Son Nefes Havaya Karışmadan (Karton Kapak)
Son Nefes Havaya Karışmadan (Karton Kapak)

Kitapyurdu Fiyatı: 159,50TL

Ürüne Git
376Yorum
farslangilay
Kitapkurdu
Bu kitabı , bu duygulari yazanın simdi olmadığını bilmek.. Gerçek acılarını bilmek... Cok zor ...Kendi yarasına merhem olamayan bir doktor...Hayat ne acı..
TDHY
Kitapkurdu
Çok yalın bir dille anlatılmış. insanın kendi hayatını da sorgulamasına fırsat sunuyor. empati kurmak benim icin zor olsa da bu durumda olan kişileri anlamaya çalıştım . Hayatla, ölümle ilgili farkindalik kazandıran bir kitap
Mehmed Turan
Kitapkurdu
Engelli insanları anlamak mı istiyorsunuz. Çoluğunuza çocuğunuza okutunuz. Acıklı bir kitap.
nlnlcanan
Kitapkurdu
Çok etkilenerek okuduğum, hedeflerinin zirvesine 1 adım kalmışken ne olduğunu anlamadan düşmeye başlayan bir hayatın gerçek öyküsü...Duygusal olarak insanı alt üst ediyor. Aslında hepimiz için geçerli, ölüm her an kapımızda. Ertelemek yerine anın tadını çıkarmak gerekiyor. Ayrıca doktor olan yazarın mesleki yaşantısına dair kişisel çıkarımları da bana göre doktor adaylarının kulaklarına küpe olması gereken türden.
busegundogar
Kitabı elime almadan önce kurgu sanıyodum, fakat ön sözü okuduktan sonra her şeyin gerçek olduğunu fark edince kitap beni daha çok kendine çekti. Doktorluk hayatı beni hiç sıkmadı, bence olaylar gayet iyi ilerledi. Son sayfalara doğru çok kötü hissettim, kendimi onun yerine koymaya çalıştım, çok zor bir durum gerçekten. "İyi ki okumuşum" dediğim kitaplardan birisi oldu
ebruasltrk
Paulun yaşam öyküsünü hiç sıkılmadan okudum. Yalın bir anlatımla yazılmış bir kitap. Beni gerçekten çok etkiledi okumak isteyen arkadaşlara tavsiye ediyorum.
MR.ÇINAR
Müthiş bir solukta okudum.Kitapı okuduktan sonra insan hüzünleniyor ve kendi yaşantısını sorguluyor.
Dr. Zehra Ülgür
Kitapkurdu
Ölümle her daim içiçe olan ancak ölümü her daim kendinin dışında tutan doktorların da aslında ölüme ne kadar yakın olduğu gerçeğiyle yüzyüze getiriyor okuyucuyu Paul Kalanithi. Yalın, etkileyici ve bir o kadar duygusal bir dille kitabını kaleme alan yazar; ölümü ve hayatın anlamını sorgulatıyor. Yarım kalmışlık hissi veren kitap aynı zamanda tüm hayatların bir şekilde yarım kaldığı gerçeğiyle de burun buruna getiriyor okuyucuyu.
Bibliyomanyak.biri
Paul'un yaşamını, doktorluk anılarını okurken sıkılmadım. Güzeldi. Fakat bir ara felsefeye kayıyordu, orası beni sıktı. Bunun dışında beğendim. İç burkabilecek bir kitap.
drgokselb
Yine bir meslektaş kitabı. Ama bu sefer ki farklı.Akciğer kanseri teşhisi aldıktan 22 ay sonra ölen Paul kısıtlı zamanı ile geride kalanlara verdiği mesajlarını bu kitapta toplamış. Hep doktor tarafından bakan bir kişinin hasta tarafına geçmesi ne kadar zor. Bu zorlu dönemde hep yanında olan eşinin yazdığı son sözleri okurken gözyaşlarımı tutmam mümkün olmadı. Ölümün çokta uzak olmadığını bu kitabı okurken daha iyi anlıyorsunuz. Okunması bir kitap şiddetle tavsiye ediyorum.
Esmila
Kitapkurdu
Kitap gerçekten çok güzel. Keşke bütün doktorlar da okusa kitabı. Yalın bir anlatımı var ve hikayenin gerçek olması daha da çok etkiliyor insanı. Muhakkak okunmalı..
Sümeyye AKDAĞ
Mükemmel ve çok etkileyici bir otobiyografi. kitabın sonunda da gözyaşlarıma hakim olamadım. Herkezin okumasını tavsiye ederim. Gerçekten de Paul Kalanithi ölümle kol kola yaşamanın öyküsünü yazmış. " Ölümcül bir hastalıkla başa çıkmanın tek yolu çok sevmekti"...
kitapkurdu593
Kitapkurdu
okurken etkilendiğim samimane yaşanmışlık bir eser ..
siulam
Kitapkurdu
Hayatı çok ciddiye almadan anı yaşamamızı anlatıyor. Sonuç hep aynı tüm canlılar ölecek.
seveskikigünlerim
Yaşayan her şeyin ölüme mahkum olduğu hayatta hayatı anlamlı kılan nedir? Garip. Kanser olduğunu öğrendiğinde ölümü bu kadar araştırmama mesleki olarak bu kadar tecrübe etmeme rağmen bilgilerimle bir arpa boyu yol alamamışım diyor. Kitap için hazırladığı videoda ne kadar da durgun ve üzgün. Entellektüel olmak ve ya inançlı olmak, hissettirdikleri ne kadar da farklı.
Petruşka21
Bilge
Kitabın yarısı çocukluk ve doktorluk yıllarını,diğer yarısı ise hastalık,baba olma ve vefat sürecini anlatıyor.Hayatta kimsenin başına ne gelir bilinmez;hem ibretlik,hem de gerçek bir insanın hayatını,etrafındaki sevgi çemberi ve ilginç doktorluk anıları için okunmalı..Kolay okunuyor bu arada.
ADN6161
Kitapkurdu
Kitap harika ve akıcı. Gerçek bir hikaye olması çok etkileyici. Bu cesur adamın ölüme yürüyüş yolculuğunda yaşadığı yoğun duygu karmaşası ve mücadele içerisinde tüm okuyucuların kendinden bir şeyler bulacağını veya en azından bir şeyler öğreneceğini düşünerek kitabı tavsiye ediyorum.
rukal_
Kaşif
Kitapta doktorlarin zamanla hastaliklara nasil duyarsizlastiklarina da deginilmis.Kitabin yasanmis bir hikaye olmasi,kahramani kendinize yakin hissetmenize,ona üzülmenize sebep oluyor..
mebsem
Kitabın son sayfalarında gözyaşlarıma hakim olamadım muhteşem bir hayat öyküsü
jadearslan
otobiyografi ama hiç sıkılmıyorsunuz ve çok güzel