Enno ya da Asfalttaki Karahindiba
Enno ya da Asfalttaki Karahindiba

Kitapyurdu Fiyatı: 176,32TL

Ürüne Git
39Yorum
Nilay Srl
Öğretmen olarak tavsiye ediyorum okuyun ve okutun otizme değinilen güzel kitaplardan.
betül aygün
Her ebeveynin, öğretmenin okuması gereken bir kitap. Çok akıcı ve sımsıcak bir hikâye.
farslangilay
Kitapkurdu
Kitap okumayı sevmeyen çocuklara bu tarz kitapları deneyebilirsiniz
Tapusuz63
Kitapkurdu
Enno Bambaşka, gerçekten de bambaşka biri. Karahindibaların arasında bir orkide. Hassas, sınırsız hayal gücüne sahip. Öğretmen olmak büyük mesele, bir öğrenci için çabalamak bazen karşılığını karınca adımıyla veriyor bazen kepçeyle. Oysa her birinin kendine has özellikleri, yetenekleri var. Enno da onlardan biri. Maalesef ne öğretmeni ne annesi arkasında ya da yanında. Dünyada böyle öğretmenler kalmaması dileğiyle... Otizme ışık yakmak, farkındalığı artırmak için çok güzel bir eser.
zeynep_mercan
Kitapkurdu
Çok güzel bir hikâye. Cocuklar anlasildiklarinda, bir balıkken agaca neden tırmanmiyor diye elestiri gormediginde gercek potansiyellerini gerceklestirebilirler.
KY-1930255
Çocuklardan önce yetişkinler okumalı. Harika bir eser
NekoZDG
Kitapkurdu
Asperger sendromlu bir çocuğun (tanısı konana kadar) kendisine öğretmenleri ve ailesi tarafından uyumsuz (veya farklı) olduğunun hissettirilişi, bunu anlamlandırmakta ve çözmekte zorlanışı ve kendisini başka bir gezegenden gelmiş sanması çerçevesinde geçen muhteşem bir hikaye. Okurken Enno'ya ayrı annesine ayrı kitaptaki tüm hikayeye ayrı sarılmak isteği duyacaksınız. +10 yaş ve tüm yetişkinlere göre bir kitap.
Demet Yıldırım
Kardeşim için aldım fakat ben de okudum merak ettiğim için. Belki herkesi beni etkilediği kadar etkilemez fakat okurken gözlerimin dolduğu yerler oldu. Çok sevdim.
ceebas
Bilge
oğluma almıştım, ben de çok beğendim.
dilwin
öğrencilerim için almıştım oncesinde kendim okudum çok etkilendim
okur.yazar.cizer
12 yaşındaki yiğenime aldım. çok beğenerek okudu bitirdi. bende en yakın zamanda okumayı planlıyorum.
efeyağızefe
Kitapkurdu
Oğlum çok severek bitirdi kitabi...
kitapkurdukardesler
Kaşif
oğlum duygulandığını söyledi ama tavsiye ediyormuş. çok beğenmiş.
Mustafa Demir
Kitapkurdu
Yetişkinlerin özellikle eğitimcilerin de okuması gereken bir kitap.9 yaşındaki oğlum çok severek okudu
ogar
Oğlum hemen okudu bitirdi.Beğendiğini söyledi.
önümarkamkitap
Kitapkurdu
10 yaş üstü için daha uygun. Dokunaklı güzel bir hikaye.
emctygt
Üstat
Çok beğendim. Herkes okusun.kitaplığınızda bulunsun.
atkemu
Kitapkurdu
Çoook güzel.Mutlaka kitaplıklarınıza ekleyin.
Hakan Düzenli
Kitapkurdu
2020 nin yıldızı,,tavsiye ederim..
1 2