91Yorum
senot:)
Kitapkurdu
çok çok eğlenceliydi, iyi ki almışım dediğim bir kitap
afiş
Kitapkurdu
Bir insan sırlarını ne zaman ortaya döker? merak ediyorsanız iyi okumalar
İlknur Kaya
Çok heyecanlı ve merak uyandıran hikayesiyle harika bir kitap. Canımın sıkkın olduğu bi dönemde okudum keyif verdi iyi geldi kısacası tavsiye ederim.
Gamze Cebe
Kitapkurdu
emma adında karakteri o kadar güzel ve canlı işlemiş ki yazar hayran olmamak mümkün deil sophıe kinsella yı yeni okumaya başlayanlara bu kitaptan başlamalarını önerebilirim.
Ebru Saygın
Sophie'nin karakterlerine bayıldım.Pek vaktim olmamasına rağmen 3-5 günde bitirdim.Yormuyor sıkmıyor.
Kitap faresi☆
Sophie Kinsella türünün son örneği bence. Bütün kitapları bütün karakterleri son derece keyifli ve okunası.Emma'ya da başına gelenlere de kahkahayla gülerek kitabı tamamladım.İnanılmaz derecede zevk alarak okudum.Eğer canınız sıkkınsa kafa dağıtmak için birebir.
aozmert
Ben bu yazarı uzun zamandır okurum. Kafa dağıtmak için okunan güncel, keyifli biraz traji komik hikayelerini keyifle takip ediyorum. Bu kitabında da beni yanıltmadı. Komik bir o kadar sevimli bir aşk hikayesi yazmış. Sonlara doğru biraz uzatılmasını saymazsam oldukça tatlı bir kitaptı diyebilirim.
Hei_Jeong
Sophie'nin en sevdiğim kitabı.Kaç defa okudum hatırlamıyorum bile.Arada açıp tekrar tekrar okuyorum.Eğer hiç Sophie Kinsella okumadıysanız bu kitabıyla başlamanızı tavsiye ederim. :)
Çiğdem ÇİFCİ
Emma karakterini yazar çok güzel ve eğlenceli bir uslüpla anlatmış. okurken hiç sıkılmıyorsunuz. okumak isteyenlere tavsiye ederim.
Zeynep_dn
Sırları dinlemek vb. gerçekten eğlenceliydi.Ama onun dışında tipik Amerikan komedi filmlerine benzettim.Sonunu ilk sayfadan itibaren tahmin edebiliyorsunuz. Çok fazla güleceğim beklentisiyle okudum ama beklentimi karşılamadı. Bu tarzda ilk okuduğum kitaptı.
undomesticlawyer
Sophie Kinsella klasiği ve yine harika ve komik bir roman. Mutlaka okumalısınız..
WROSE86
Öyle eğlenceli bir tarzı var ki yazarın gülmek eğlenmek için birebir kesinlikle. iyi bir romantik komedi tarzında yazılmış ve konusu kurgusu da gayet hoş bence kesinlikle okuyun pişman olmayacaksıniz
sinemm1907
HAYATIN İÇİNDEN YERİ GELİNCE GÜLDÜREN YERİ GELİNCE HÜZÜNLENDİRİP DÜŞÜNDÜREN BİR KİTAP OLMUŞ...EN ÇARESİZ ANLARDA SOPHİE KİNSELLA...
dorapan
Kesinlikle çok komik ve sürükleyici.
ozlmozdmr
Çikolata tadında bir kitap, <br />Okurken kendiniz yazmış gibi hissedeceğiniz bir karakter ve bol kahkaha garantili...
birgaripseyma
Kitapkurdu
Eğlenceli bir kitap okuyup kafa dağıtmak isteyen herkes Sophie Kinsella okumalı diyorum hatta Sophie Kinsella moral rafı oluşturmak lazım kitaplıklarda :D
arzu_arzu
Okurken çok keyif aldım Sophie Kinsella hayal kırıklığına uğratmıyor Jack'e aşık olacaksınız.
necdettttt
kitabın ilk 100 sayfası gerçekten çok sıkıcı hep ekonomik terimler felan kullanılmış hatta bazı sayfalarını atlayarak okudum diyebilirim ama ortalara doğru kitap çok değişiyor bambaşka bi hale bürünüyor ve bu çok eğlenceli okurken gülümsediğim bi kitaptı
kitaplarhayattır
hem eğlenerek hem de zevkle okudum.. biraz klişe olacak belki ama film tadında güzel bir konusu var..
kitap_dedektifi
güzel bir kitap akıcı ve bir çırpıda okuyabileceğiniz bir kitap tavsiye ederim