Eksik Bir Şey mi Var?
Eksik Bir Şey mi Var?

Kitapyurdu Fiyatı: 150,00TL

Ürüne Git
27Yorum
KY-3981980
Yazarın her şey eksik her şey tamam kitabının devamı. Sabırsızlıkla bekliyordum ve iki günde bitti maalesef. Naif insanların olduğu sıcacık hikalerden oluşan güzel bir eser.
Habibe Nurcan Adalı
Bilge
Nazenin Sokağı çok özlemiştik. İyi ki geldi hoş geldi... Sıcacık,samimi ve özlediğimiz komşuluk ortamı. Herkes kendinden bir parça bulacaktır. Sen kimsin derseniz eğer; ben Esra'yım. Esra'yı en iyi anlayanım. Aynı yerden eksik kaldık aynı imtihan ile sınandık. Fazla söze gerek yok. SEPETE EKLEMEYİ UNUTMAYIN :)
Hatice OKUL ÖZALP
Hatice OKUL ÖZALP 18 Kasım 2022
Ben de Esra'yım. Sınandık ve sınanmaya da devam ediyoruz. İmtihanımızı hayırla atlatma gücü versin Rabbim.
Habibe Nurcan Adalı
Habibe Nurcan Adalı 27 Nisan 2026
Bu yorumu yazarken çok ağlamıştım. Şimdi oğlum 1 yaşında karşımda oyuncakları ile oynuyor. Umudunuzu yitirmeyin :)
Nilüfer S.
Kitapkurdu
Nazenin sokağı ve sakinlerini ne çok sevmişim. Kaldığımız yerden devam etmek çok keyifli . İrem hanımın sıcacık , samimi kalemi bizleri de o soğa çekiyor adeta
aydinemre42
Kitapkurdu
Bitirince tadı damağımda kalan bir kitap... İrem hanımın diğer kitapları gibi bu kitabı da bir solukta bitirdim. Yer yer kahkaha attığım, yer yer gözlerimin yaşardığı, imrendiğim birçok güzellikleri içeren canım Nazenin sokak. Okuduktan sonra o sokakta yaşamak, o komşulardan biri olmak istiyor insan. Sıcacık...
AMİNE
Üstat
Kaybedilmiş nice güzel meziyetlerin ilmek ilmek işlendiği hikayelerin sıcaklığı keyifli bir okuma deneyimi yaşatıyor size. Birbirine omuz olan karakterlerin hikayelerine şahit oluyorsunuz. Kitaptaki olay örgüsü, hikayeler arasındaki bütünlük çok güzel işlenmiş. Kesinlikle okunulası.
sinem varol
Kitapkurdu
İrem Hanım'ı çok seviyorum enerjisi, hayata yüklediği anlam, başına gelenlere şükürle yaklaşımı benim için çok değerli ❤️Diğer kitaplarını çok severek okudum, bunu da hemen sipariş verdim, bunun da diğerleri gibi harika olduğuna eminim, hep yazsın, hep okuyalım inşallah ❤️
melike acar
Kitapkurdu
Bir kitap teslim alındıktan bir kaç saat sonra biter mi?Bitti .Kalemine yüreğine emeğine sağlık İrem hanımın.İcimdeki o doksanlar dönemine olan özlemi dindiren bir kitap olmuş yine ,önceki kitapları gibi .Devamını merakla ,heyecanla bekliyorum . Yazılması okunması kadar kısa olsa bu kadar içine cekmezdi beni biliyorum .O yüzden aynı zamanda sabırla bekliyorum .
1 2