Her Şey Ben Yaşarken Oldu
Her Şey Ben Yaşarken Oldu

Kitapyurdu Fiyatı: 232,20TL

Ürüne Git
40Yorum
Sirkesinee
Kitapkurdu
Fena değildi. Ben neden diğer okuyucular kadar etkilenmedim bilmiyorum. Ama yine de keyifli bir roman.
sevgili kavun
Kitapkurdu
Açıkçası bu kadar iyi olacağını hiç tahmin etmemiştim, bir Türk yazardan böylesine bir roman beklemiyordum. Ben aşırı aşırı sevdim :)
bfuastriah
Kitapkurdu
yorumlar çok iyi oldugu için aldım iyiki de almısım gercekten cok guzel bır kıtap
sevincdemirci
Kitapkurdu
Çabuk okunan akıcı güzel bir kitap
ByNsAyKo
Kitapkurdu
Açık konuşmak gerekirse bir Türk yazardan bu kadar iyi bir roman beklemiyordum. Beni alt üst etti. Gerçekten çok iyi bir eser. Konusu sıradan bir aşk kitabı gibi gelebilir başta ama okudukça kapılıyorsunuz. Ben çok beğendim.
Hhasanbasrii
Kitapkurdu
Çok beğendiğim Becit romanı. Yeni romanı çıkınca, "ben ilk romanını da okudum," diyerek caka satacağım. İki tane aldım, biri kendime diğeri sevdiğim bir insana.
ademhanesen
Türkçe bilen herkes bu kitabı okumalı!
efze
gerilim ve psikoloji sevenler için harika bir eser.kitabı okurken sanki yaşıyormuş izlenimi veriyor...
Müşavir Hanım
Kitapkurdu
Yazarın ilk eseri olmasına rağmen oldukça başarılı. Hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Tavsiye edilesi akıcı ve başarılı bir eser olmuş.
KY-2342094
Bir psikolojik-gerilim kitabı.içerisinde Gazali'den ve jung dan esintiler var .Okurken hiç sıkılmadım.Ayrıca kitabın içinden sigara dumanı da çıkıyor .. Son sayfasında hüzünle karışık gülümsüyorsunuz.Tereddüt etmeyin.
tacmahalli
Bu türde yazılmış her kitapta olduğu gibi aslında öyleymiş gibi görünenlerin öyle olmadığı gerçekliğiyle yüzleşmeye hazır olarak okunmalı.
Seyma Öztürk
Kitapkurdu
Yeni bir yazar ama harika bir eser var karşımızda. :) Farklı insanların hayatlarının ortak bir noktada kesiştiģi, kurgusu sağlam bir eser. Altı çizilecek o kadar cümle var ki kitapta, kalemi elimden bırakamadım. Yazar ilk kitabına rağmen oldukça başarılı bir eser çıkarmış ortaya. Okumak konusunda tereddüt etmeyin. :)
Eser_ORAN
Kitapkurdu
Kitabını büyük bir keyifle okudum. Olaylar arasındaki bağlantıları ustalıkla birleştirmiş. Kullandığı betimlemeler çok hoşuma gitti. Okuduktan sonra Uludağ Sözlük'te şöyle bir tanımını görünce hak verdim doğrusu: "her şey ben yaşarken oldu" adlı kitabın yazarı. her ne kadar sigaradan nefret etsem de beraber sigara icmek istedigim 2 ınsandan biridir kendisi. diğerini daha bulamadım. kim bilir belki ileride adına düzenlenen bir öykü ödülü olur. görmezden gelinmemesi gereken bir yazar olduğunu düşünüyorum. kendisi gerçek bir yusuf olup aşka ve yalnızlığa ışık tutmaktadır, bir nevi post modernizmin hazretidir.
sebnemkartalisseven
Kitapkurdu
değişik bir kitap olmuş, konuları enteresan bağlamış birbirine, kitabın sonunda Pars'ın kimliği net belli olsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorum ama analtımı akıcı ve kitabı bitirme isteği ile okuyorsunuz, kitabın son sayfasında bir garip oldum. güzeldi.
Fatal Fury
Kitapkurdu
Kitabı, sayfanın sınırlı sayıdaki yorumunu okuyarak aldım. İlk bölümün(Celal' in bölümü)çoğu yerinde kendi açımdan basit bir anlatımla karşılaştığım için soğudum. İlk bölümün sonlarına doğru hikaye canlandı ve son sayfasına kadar ilgiyi hep diri tuttu. Mustafa Becit' in sanırım ilk kitabı. Yazdıkça açılmış gibi bir hava sezdim. Bağlantıları, olayları karıştırarak konu üzerinde iyi gizem yaratmış. Olayların düğümünü sakince ve başarılı bir şekilde çözdüğü aşikar. Günümüz insanının tatminkarsızlığına, kendini beğemişliğine, düştükleri boşluğa, acılarına ve acımasızlığına güzel bir dille değindiği yerler de var. Kapak fotoğrafı hikayesine uygun bir tasarım olmuş. İlk bölüm hariç kitabı tuttum. Bu yazarın kesinlikle dahası var, sınırları zorlaması lazım. Puanım: 10/8
f.betülümsü
Kitapkurdu
pek roman okumayı sevmediğim halde sıkılmadan okudum.Akıcı bir yapısı var
Veda
Kitapkurdu
Aksiyon, karanlık dünya ve eğlence istiyorsanız bu kitap harika!
monalika
Kitapkurdu
Kitabın yazarı yeni bir yazar olduğu içi alıp okuduğum bir kitap, yeni yazarlarla tanışmak gerçekten çok güzel.Mustafa Mecit gerçekten özgün bir kitap yazmış olayların içinde buluyorsunuz kendinizi. okumanızı tavsiye ederim
seladam88
Kitapkurdu
En başta kitabı mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum. Hayatın bütün gerçeklerini bulacağınıza eminim. Bir an olsun kitaptan kopmuyorsunuz anlatım muhteşem. Konu harikulade. Hikaye başlıyor bi yere kadar geliyor noluyor diyorsunuz sonra o hikayenin kahramanları tek tek inceleniyor zaten bütün sorulara cevap buluyorsunuz. Kusursuz. Kitap bitince (Gerçi bitmeden de düşündüm) bu kitabın filminin çekilmesi gerekir diye düşündüm ve muhtemelen birgün çekilecektir.
shmsoran
merakla beklediğim bir romandı. Yazarı genç ama çok yetenekli biri.
1 2