Pasaklı Tanrıça (Cep Boy)
Pasaklı Tanrıça (Cep Boy)
102Yorum
Kitapsever1kişi
çok eğlenceli bir günde okunacak bir kitap :) yaz günleri için bire bir :) başarılı ve hayatı 6 dakikalara bölünmüş işkolik bir kadının yaşamını değiştiren bir rastlantıyla aşkı bulmasını anlatıyor :) kafanızı dağıtmak istiyorsanız okuyun derim :D pişman olmayacaksınız
sahafçılardan
Yazar tam olarak aktaramasa da New york'un eğlencesiz hayatına değinmiş ve insanların nasıl sevgiye muhtaç kaldığını.Eğer New York'ta insanlar nasıl diye merak ediyorsanız okuyun derim.
dorapan
Karakterler havada kalmış, hiçbirinin derinliği yok. Kurguda gereksiz sahneler fazla. Sonunu zor getirdim, benim için sıkıcı bir kitaptı.
aelifsu
Kitapkurdu
çok eğlenceli ve sürükleyici bir kitap.kitabı okurken gülmemek elde değil kesinlikle tavsiye ederim.
mlkrsln
Kitabı elime aldım ve bir nefeste hepsini okudum.Bayıldım.Sophie Kinsela severler bu kitabı da çok sever.Samantha'nın sakarlıkları bitmek bilmiyor.Başarılı bir şekilde yazılmış bu romanı çok beğendim..
WROSE86
beğendiğim bir kitaptı ve yüzümde güzel bir gülümseme bıraktı. Günümüz kadınlarının okuması gerektiğine inanıyorum. bazen olması gerektiği gibi yaşıyoruz hepimiz duygularımızı insanlığımızı unutup robotlaşıyoruz kafamızı kaldırıp görmüyoruz güzellikleri çoğu zaman.
mahidevran_gulbahar1
Yazarın elıne sağlık, çok keyifli bir kitap hazırlamış... Tavsiye ederim.<br />
kitap sevdam
Kitapkurdu
Sophie Kinsella ile tanıştığım ilk kitap ve kendimi bulduğum çok güzel bir kitap .Kitap tasarmı sizi yanıltmasın gerçekten film tadında bir roman .Herkese tavsiye ederim.
gulcinakkaya86
kinsella kitabı ve romantik komedi okumak için sabırsızlanın:)
m_cy
Kitapkurdu
Eğlendiren,sürükleyici bir roman. okurken komedi ya da romantik komedi filmi izliyor gibi hissettim.
arwy
Hepimiz günlük hayata o kadar kendimizi kaptırıyoruz ki etrafımızdaki güzellikleri ve hayatı kaçırıyoruz. Bu kitap bize unuttuklarımızı hatırlatırken güldüren ve hayatın tadını almayı öğreten bir kitap. Akıcı bir dil ve soluksuz okunacak çok eğlenceli bir kitap. Benim gibi tüm işkoliklere nefes aldırmak için ideal :)
ayzıt_87
Kitapkurdu
Çok güzel ve eğlenceli bir kitap. Eğer biraz kafa dinlemek ve gülümsemek istiyorsanız okuyun derim..
gmz1907
Kitapkurdu
Eğer benim gibi heyecanlı romanlara ara vermek ama aynı zamanda kitapsız kalmak istemiyorsanız, tam size göre bir kitap. eğlenceli ve komik.. tavsiye ederim..
citc
çok güzel ve eğlenceli bir kitaptı. sonlara doğru heyecanlanmaya başladı, ben hep durgun gidecek sanıyordum. insanın hayattaki önceliklerini belirlemesi lazım, bu kitabı okuyunca daha iyi anlayacaksınız. ayrıca Samantha'ya da bayıldım yani çok güldürdü beni. kesinlikle okuyun tavsiye ederim.
Özge_Aytek
yorumlara güvenerek aldığım eğlenceli olabileceğini düşündüğüm bir kitaptı. yüksek beklentmden dolayı mı bilemyorum ama maalesef beni doyuran bir kitap değildi
yusufun_züleyhası
Tatilde çok keyif alarak okuduğum bir kitap.Anlatımı çok eğlenceli ve sürükleyici.Yeşilçamın o güldüren ve duygulandıran filmlerini seviyorsanız eğer Sophie Kinsella sizi elinizden bırakmak istemeyeceğiniz bir romantik komediye davet ediyor.
ayselinka
Kitapkurdu
sanki kız arkadaşın ile telefonda konuşuyorsun da o sana herşeyi bir çırpıda anltıyormuş gibi... akıcı sili ve samimi anlatımıyla, Sandra Bullock tarzı romantik komedi yanıyla okunması çok keyifli bir kitap.
voner
Kitapkurdu
gayet akıcı ve eğlenceli bir kitap :)
dendiv
romantik komedi filmi tadında çok kısa bir sürede zevkle okuyacağınız bir kitap. şaşkın bir avukatın komik macerası ve aşkını anlatan içinizi ısıtıcak bir kitap.
cdmcck
Kitapkurdu
Canınız biraz sıkkınsa gülmek ve kafa dağıtmak istiyorsanız tam isabet. Çok eğlenceli bir kitap. Okurken yüzünüz hep gülümseyecek...