Badem Ağacı
Badem Ağacı

Kitapyurdu Fiyatı: 209,85TL

Ürüne Git
450Yorum
ezo90
Kitapkurdu
coğrafya kaderdir..
Emel Çakmak
taraf olmadan normal bir hikaye gibi okunabilirse evet güzel bir hayat başarı azim hüzün hikayesi olmuş. fakat verilen mesaj ( filistinlilere İsrail ile uyumlu olun,onların istediği şekilde yaşayın) hiç te uygun değil. kitabı birgğnde bitirdim ama sanırım tarafsız olamadığım için malesef sevmedim. herkes ahmet olamaz
oku_-_yorum
Kitapkurdu
Bir Filistinli çocuğun zor şartlar altında ailesinin hayatını nasıl değiştirdiğini anlatan bir kitap...Çok Çok iyi değil ama okunabilir.
Erhan BEKMAN
Kitapkurdu
çok güzel bir konusu olan ve bir çocuğun başarı öyküsünü acı gerçekler içinde analatan bir filistinli aileyi konu alan bir kitap okunmasını tavsiye ediyorum.
md4483
Kitapkurdu
bir solukta okuduğum kitaplardan biri oldu. tüm zorluklara rağmen hayatı başarılarla dolu Filistinli bir çocuğun romanı
Tubayagiz
Kitapkurdu
Okunabilir bir kitap ama daha çok bir filistinlinin kendini ve akrabalarının hayatını kurtarışı diyebiliriz,milli duyguların eksikliği hissediliyor
bilalelif
Kitapkurdu
Yürek burkan, acı gerçekler ile yüzyüze geldiğim bir kitap çok etkileyici tavsiye ederim.
Swan80
Kitapkurdu
Bir nefeste okuduğum bir kitap
NİLGÜN YANMAZ
Kitapkurdu
Beni etkileyen kitaplardan biri...Zorluklara ve savaşa rağmen başarıya giden bir yol.Çocuklarımıza da okutmalıyız
aytn-mrt
çok güzel anlatılmış duygu yüklü bir kitap
natasha rostova
kitabı yorumlara bakarak almıştım ve kesinlikle yorumların fazla abartıldığını düşünüyorum okunabilir mi evet okunabilir ama sizi derinden sarsacak bir öyküsü yok
SAMİME SARI
OKUNMASI GEREKEN HARİKA BİR KİTAP.FİLİSTİNLİLERİN İSRAİLLERİN ZULMÜNDE ÇEKTİKLERİ.O ZORLUKLARA RAĞMEN MÜCADELE EDEN AHMED HAMİD İN HİKAYESİ...
benitooth
Kitapkurdu
Eşimin kitap günü için arkadaşlarında aldım Filistin meselesini yabancı bir yazardan okumak gayet güzel tüm dünya bu güzel kitabı okumalı filistini daha iyi anlayacaktır
Aynsad
Şu an okuyorum,elimden bırakamıyorum.Gözlerim dolu dolu her satırda İsrail zulmü,Filistin ezilmişliği,gerçekten çok acı.
niklısss
Çok ağladım
gncnvrz
Kitapkurdu
duygusal ve aile bağlarını,azmi anlatan muhteşem bir eser.okuduktan sonra o zamanki imkanlarla başarılana bakıyorum ve biz şuan hiç bir şey yapmıyoruz diyorum.
birokur97
İlk yarısı her sayfasında hüzünlendirici, ikinci yarısından sonra ama bazı olaylar pek hoşuma gitmedi.. Ve ikinci yarısında Filistin halkı dinine düşkün yerine geleneksek lanse edilmiş
Vildan Akkurt
kalbinize dokunacak tercih sizin..
sevincozd
Kitapkurdu
Cok etkilendim. Israil ve Filistinliler arasinda yasanalari konu aliyor. Gercekten akici ve sade bir dili var. Bir solukta okudum.
NİLMAVİSİ
Kitapkurdu
Yıllar önceden başlayan ve hala da devam eden İsrail - Filistin gerçeğini anlatan bir kitap. Bazı konular yüzeysel geçilmiş olsa da , o kadarı bile okurken insanın içini fazlasıyla acıtıyor. Özellikle bazı yerleri okurken gözyaşlarınıza hakim olamıyorsunuz.