30Yorum
kemal1110
kapkaranlık ormanı hissedemesekte finali iyi hazırlanmış akıcı bir kitap
ilaykut81
Kitapkurdu
Severek vede beğenerek okuyacağınız bir kitap...
seqo
Bilge
Kitap yaşanılan olayların en sonundan başlıyor. Bir ormanın içinde cam evde toplanıp bekarlığa veda partisi yapan kızların başına gelen olaylar üzerine. Daha sonra başa dönüyor ve yavaş yavaş neler yaşandığını görüyoruz. Heyecanlı ve sonunu merak ettirdi gerçekten.Herkesten şüphelendim ama sonunda tatmin oldum. Şaşırttı, merak ettirdi, heyecanlandırdı herşey vardı diyebilirim.
Evremmus
Kitapkurdu
Çok iyi kurgu ve karakterlerde bi o kadar iyi yazılmış, sahi o cam evin ormanın ortasında işi ne ?
aret atak
Kitapkurdu
Gizemli,çok heyecanlı bir şey okumak ve okurken meraktan çatlamak istiyorsanız bu kitabı en kısa zamanda alın!
özhasan
korku romanı sevenler için ürpertici bir eser
Sea Bemol
Kitapkurdu
Şöyle bir göz atayım sonra okurum dedim. Kitap yarısına geldi. Ve ertesi günde bitti zaten. Çok sürükleyici merak uyandırıcı güzel bir kitaptı. Tavsiye ederim alıp okuyun.
fatosch85
Zihinde üçüncü sınıf bir gerilim filmi izlediğin hissi bırakan kitap.
selma salgırboyu
Üstat
severek ve beğenerek okudum.zaten merakla sonu ne olacak diye bitiriveriyorsunuz.
Angel's Books
Sevgili Aslı Dağlı'nın çevirisi olunca benden kaçmazdı bu kitap. Fırsatını bulur bulmaz da yapıştım. Şu kadarını söyleyeyim, çok heyecanlı ve merak uyandırıcıydı. Kitap boyunca dedektiflik oynadım resmen. Gerilim dozu yüksek diyemem. Hatta beni geren sadece bir yer vardı. Ana karakteri de sevmediğimi söylemem gererek ama kitabı elimden düşüremedim. Ara vererek okuyordum. Bir noktadan sonra merakıma yenik düşüp 'son sayfayı görmeliyim' dedim artık. Sevgili Aslı'nın çevirisi yine tertemiz. Almaya niyetiniz varsa tereddüt etmeyin derim.
1 2