başlarda sıkılmakla birlikte , devamında sürükleyici bir hal alan kitapta, herkesin kendimizden bir şeyler bulacağını düşünüyorum. okunması gerekli bir kitap
muzaffermag
Tavsiye edilir.
fehime2138
çok fazlasıyla duygu yüklü bazen üzülüp bazen sevinç dolu olucağınız bir kitap arşivinizde mutlaka bulunmalı
SEVALCE
Kitapkurdu
hayatı bambaşka bir yönden görmek isteyorsanız mutlaka okuyun
miniel
başta biraz sıkılmama rağmen sonradan çok sardı, sürükleyici bir kitap ve film tadında gerçekten de...
kitap_dedektifi
çok güzel bence okuyun
balzam
Kitapkurdu
kitabı henüz okumadım ancak yorumlardan okunabilecek bir kitap olduğunu anlıyorum
mlhtykpğl
Kitapkurdu
çok güzel bir kitap filmide çok iyi
K14
Güzel bir konu üzerine yazılmış sürükleyici bir kitap.Kitapta yer yer üzülüp sinirleneceğiniz ve yer yer tebessüm edeceğiniz bölümler var.Başı ilk başlarda biraz ağır ilerlesede okudukça kitabın temposunun artmaya başladığını farkedeceksiniz.Farklı bir bakış açısı kazandıracak güzel bir kitap tavsiye ederim.
KY-1068753
pek beğenmedim
ayssaldemir
KİTAP BİR ÇIRPIDA OKUNACAK KADAR SÜRÜKLEYİCİ ÇOK BEĞENDİM ÇOK GÜZELDİ DİLİ AKICI TAVSİYE DİYORUM
gonulcubuklu
hoş bir kitap kurgusu gayet iyi
makman11
Kitapkurdu
Çok güzel bir kitap herkesin okumasını tavsiye ederim. sürekleyici ve bir solukta okunuyor. İnsanların kendilerini üstün görmesini ve diğerlerini ayrıştırmasının güzel bir örneği tabi verilen müdaleninde
snmgr
Fcocukluğumuzun filmlerini hatırlattı bana .. Keyifle okudum bazı yerleri sıkıcı olsa da okumaya değerdi . Minny yi çok sevdim :)
kitop
büyüleyicii hem komik hem hüzünlü gerçekten büyüleyici