Badem Ağacı
Badem Ağacı

Kitapyurdu Fiyatı: 209,85TL

Ürüne Git
450Yorum
Keziban Avci
Üstat
Kesinlikle okumalısınız çok beğendim çok üzüldüğüm bir kitaptı
Enise Ak
Bilge
beğendim sürükleyeci elinizden bırakamıyorsunuz
zehra kudu
Kitapkurdu
okuyorum kitap güzel bakalım sonu ne olacak
aslıtsm
Kaşif
Ah filistin diyorum. Çekilen zorluklar verilen mücadele.
Emrah Akyüz
Kitapkurdu
mutlaka okunması gereken bir kitap. çok akıcı bir kitap.
kitapsever öğretmen
Üstat
Filistinde yaşananlari anlatan çok güzel bir roman.
whiterosa
Kaşif
Bir tarafta kendini bilime adayıp hayatını değiştiren Ahmet diğer tarafta kendini ülkesine adayan yokluk içinde savaşan Abbas.Iki ülkenin savaşının yaninda iki kardeşin de Savaşı aslında.kim haklı kim haksiz bir onemi yok.Iki taraf da kendini, kendi düşüncesini, inançlarını o kadar mazur göstermeye çalışıyor ki.Yikilan, baski altina alınan, ezilen, herseyi elinden alinan bir ülke ve insanları var ortada.Ayrıntılar güzel işlenmiş basarili bir eser
nuraytakazdrms
Üstat
Yazar Amerikalı olmasına rağmen Filistin meselesini oldukça insani bir yerden ele almış. Taraf tutmak yerine “insan” kalabilmeyi anlatmaya çalışmış. Ahmed'in yaşadıkları sarsıcı. Babasının tutuklanması, kardeşlerini kaybetmesi, küçücük yaşta tüm yükün omzuna binmesi… Fakat bu kitabın bu kadar çok okunması beni şaşırttı açıkçası. Filistin’in kültürel detayları, günlük yaşamları yüzeysel geçilmiş. Daha detaylı okumak isterdim..Ayrıca dokunaklı bulmadım, bulamadım. O duygular bana geçmedi. Belki de bunun sebebi günümüzde yaşananlar kitaptan daha ağır, daha kötü, daha şeytani. Ama bütün bunlara rağmen, Badem Ağacı, savaşın, nefretin ve ayrımcılığın içinde bile insanlığın, eğitimin ve umudun nasıl ayakta kalabileceğini gösteriyor bize.
çelikm
Üstat
Akıcı, etkileyici bir kitap çok beğendim, çok üzüldüm.
Tuğba Öğretmen
Bilge
günümüzde yaşanan zulümlerin ne kadar geçmişe dayandığını, ne kadar suredir devam ettigini , aklimiza hayalimize sığmayacak insanlik dışı davranışların nasil bu kadar acimasizca uygulanabildigini anlatan muthis bir kitap. okuyun okutun !!!!
Zeytinli35
Kaşif
Roman, Filistinli bir ailenin gözünden İsrail-Filistin çatışmasını anlatır. Ahmet, Abbas, Nadya, Fadi, Hani, Sara ve Emel adlarında 7 çocuklu bir ailenin en küçük çocuğu olarak dünyaya gelen Emel'in mayına basıp ölmesiyle ilk travma yaşanır. Hikâye özellikle yetenekli bir çocuk olan Ahmet’ın (Ichmad) hayatı üzerinden ilerler. Ahmet, matematik ve bilim alanında olağanüstü bir zekâya sahiptir; fakat ailesi işgal, yoksulluk, baskı ve trajedilerle mücadele eder. Baba haksız yere tutuklanıp yıllarca işkence görür. İsrail askerlerinin eve yaptıkları yıkım /baskın nedeniyle Sara ölür. Ailesinin yaşadığı acılara rağmen Ahmet, eğitimi sayesinde bir çıkış yolu bulmaya çalışır. Kitap, savaşın ve politik çatışmaların sıradan insanların hayatlarını nasıl derinden etkilediğini; umudu, direnci, aile bağlarını ve bilimin dönüştürücü gücünü işler. Yani bir yandan trajik bir savaş hikâyesi, bir yandan da azim, umut ve affetmenin gücüne dair ilham verici bir romandır.
Emine Koc
Kaşif
muhteşem bir roman, hem okumaya dayanamayıp hem merakla okudum.
Zeynep Şahin
Kaşif
çok beğendim akıcı duygusal bir kitap çok etkilendim
Cvcn
Kaşif
Uzun süredir hiç bir kitap beni bu kadar etkilememişti. Gerçekten şiddetle tavsiye ediyorum okumanızı. Özellikle gündemdeki Filistin meselesi hakkında daha objektif bakış açısı edinmemize yardımcı olacaktır.
1ülkü
Kaşif
ah kalbim bu kitapta kaldı. çok beğendim.
gülsüm biricik
Bilge
yani ilk baştaki yorumların süsüne aldanıp çok etkileyici bişey bekliyordum ama normal sıradan akıcı bi kitap orda yaşanan gerçekliğin acısını hissettiremedi. ilk üç bölümde zaten betimlemeler yordu akmayacak belliki demiştim sonra açıldı hızlı ilerledi ama dediğim gibi vaaaooov bi kitap da değil
Büşra Talay
Kitapkurdu
Kitap oldukça akıcı, yer yer çok duygulandıran güzel tavsiye edilesi. o günden bu güne filistin gerçeği ile değişen bir şey olmaması üzücü, yazarın dili güzel, daha çok iki taraf için de barış mesajı içeriyor.
GÜLSEREN GÖGEN
Kitapkurdu
muhteşem lütfen okuyun 2 kez okudum
peri2330
Bilge
cok severek okudum o kadar akici bir dil ile yazilmis ki kitap su gibi akiyor konusu icerigi de cok etkileyici insani derinden etkiliyor yuregini sizlatiyor bu kadar zulum olmaz desekte malesef olabiliyor
nkocakoc
Kitapkurdu
Kitabı elimden bırakamadım. Bir günde okudum. Çok sürükleyici, ufuk açıcı bir kitap.