Uzayda Piknik
Uzayda Piknik

Kitapyurdu Fiyatı: 145,20TL

Ürüne Git
91Yorum
KY-4985700
Orta halli bir bilimkurgu kitabı.
GÖKTÜRK
Kaşif
Bilim kurgu okarak güzel bir konu ve anlatıydı. Kendi adıma ben uzaylılarla insanların karşılaşacağı sahneyi merakn ederek okudum ama bu hiç olmadı. Dünya dışı varlıkların arkada bıraktıklarının insanlar üzerindeki etkisini anlatıyor.
Ceren Başoğlu
çok güzel bir kitaba benziyor kapak tasarımına ayrı bayıldım bilimkurgu sevenlere birebir
metin şalvarcı
iyi bir bilimkurgu
sena ..
yer yer sıkıldım ama genel olarak güzeldi.
karaakademi
Tarkovski’nin Stalker filmini izlemeden önce okumak için aldım
KY-1931860
Güçlü, klasik bir bilim kurgu çalışması. Tavsiye edilir.
MUTSİM
Bilimkurgu yapıtlarından güzel bir eser. Tavsiye ederiz.
Asena Üngör
Bazı yerlerde duraklama ihtiyacı hissetsem de genel olarak ilginç bir hiakye.
muhammed hikmet aydoğan
kıtabı cok sevemedım bılımkurgu gıbı gelmedı bana
gormedeninanmam
Kitapkurdu
Oldukça etkileyici bir kitap. Olaylar karşısında ana karakterin hayatının etkilenişi oldukça iyi işlenmiş
mjj_ac
Uzaylıları hep dünyaya saldırırken hayal ederiz. Oysa onlar bir ziyaret amacıyla da gezegenimize uğrayabilirler. Bu bağlamda Strugatski kardeşlerin kaleminden güzel bir bilimkurgu eseri ortaya çıkmış.
Alp Kaya
Kitapkurdu
Strugatski kardeşlerin en iyi kitaplarından birisi. Müthiş bir atmosfer oluşturmuşlar ve karakterlerin derinliklerini son derece başarılı bir şekilde işliyorlar. Kesinlikle okunması gereken bir kitap.
KY-5697869
onca harika yazar ve bir sürü insan çok güzel şeyler söylemiş kitap hakkında, bir türlü sevemedim yahu. ilerleyen zamanlarda yeniden şans vereceğim bu böyle olmamalı
zahitler
tarkovsky nin film çektiği bir kitapsa kesinlikle iyidir
Yasir Güçlü
Çok güzel bir fikir o kadar da güzel anlatılmamış.
Ferkad Kudvetoğlu
Uzaylıların ne kadar umurundayız? Ufuk aydınlatıcı muhteşem bir eser
ozgets
Kitapkurdu
Uzun zamandır okumayı düşündüğüm ve nihayet okuduğum çok güzel bir kitap
Akinovski
İki senedir okumayı düşünüyordum. Tanrı Olmak Zor İş'ten sonra bir daha Strugatski kardeşler okumam demiştim. Fakat o kadar akıcı o kadar güzel bir kurgusu var ki. İyi ki almışım dedim. Bu kitabın nasıl 4 yıldız olduğunu hala idrak edemiyorum. Not: Bu kitaba akıcı değil diyenler daha önce İthaki serisini pek okumamış olabilir. Seri arasındaki en akıcı kitaplardan çekinmeyin.
Garadniel
Bilimkurgu klasiklerinin zaten hemen hemen hepsi güzel kitaplar. Çeviri güzel, anlatım güzel. Zaman değişimleri ilk başlarda kafamı karıştırsa da güzel bir romandı.