Yedi Kız Kardeş
Yedi Kız Kardeş

Kitapyurdu Fiyatı: 197,27TL

Ürüne Git
45Yorum
şule deniz özkaya
çok beğendim devamı için beklemedeyiz
Cigdem Yuksel
kitabin konusu guzeldi..yarim kalan ask yasanilanlar hepsi konu olarak iyiydi ama eksik olan en onemli sey o duyguyu veremeyisiydi..hissettirmedi icime islemedi benim..hissedemedigim icinde uzun bi surede okudum ..duragandi duygudan yoksundu acikcasi...sanirim seri bir kitap ve yarim kaldi sonu..ally nin hayatindan devam edecek diye dusundum bitirirken...
düşmelya
güzel bir kitaptı sanırım devamıda olacak
banudem
Bilge
Devamını bekliyoruz açıklığa kavuşmayan bir sürü olay var daha çok güzel bir kitap bayıldım
Sevil Ayağ
Yaxarın ilk okuyacağım kitabı çok nerak ettiğim için hemen aldım.
basrise
Yazarın okuduğum ilk romanı bu, iyi gibi.
denizilkay1
Kitapkurdu
çok güzel ve değişik
SERPİL RECAN
SIKILMADAN OKUDUĞUM KİTAPLAR ARASINDA
AYÇİÇ3Ğİ
Üstat
bu yazarın kitaplarını hayranlıkla okuyorum.yedi kız kardeş te okumaya değer bir kitap
army
Kitapkurdu
Kesinlikle okuduğum en etkileyici,sürükleyici kitaptı.favorilerim arasına girdi.kristin hannah gibi yazarları seviyorsanız mutlaka okumalısınız.
KY-400212
Tek kelimeyle harika bayılarak bi çırpıda okudum
KY-4150998
Çeşit çeşit hayat öykülerinin sıralandığı, birbirine bağlandığı akıcı bir kitap.Sayfaları çevirdikçe merak dürtünüz artan bir ivmeyle tetikleniyor. Mitolojik öğelerle kurulan bağlantıları oldukça ilginç buldum. Kitabı okumakla kalmıyor, yeni şeyler de öğreniyorsunuz.Yalnız yazar, birçok olguyu okuyucunun hayal gücüne ya da inisiyatifine bırakmış. Betimlemeleri seven biri olarak, bu noktada kitabı biraz zayıf buldum. Yine de keyifle okuyacağınız bir kitap olacağına inanıyorum. Serinin diğer kitaplarını mutlaka okuyacağım.
tugratugra
Bir solukta bitirdim, cok begendim. Cok güzel bir konusu var. Ama devaminin muhakkak gelmesi lazim. Serinin kalan kismini sabirsizlikla bekliyorum.
tekin_sezen
tatmin edici bir kitaptı devamı için sabırsızlanıyorum.
DURUT
Bu kitabı hep almak istiyordum ama bir türlü fırsat olmamıştı.Puanlarımla satın aldım!!! İyi ki almışım.Kendimi hikayenin içinde hissettim. Muhteşemdi....
Ogretmen17
Kaşif
Bu kitabin devamini dort gozle bekliyorum
tuğ22ba
Kitapkurdu
Çok güzel bir roman. Ben buna bayıldım. Orkide Evi'ni de çok beğenmiştim.
Aysin Sancak
Çok keyif alarak okudum.Serisini okumayı sabırsızlıkla bekliyorum.
kcy
Çoğunluğu yazarın hayal gücüne dayalı ama yer yer de gerçeklerin yer aldığı çok güzel bir hikayeydi. Farklı dönemlerdeki anlatımına yer verilen Rio'ya gitmeden, orayı görmüş kadar oldum. Şunu da mutlaka eklemeliyim; bu eser, yazarın yedi romanlık serisinin ilkiydi. Diğerlerini de dört gözle bekliyorum.
wmasal
Kitapkurdu
Yeni başladım kitap, a yorumlara bakarak diğer kitaplarını da aldım yazarın ilk sayfalar için olumlu ve akıcı bir yazımı var diyebilirim.