Her Şey Eksik Her Şey Tamam
Her Şey Eksik Her Şey Tamam

Kitapyurdu Fiyatı: 149,50TL

Ürüne Git
71Yorum
Zeynep Durmuş
Çok samimi herkes okumalı.
Merve Bayer
Sıcak samimi okurken o mahallede yaşamak istiyceginiz ruha işleyen bir kitap
byhusam41
Kitapkurdu
Sıcacık, samimi kalbimize dokunan bir kitap okudum. Sevgili İrem Yaşar, Nazenin sokak sakinlerinden beş haneye misafir ediyor bizleri.. Hepsinin hayatlarını okurken, günümüzde unutulan incelikleri, ufacık şeylerden mutlu olmayı, sevgiyi, paylaşmayı, birlik ve beraberliği, sabrı, şükrü ve birlikteliğin verdiği güçle tamam olmayı öyle güzel anlatmış ki, okurken adeta gönül dağı dizisi izliyor gibi hissettim nedense. Çünkü kimi hanede yaşananlara tebessüm ettirirken kimi hane de hüzünlerine ortak olduk.. Sonu da öyle güzel bitti ki lütfen bu kitabı alışveriş listenizin başına ekleyin. Zira ben kalemiyle ilk defa tanıştığım İrem Yaşar’ın kitaplarının müptelasıyım artık.. Ayrıca bölüm başındaki kitap alıntıları, sonundaki müzik önerileri de çok hoş olmu
Nazife  uysal
Kitapkurdu
insanın içini ısıtan sımsıcak bir hikaye.
B.E.E.R
Başlarken kitaba, iki günde biteceğini düşünmemiştim. Esra ve Ömer’in hikayesinde kendimizi gördüm. Onları okurken kendim gibi sürekli dua ettim. Çok güzel bir kitap.
Zeynep  Şahin
Kendini içine çeken hikayesi ile hepimizin kendinden bir parça bulabileceği bir nahif eser. İrem hanımın kalemine sağlık...
Elif Ergül
Kitapkurdu
Cok tatli icinizi isitan yer yer gozlerinizin dolacagi yer yer gulumseyeceginiz ben okurken keyif aldim
Ayşenur  Özkul
Kaşif
Okurken kendimi çocukluğumda hissettiğim çerez tadında sıcak bir kitap
Merve Beşen
Samimiyetini,nahifliğini her zaman hissettğimi nadide insanlardan
asenaçınar
İrem Hanımı sosyal medyadan takip ediyordum sonra da kitabı olduğunu öğrendim. Böyle naif bir insanın kitabı da güzeldir.
Nilüfer S.
Kitapkurdu
Sevgili İrem hanım öyle samimi öyle içten bir hikaye yazmış ki çok sevdim çok. Herkesin kendinden biseyler bulacağı hayatlar var , birbirine bağlı sıcacık bir mahallede olduğunuzu hayal edin ve mutlaka okuyun
Oğuz_Ersagun
Üstat
Yeni yazarları keşfetmeye çalışırım, dikkatle okurum. Bu kitabı da dikkatle okudum ancak mesaj verme kaygısı ve gerçek dünyadan kopuk edebi tamlama çabaları beni yordu. Kendisine yazın hayatında başarılar dilerim.
okurçevremühendisi
Kitapkurdu
Nazenin sokağının müdavimleri ne kadar samimi ne kadar sıcak insanlar. Okurken kendinizi Leyla yerine koyuyorsunuz, Ayşe hanımın yaşadıklarını hissediyorsunuz, Azize ve çocukları yüzünüzde tebessüm bıraktırıyor, Nermin, Esra ve Ömer ile hem üzülüyor hemde seviniyorsunuz. Çok sevdim kitabı, şeker tadında bir kitap. Çokca tavsiye ederim..
KY-4658454
İrem yaşar severek takip ettiğim kıymstli bir insan. Neşesi yeter kitabını okumuştum, şeker tadında dinlendiren bir kitaptı. Bunu da hediye olarak aldım.
meriç_
Bilge
Nazenin sokak sakinlerinden beş haneye misafir ediyor bizleri Bazen, yaralarımızdan tanırız birbirimizi...
okur.yazar.cizer
Sıcacık insan hikayeleri okumak isteyenler için kolay okunabilecek bir eser. Herkesin kendisinden ve çevresindeki insanlardan bir şeyler bulabileceği samimi öyküler var
Meliha Korkmaz
Kitapkurdu
Çok duru bir dil, akıcı çok beğendim
KY-4354826
Muhteşem bir kitaptı. İnsanın içini ısıtan hasret kaldığımız duygular…
psk.dan.smy
Kaşif
Yer yer gğldüren, yer yer ağlatan çokça hüzünlendiren akıcı bir kitap
Ümmügülsüm Taras
İçinizi ısıtan sıcacık hikayeleriyle sizi mest edecek.. hayaliyle sizi o eşsiz sokakta ağırlayacak..