30Yorum
emineali
öğrencilerimin severek okuduğu kitaplar arasında ilk sıralarda olduğunu rahatça söyleyebilirim. öğrencilere hem okuma alışkanlığı kazandırmak hem de bilimsel çalışmalara ilgisini artırmak istiyorsanız düşünmeden alın.
Free
Kitapkurdu
5 ve 6. sınıflara tavsiye edilebilecek güzel bir kitap.Ben öğrencilerime almıstım.Öğrencilerimin hepsi beğenerek okudular.Melek Çe iyi bir cocuk edebiyati yazarıdır.Kitaplarının hemen hemen hepsi okunmaya değer.Profesor Binbilir'in Maceralari adli kitabı da çok zevkli, tavsiye ediyorum.
mavis61
Kitapkurdu
çocuklar bu kitaba bayılıyor
bob m.
Mükemmel , çok sürükleyici bir kitap. Kitabı elime alır almaz bir kerede okudum ...Akıcı bir kitaptı başta biraz sıkılsamda girişten sonra bağlandım kitaba ve hemen bitirdim Melek Çe nin neredeyse bütün kitaplarını okudum ve bütün arkadaşlarımada tavsiye ettim bence herkes bu kitabı okumalı :))
haakyuz
Ortaokula giden yeğenimin okuduğu bir kitap bu. Çok beğenmiş. Akıcı çabuk bitirebilir bir kitap. Gerçekçi olmayan bir hikayesi var ama zevkle okunabiliyor. tavsiye ediyoruz.
hugedik
Kitapkurdu
Çocuk edebiyatında çok iyi bir yazar bence. Öğrencilerim kitaplarının büyük bir zevkle okuyor. Her çocuk Melek Çe nin kitaplarıyla tanışmalı.
yeşilsalata
Harika bir kitap..Melek Çe'nin bütün kitaplarını okudum ..Okudukça çevremdekilere de okuttum. Artık kuzenlerim ed Melek Çe sever oldu ^^
barok_rönesans
ilköğretim düzeyindeki öğrencilerin merak ve keşfetme yeteneklerini açığa çıkaracak bir kitap
ael
Kitapkurdu
Jankat kız ismi mi erkek ismi mi? Bu sorunun cevabını iki kitaplık serinin bu ikinci kitabında, 235 sayfalık kitabın yanlış hatırlamıyorsam 210. sayfasındaki bir resimden öğrendim. Serinin başından itibaren yanlış düşünmüşüm. Bir yerde anlatıldı da ben mi kaçırdım bilemiyorum... Yazara tek serzenişim bunca çocuğun yer aldığı bir romanda kız mı erkek mi olduğunu anlayamadığım bu ismi kullanması oldu.<br />Bunun dışında içerikleri net hatırlayamasam da keyifle okuduğumu hatırlıyorum.
kitapkelebeği
Çok güzel bir kitap, ilk başta pek ilginç bir şey yoktu.Fakat ileriki bölümlerde yerimde duramaz oldum.Neredeyse yataktan düşecektim.Kitabın sonlarına yaklaştıkça daha heyecanlanıyor, kitabın sonu geleceği için üzülüyordum.Melek Çe'den bu kitabın serisini çıkarmasını istiyorum.Zaten çıkarmışsınız.Ben hepsini aldım ve okudum zaten.Sizin büyük bir hayranınızım. <br /><br />Sevgilerle Bu Üyenin Küçük Kızı...
1 2