İnsanlığımı Yitirirken
İnsanlığımı Yitirirken
47Yorum
t-2014
Kitapkurdu
yazarın ilk okuduğum kitabı, uslubu bıraz farklı geldi. kendi hayatını anlattığı otobiyografi tarzında bir kitap.
I.M
Okunması gereken bir kitap, merak edenler rahatlıkla alabilir
melis bıçakçı
Japon edebiyatı mükemmel
alpsrm
İnsana kendini sorgulatan bir kitap. Kesinlikle okumaya değer.
34burak44
Kitapkurdu
Yazarın kendi hayatından kesitler barındıran bir eser.Karakterin yani aslında yazarın ruh hali güzel bir şekilde yansıtılmış
hotaru*
Uzun zamandır roman okumuyordum belki de otobiyografik roman demem daha doğru olur. Kitabı keyifle okuduğum anlar oldu yalnız bu anları çoğu zaman çevirinin özensiz olması bozdu.
Züleyha Dişci
Kitapkurdu
Böyle değerli bir kitapta hiç yorum olmaması şaşırtıcı
couchpotato
Çok güzel bir eser okurken etkilendim. Ancak çeviride okurken bir olmamışlık hissi var. Çevirideki sorunlar kitaptan alınan keyfi azaltıyor
Lermantovv
çok begendiğim bir kitap oldu.
Müte'ellim
Yazar ilginç bir karakter sunuyor bize, okunabilir.
eva*
insanlığını belki de hiç kazanamamış olmak... okunası bir kitap.
x_74
Kesinlikle güzel bir kitap olduğu konusunda tereddüdüm yok, ancak çeviri sıkıntılı, olmamış.
abitsema
Kitapkurdu
Kitapta altını çizmediğim az sayıda cümle vardır. Anlatımı o kadar derin ve akıcı ki. Her açıdan kitabı çok severek okudum.Gerçekten okunmaya değer bir kitap. Arkadaşlarıma zorla okuttuğum kitaptır. Alınız okuyunuz
esra p.
Bir sayfayı boydan boya çizdiğimi bilirim. Derin bir psikoloinin ürünü.. Okuduktan sonra animesinin sığ kaldiğını söyleyebilirim. Etkiliyor bee..
_elf
Kitapkurdu
Çeviri gözden geçirilse daha akıcı bir anlatıma sahip olabilir. Yine de ismi bile çarpıcı olan okunası bir kitap. Japon edebiyatı okumak için başlangıç olabilir.
vanilyalı
Kitapkurdu
Anlatımı akıcı ancak çeviride dilbilgisi hataları var. Bir adamın dibe çöküş hikayesi ancak bu kadar yalın anlatılabilirmiş.
ZiggyStardust
Kitapkurdu
Kendini gizli tutmada ve bu uğurda en yakınlarına bile rol yapmada ustalaşan bir insanın hikayesi bu. Biyografik özelliklere sahip ve dili çok sade adeta yağ gibi.
arturobandiniyimben
Kendi benliğini hayatı boyunca diğerlerinden saklayan bi çocuğun hikayesi. İnsanları güldürürken kendisine duyulan ilgiye yön veriyor. Kimseyle gerçekten samimi olmuyor, olmak istemiyor belki de istese de olamıyor. güzel kitap
yarayankana
Kitapkurdu
'Yaşamım utançlarla doludur. İnsan yaşamının ne olduğu hakkında bir fikrim yok.' Aoi Bungaku diye bir anime var, ilk dört bölümü bu eseri anlatıyor. İkisi de çok etkileyici gerçekten. Japon varoluşçuluğu bambaşkaymış.
aixan
Değişik bir hayat hikayesi gerçekten.