Noah
Noah

Kitapyurdu Fiyatı: 316,25TL

Ürüne Git
46Yorum
daisy76
Temponun hiç düşmediği bir roman.... Elinizden bırakamayacağınız bir kitap.
Kitap Misafiri
Üstat
Corona virüsü ile paralel ilerleyen gerçekçi bir konuya sahip. Fakat oldukça uzun olduğu için gereksiz ve sıkıcı bölümler yoğunluktaydı.
55yıldırım
Kitapkurdu
Karantina günlerinde evde kaldığımda gerçekten son zamanlarda okumuş olduğum en iyi romanlardan diyebilirim. tam da yaşadığımız pandemiye uygun bir virüs dünyayı tehdit ediyor. Finalde yazarın okurla sohbeti ayrı bir olay tabiki okumanızı tavsiye ederim
seqo
Bilge
Fitzek 2013 yılında yazdığı bu kitapla adeta günümüzde yaşanılanları önceden görüp hissetmiş ve kaleme almış. Küresel bir salgının dünyaya yayılması ve bir metro istasyonunda kendine geldiğinde adını dahi hatırlamayan Noah ın yaşadıkları anlatılıyor. Son derece sürükleyici ve içinde bulunduğumuz durumda ötürü de ayrıca ilgi çekici geldi bana.
*1925*
Kitapkurdu
Fitzek okumaya başlayınca diğerlerini de merak ediyorsunuz.
meycen
Kitapkurdu
Yüksek tempolu, akıcı bir kitap olmuş yine, kalemine sağlık Fitzek
trinitya
Bilge
Sebastian Fitzek sanırım en sevdiğim yazarlar arasına girecek. Uyandığında kim olduğunu hatırlamayan bir adamın, tüm hikaye boyunca parça parça hatırladıklarıyla geçmişini birleştirmesini okuyoruz. Yazarın değindiği konu oldukça güncel ve gerçeklik tarafı var o yüzden sıkılmadan okuyorsunuz.
küçükbuda
Kitapkurdu
Yazar bu kitabında biraz da farkındalık yaratmayı misyon edinmiş. Gayet akıcı , güzel bir kitaptı.
Deryabi
Gizem unsurunun giderek arttığı , okuması keyifli bir eserdi.Biraz sabır gerektiriyor lakin.
dostumkitap...
Kitapkurdu
Yazar çok güzel bir konuya değinmiş. Kitap beni etkiledi doğrusu.
okuyannanne
diğer kitaplarına göre bence okunamasina gerek yok dediğim bir kitap
Abdullah Yıldız
Kitapkurdu
Da vincinin şifresi kıvamında bi kitap bi an olsun heyecan eksik olmadı önemli mesajlar var
Philosopher's Eye
Bana hasarli olarak gonderilmisti, icerik belki iyi cikar diye dusundum ama acikcasi beklentimi karsilamadi ayrica akici da degil...
semeran
bende cinayet romanı diye aldım.ama macera çıktı.zor bela bitirdim..
esraklc_
Yazar, şu ana kadar okuduğum kitaplarının arasında ilk defa beni hayal kırıklığına uğrattı. Keşke bu kadar kalın kitap olsun diye uğraşmasaydı da yarısı kadar yazıp yine muhteşem dedirtseydi bana. Elimde süründü resmen. Ortalarda komple konudan koptum zaten. Kendini tekrar eden yerler, uzatılmış sayfalar beni kitaptan soğuttu. Konu evet çok güzeldi, ama dediğim gibi sayfa sayısı az olsaydı keşke. Ayrıca havada kalan yerer de vardı. Yine bir Sebastian Fitzek farkı demek çok isterdim. Her zamanki gibi beni çok şaşırttı demek isterdim, ama o da yoktu. Fitzek, ben bu kitabı senin yazdığına inanmak istemiyorum.
milban
İki gün başka iş yapamazsınız..Sonuna kadar sizi esir alan bir zamanlar Ted Decker’in da değindiği çok önemli bir konuyu o kadar güzel kurgulamış ki, tavsiye ediyorum.
leventusta
Tamamen sizi esir alacak bir kitap. Çeviri için ayrıca teşekkürler.
nlnlcanan
Kitapkurdu
5 yıldız bile az gelir! Muhteşem! Kesinlikle konusu,gerçekçiliği ve yarattığı farkındalık bende şok etkisi yarattı. Öyle ki günlük hayatımda hastayım diyen herkesten bir an boşta bulunup “aman bana da bulaşmasın” diyerek kaçma isteği uyandıracak kadar içine aldı. Okuyunca ne demek istediğimi anlayacaksınız. Uzun süredir okuduğum kitaplardan, özellikle yazarın kendi kitapları arasında, bence en iyisi buydu. 461. sayfada resmen “yok artık!” dedirtti, sonsöz kısmı çok anlamlıydı. Vakit kaybetmeden okuyun derim
ergns
Kitapkurdu
Okuduğum 2. kitabı. Beğendim. Sonlara doğru baya şaşırtıyor ve taşlar yerine iyice oturuyor. Tavsiye ederim
AYÇİÇ3Ğİ
Üstat
ilk sayfasından itibaren sizi esir edecek bir fitzek kitabı daha.