Duyguların Rengi
Duyguların Rengi

Kitapyurdu Fiyatı: 181,55TL

Ürüne Git
318Yorum
Bilge011
Muhteşem bir roman filmini zilemeyi sabırsızlıkla bekliyorum
ersinkk
Bi' solukta okuyup bitti diye üzüleceğiniz bir kitap. Ben filmi izlemedim ama kitabı okurken zaten olayların tamamı gözünüzün önünde canlanacak.
ulupamirli
Roman okumam diyenler bir daha düşünsün:)
<adnan>
Amerika'da renk ayrımının en fazla olduğu bir zamanda üniversiteyi yeni bitiren bir genç kız evine geri döner ve yerel bir gazetede yazar olarak işe başlar. Kendisinden beklentilerin çok fazla olması nedeni ile eziklik hisseden ve bu baskıyı kaldırmak için de en yakın arkadaşları olan siyah hizmetçilerinden yardım alan bu genç kız kendini bir anda toplumun karşı olduğu fakat kendi için normal olan bir yaşamın içinde bulur.
mehmet_çömez
Kitap biraz durağan ilerliyor olsa da merakıma yenik düşüp kısa sürede bitirdim,konusu oldukça farklıydı
busenaz61
çok güzel bir kitap elimden hiç düşümeden okudummmm herkese taviyede ediyorum mutlaka okuyun
Ali Suavi
filmide bir çok ödül aldı zaten. bence kitapta en az o kadar ödülü hakediyor.
Çağrı DESTEK
Kitapkurdu
bitmesine üzüldüğüm sayılı kitaplardan
ÖBSK
Kitapkurdu
güzel değil aslında gzüellikten ziyade sürükleyiciliği yok çok ağır ilerliyor
r12tx
mükemmel ötesi bir anlatım.Önce filmini izleyen şanssızlardanım.Film kitabın gölgesinde kalıyor.Yazı dili mükemmel.Yazarın yeni kitabı çıkarsa sırf buradaki başarısından dolayı bile çok satanlar listesine en üstten girebilir
n.serra
Hem kitabı güzel,hem filmi güzel... İnsanın içine işliyor.. O yıllarda zencilere yapılan haksızlıklar ve onların gözler önüne serilmesi bir millet için çok acı bir gerçek bence... Mutlaka okunmalı bu kitap,gerçekten çok etkilendim...
can98
Kitapkurdu
Etkileyici bir kitap.Okurken sıkılmıyorsunuz. Bu kitapta hem aşkı hem macerayı hem dramı hem de hayatın gerçeklerini bir arada bulabiliyorsunuz.
Sevgi Özkurt
kitabın ilk sayfalarını okurken çok sıkılıp,bırakıp bırakmamak arasında kalıp zorla devam etmiştim ve iyiki devam etmişim.güzel bir kitaptı,yalnız sonu benm için havada kaldı,daha net bitebilirdi.yine de tavsiye edilir...
binnurileri
Kitapkurdu
evet güzel bir kitap, film tadında bir kitap....
gardner61
Kitapkurdu
filmi harikaydı eminim kitabı daha güzeldir
osteoartrit
kitabı okuyunca neden bu kadar çok sattığını ve böyle çok yorum aldığını anladım.beklediğim gibi çok güzel ve sürükleyici bir kitap.duygular ve renkler...
Çiğdem ÇİFCİ
Şimdiden elimden bırakamadığım bir kitap. Yolda, arabada her yerde hep okuyorum.Sonunu sabırsızlıkla bekliyorum.
snow flake
Hem dramtik hem komik bir dönem kitabı.Siyahların yaşadıkları karşısında boğazınızda bir yumru oluşuyor,bir gülüp bir hüzünleniyorsunuz.Benim favorim kesinlikle Minny okuduklarımdan sonra yediklerime dikkat edeceğim ne olur ne olmaz :)))
polislover
Kitap bittiginde en iyi dostlarim evimin kapisindan cikip gitmiscesine uzuldum..cok severek okudu
ISeeDeadPeople
Sürükleyici kitap okumak biraz sabır işi olsada sanırım verdiği hazzı hakettiriyor.