Badem Ağacı
Badem Ağacı

Kitapyurdu Fiyatı: 209,85TL

Ürüne Git
450Yorum
öyķüm
Bilge
Çok akıcı bir kitap. İsrail- Filistin gerçeği Filistinli bir dehanin gözünden anlatılmış. önyargı . kararlılık Filistin gerçeği gibi konular etkileyici dille anlatilmis
karbeyaz_kitap
Üstat
Ağlayarak okuduğum ve benim için Best of olan kitaplardan,mutlaka okunmalı...
cırcır böceği
Savaşı çok gerçek bir şekilde anlatıyor yazar.Tavsiye ediyorum.
İlknur  Taşdelen
Kitap resmen şok etkisi yarattı. İki gün etkisinden çıkamadım. Anlatımı etkileyici ve oldukça akıcı. Kesinlikle okunmalı.
nurşenn
Kitapkurdu
Yaşanan olayları yahudi bir yazarın kaleminden okumak sarsıcıydı.Olay sürükleyici dil akıcı bunlar aslında yaşananların sonucu çünkü Filistin bir hikaye değil.
nazliunal
ÇOK MERAK ETTİĞİM BİR KİTAPTI VE BEKLENTİLERİMİ KARŞILADI
ali rıza uğur kırıkcı
KAHRAMAN BİR ÇOCUĞUN HİKAYESİ MUTLAKA OKUYUN
nghnlgn
Kitapkurdu
çok zorluklarla büyümüş bir çocuğun başarısı hayranlık uyandirmamasi mümkün değil
NihanKl
Yazarın anlatım dili çok iyi. Kahramanın çocukluğundan olgunluğuna tüm hikayesi soluksuz okunacak nitelikte. Bittikten sonra uzunca süre akılda kalan kitaplardan.
serpil.
Eğer sizin de savaş yıllarına şahit olmuş insanların gördükleri, çektikleri ilginizi çekiyorsa mutlaka okumalısınız. Sizi içine çekecek bir hayat mücadelesi
xbookx
Kitapkurdu
Çok etkileyici bir kitaptı bazı sayfalarda gözyaşlarımı tutamadım. Herkesin okumasını isterim sadece bir kurgu değil ne yazık ki günümüzde aynı acıları çeken bir sürü insan, toplum var ve bir şeylerin farkına varabilmek önemli..
A.K.DEM
beni etkileyen kitaplardan bir tanesi .tavsiye ederim.
zitiko
Kitapkurdu
daha ilk sayfadan sizi kucakliyor kitap içiniz acıyor okunmalı herkes okumalı bilmeli insanlar neler hissediyor neler yaşıyor ki yasatmasin kimseye bunlari son bulsun savaşlar
burelmacı
yazarın ilk romanı olmasına rağmen mükemmel bi kitap
asmunikal_
geç te olsa okuduğum için mutluyum. herkese şiddetle tavsiye ederim
n.korkmaz
Bir yahudinin olanlara böyle bakabilmesi beni o kadar etkiledi ki.. Reddettiğim ön yargılarımı görmemi sağlayan bir kitaptı. Bana zalim bir ırk yoktur , zalimler vardır dedirtti. Bir solukta okunabilecek bir kitap. Ama açıkçası yazar acıları dışardan anlatabilmiş sadece. Zaten hepimiz bu acının dışında değil miyiz...
nildeniz_esmeray
israilin filistini işgal etmesinden sonra ailesi ile birlikte mutlu bir şekilde yaşayan Ahmet Hamit değişen zorlu hayatını ve mücadelesini anlatan etkileyici bir kitap
KY-2589692
birçok yerini gözyaşları içinde okudum. kitap keşke sadece bir kurgu sadece bir roman olsaydı.ancak bugün bir yerlerde hala aynı acıların yaşanıyor olması çok üzücü
kevser-ismet
Kitapkurdu
Tek kelimeyle muhteşem bir kitap. Etrafımdaki herkese bu kitabı öneriyorum ne olur okuyun diye.
Gülümse!
"Geri dönüp yeni bir başlangıç yapamazsın, ama şimdi başlayıp yeni bir sor yaratabilorsin" harika bir kitap kesinlikle herkes okumalı...