58Yorum
zahriyer
Kitapkurdu
600 sayfalık kitap, bir solukta okudum ama geriye bakıp düşününce 600 sayfa dolduracak kadar olay olmadı diyorum. Philippa Gregory'nin kitaplarını çok severek okurum ama bu, diğerleriyle kıyaslandığında içerik açısından biraz boştu sanırım. Diğerlerindeki o heyecan, aksiyon, kurgu yoktu.
hanners
serinin diğer kitaplarının yanında biraz sönük kalsada güzel bir kitaptı.okumanızı tavsiye ederim.
Handan UĞUR
Kitapkurdu
diğer kitaplarına göre biraz vasat kaldı ama seriyi tamamlamak için mutlaka okumak lazım...
güzde
6. kitap beni diğer 5 tanesi düşünüldüğünde hayal kırıklığına uğrattı diyebilirim, kurgu sıkıyor ve sanırım fazla uzatılmış. kitabın ortasında eeeeh ölecekse ölsün, gidecekse de gitsin ne bu diyesi geliyor insanın, ayrıca ben Cecile ve Robert Dudley'e ne olduğunu sonlarının nasıl geldiğini merak ediyorum fakat seri bitti :( düşünülen her karakterin sonu ile iligli birşeyler anlatır diye umuyordum fakat kafamda soru işaretleri ile seri bitti gitti, kızıl kraliçe var aklımda ama açıkçası biraz soğudum, okumayabilirim.
bluenight43
çok fazla sürükleyici bulamadım. ama yine de okunabilecek bir kitap. kendinizi o devirdeymiş gibi hissedebilirsiniz.
depresif pollyana
Kitapkurdu
Boleyn Serisi'nin son kitabı olan Öteki Kraliçe, Kraliçe'nin Soytarısı kadar sürükleyici olmasa da Boleyn Mirası kadar sıkıcı da değil. Serinin diğer kitaplarını okumasanız da arada kopukluk olmayacağını düşünüyorum. Ama tüm seriyi okumadıysanız eğer, bunun yerine Kraliçe'nin Soytarıs^'nı okuyun derim.
Altay Fındıklı
Kitap çok güzel ancak Beyaz Kraliçeyi okuyacaksanız seri halinde okumalısınız. sürükleyici parçalar
<adnan>
Kitapta yazar, öteki kraliçe diye anılan Mary Stuart adlı İskoçya kraliçesinin özgürlüğünü elde edebilmek için verdiği mücadeleleri, aş kı, entrikayı, ta ht mücadelesini son derece akıcı, sade bir şekilde kaleme almış
kamelya1208
iskoçyalı marynin çektiği acılara ben tahammül edemedim değil ki kendisi o dönemde nasıl dayanmış bunlara?aslında elizabethin hiç bir hükümdarlık yeteneği yokken;cecil ülkeyi acımasızca yönetirken senelerce nasıl tahtta hem de evlenmeden kalabilmiş şaşırıyorum doğrusu!!!öteki kraliçeyi okuyun...gerçek zulümle tanışın...
_nur_
Kitapkurdu
kraliçe elizabeth ile kraliçe mary arasında geçen entrika dolu mücadele... biri özgürlüğü için her şeyi göze alan, yalanlar söyleyen, erkeklerin kendisine olan hislerini çıkarları için kullanan bir prenses; diğeri ise tahtını kaybetme korkusu ile iskoçya kraliçesini rehin olarak tutan bir kraliçe. philippa gregory yine başarılı bir tarihi romanla bizi buluşturdu. heyecan ve macera burada da devam ediyor. kitapta olaylar üç farklı karakterin gözünden aktarılıyor. serinin diğer kitaplarını okuduysanız bunu da kaçırmayın derim.
ellci
alttaki yorumda arkadaş tarihi roman severler beğenecek diyor ancak ben tarihi romandan nefret ettiğim halde bırakamıyorum, bu yazarın başarısından başka bir şey değil. kalın bir kitap ancak ne ara o kadar sayfa ilerledim diye şaşırıyorsunuz.
ikra16
Kitapkurdu
Gregory gerçekten muhteşem bir yazar. Serinin 6.kitabı ve gerçekten mükemmel elimden düşürmedim bir solukta okudum ve çoğu zaman bu yüzden işe uykusuz gittim ama kesinlikle değdi gerçekten çok harika bir kitap.
SaintBaron
iyi bir tarihi roman serisi olduğunu düşünüyorum.
dideyisinem
öteki kraliçe serinin son kitabı ve ben bütün serinin hepsini hiç bıkmadan okudum. hepsi birbirinden güzel eserler. çok akıcı ve içine hapsediyor. özellikle kraliçenin soytarısı ve boleyn kızı favorilerim. hepsini şiddetle tavsiye ediyorum. yazar olayların ve mekanların içine çekip yaşatıyor sinema izliyor havasına kapılıyorsunuz. çok çok güzel tarihi roman sevenleri tatmin edecek kitaplar
siensa
beklediğim gibi bir roman değilmiş.kraliçenin soytarısının yazarına bence yakışmamış
denizin_kütüphanesi
gerçekten çok sürükleyici , büyüleyici bir kitaptı okurken büyük zevk aldım erişkin masalı diyebilirim.
innana
Çok güzel bir kitap hiç sıkılmadan sonunu merakla okudum Hatta bir ara merakımdan dayanamayarak mary ile ilgili olarak internette araştırmalar bile yaptım Sürekli gel gitleri olan bir kitap çok beğendim.Yazarın uslübuna hayranım
Tansel Budak
İngiliz tarihini yine her zaman ki gibi olağanüstü güzel bir anlatımla bizleri büyüledi .Tekrar o yıllara götürdü.Serinin diğer kitaplarını okuyan herkesin şu kelimeleri söylediğini düşünüyorum: tarih bu kadar kolay ve anlaşılır bir şekilde ancak bu kadar anlatılabilir.Okumak isteyen herkese tavsiye ediyorum.
rıta
İngiltere Tarihini çok güzel anlatan bu serinin bütün kitaplarını okudum.Hepsi de çok güzel ve akıcıydı .Bu yüzden çok çabuk okunabiliyor.Yanlız ÖTEKİ KRALİÇE diğerlerinden daha farklı bir şekilde yazılmış.3 kadının yaşamları arasında gidip geliniyor.Diğerleri kadar sürükleyici olmasada sıkılmadan okunabiliyor.Tarih sevenlere, Philippa Gregory nin bu serisini mutlaka okumalarını tavsiye ederim.
laleylaley
Kitapkurdu
P.Gregory nin Boleyn Kızı ndan sonraki 6.kitabı. Kitap 3 kişi tarafından anlatılarak ilerliyor. Son derece akıcı. İngiltere kraliçeleri ile ilgili bunun kadar güzel kitaplar bulamazsınız.. Herkese iyi okumalar..