Son Nefes Havaya Karışmadan (Karton Kapak)
Son Nefes Havaya Karışmadan (Karton Kapak)

Kitapyurdu Fiyatı: 159,50TL

Ürüne Git
376Yorum
ibrahim Ç.
Hastalıkların ölüme gidişini ve yazarın hayatını kaybettiği bir çok kitap okudum. Bu kitabın yazarının doktor olması ve mesleki anlatımları barındırdığı için ilk bölüm biraz sıktı beni. Fakat 2. bölüm ve sonrası gayet güzel ve duygusaldı.
kader zeytun
kesinlikle tavsiye ederim çok etkileyici etkisinden bir süre boyunca çıkamıyorsunuz ve hayata dair size birçok şey kazandırıcak bir kitap
Gulsah2909
yolun sonuna geldiğini bildiği halde yürümeye devam eden bir adam ve cümlenin ortasında kırılmış bi kalemden doğan, duygu yüklü bir kitap..
mevtt
Kitapkurdu
çok etkileyici bir kitap. Anlatımı, dili harika mutlaka okunması gereken bir kitap...
cecez
samimiyetle yazılmış, okunmaya kesinlikle değer nitelikte ve maalesef üzücü :(. ölümü sorgulayış,karşılayış ve yaşayış biçimi etkileyici.
Arzu Özdemir
Çok çok başarılı ve ayni zamanda cok yonlu bir insan."neden o?" diye sormadan edemiyor insan.kitabı bitirirken göz yaşlarınızi tutamayacaksınız. Ve etkisinden kurtulmak zor olacak.her günümüze daha sıkı sıkı sarilmamiz gerektiğini bir kez daha hatırlatacak bu kitap... ve en kötüsü de bunun bir roman değil gerçek olmasi
gzdylsl
Kaşif
Çok etkileyici bir kitap. Bitirdikten sonra etkisinden hala kurtulamadım. Ölümü daha çok sorgular oldum.Çok güzel başarıları olan bir doktorun hayatına dahil olacağınız güzel bir kitap.
ayşe_türk
Kitapkurdu
çok az bir ömre bu kadar duygu, bu kadar başarı nasıl sığar.....
ganzili
son zamanlarda beni en çok etkileyen kitaplar arasında yer alıyor. Enfes bir kitaptı ve bu kitabı tüm doktorların okumasını tavsiye ediyorum özellikle. aldığı ödülleri sonuna kadar hakediyor ama keşke sahibi aramızda olsaydı ve bunu tadabilseydi
duygu kara
Kitapkurdu
Öncelikle şunu söylemeliyim ki, son zamanlarda hiç bu kadar etkileyici bir kitap okumamıştım. Bence Paul Kalanithi'nin hayatı gibi kitabı da yarım kalmış. Çünkü anlatımın tadı tek kelimeyle damağımda kaldı. İçten, hüzünlü, huzurlu ve etkileyici bir hikaye. Büyük bir duygu yoğunluğuyla okuduğum bu kitabı sizlere uzun uzun anlatıp büyüsünü bozmak istemiyorum ama kısaca bahsedecek olursam; Paul Kalanithi, yıllarını bilim ve cerrahlığa verir ve yavaş yavaş ikisininde meyvelerini toplamaya başlayacakken ölümün soğuk nefesini ensesinde hisseder. Şimdi sadece iyi bir cerrah değil, tedavi ettiği hastalar gibi yaşam mücadelesi veren hastalardan biri olmuştur. Bu zorlu, sıkıntılı süreçte yaşadıkları gerçekten okudukça içinizde bir sızı yaratacak ama aynı zamanda da inanmanın ve güçlü olmanın sahiciliğiyle yüzleşeceksiniz.. Ve Sonsözde de eşi Lucy Kalanithi'nin yazdıklarıyla içinizi yakıp geçen bir kitabı bitirmiş olacaksınız.
ibrahim.aktan
Bir doktorun otobiyografisi. Hep merak ederdim, bir doktor olarak masanın karşı tarafına geçtiğinde ve o güne kadar yalnızca işinin parçası olan ve istatistik dediğin sayıların kendi hayatının bir gerçeği olduğunda ne hisseder insan. Kendimi Paul'un yerinde hissettim. Zor....
mgünver
Kitapkurdu
Çok samimi, etkiliyici ve gerçekçi... İnsan ölüm karşısında bu kadar soğukkanlı olabilir mi....lütfen okuyun
betülüşkas
Kitapkurdu
uzun zamandır böylesine anlamlı bir kitap okumamıştım. Hızlı biten bir kitap değildi ancak sıkılmadan sonuna kadar kendini okuttu. Gerçekten Goodreads'te birinci olmasına şaşmamalı...
lkltz
Kitapkurdu
Güzel bir kitap. İlk deda bir otobiyografi okudum ve bu otobiyografide yazarın hastalığını ve yavaş yavaş ölüme gidişini anlatması ayrıca etkilryiciydi.
GLSMTNJ
Kitapkurdu
Kitap elime yeni geçti ve merakla başladım okumaya merakıma değer bir kitap olmuş ben çok beğendim alacak arkadaşlara öneriyorum yeni bilgiler edinebileceğiniz güzel bir kitap
Eren95+
Kitapkurdu
ÇOK ETKİLENDİM.DERS ALINMASI GEREKEN BİR KİTAP.ÇABUK BİTTİ.
masumiyetyalanı
Yaşadığımız her bir saniyenin ne kadar kıymetli olduğunu anlatmış Paul Kalanithe... Ölümün ne kadar yakın olduğunu anlatmış yazar... Etkileyici bir kitap. Hayata bakış açınızı değiştiriyor. Kesinlikle tavsiye ederim.
izmitli4141
Kitapkurdu
ibret alınması gereken bir eser.Duygusal ve ders alınması gereken bir eser
vasiş
Bir solukta okudum ve yaşamın ölüm kadar gerçek ve VAR olduğu aramızda sürekli dolaştığı fikri canlandı durdu beynimde.Kitap süper.kesinlikle okunması gereken bir kitap...
Ebru Güllü
Hep doktorları hastalanmaz ölmez diye düşünürüm. Sanki onlarda garip bir güç varmış gibi gelir bana. Oysa bu kitap 'Doktorlarda bir insandır' diyor ve güzel yaşanmış bir hayatı anlatıyor. Tavsiye ederim.