Badem Ağacı
Badem Ağacı

Kitapyurdu Fiyatı: 209,85TL

Ürüne Git
450Yorum
erkan palıt
okunması gereken kitaplar arasında,harika bir eser.
fsoy
Kitapkurdu
Bu kitap için yapacağım tek yorum"lütfen okuyun"
cigdem9005
Anladım ki cesaret korkunun yokluğu değildi, bencilliğin yokluğuydu; bir başkasının çıkarını kendi çıkarının önüne koymaktı.
heleminnoş
Politik çekişmeler barış getirmiyor, mucizeyi bir roman yaratıyor... BADEM AĞACI keşke herkes okuyabilse :(
ayşe_türk
Kitapkurdu
Kesinlikle okunmalı,gözyaşları içinde okudum.Beş değil en az on yıldızı hakeden bir kitap
nurbook
hayatımda ki '' EN '' listeme girdi. uçurtma avcısıyla kapışacak nitelikte . bu kitap anlatılmaz yaşanır gerçekten .. BU SAYFAYA GELDİYSENİZ KEŞFETMİŞSİNİZ BİR ŞEKİLDE LÜTFEN ALIN OKUYUN VE LÜTFEN OKUTUN BU KİTABI HER İNSAN OKUMALI :)
Edalı Nur
hayatımda iz bırakan kitaplar arasında yerini aldı. kendine özgü akıcı bir dili sürekli devam eden olay örgüsü var.herkesin okumasını gereken kitaplardan..
ze-ze
Kitapkurdu
Kitapta okuduğum her şeyin bugün biyerlerde yaşanıyor olması gerçekten can yakıyor.Kesinlikle okumalısınız..
ylcnktl
Kitap akıcı ve dili ağır olmamakla birlikte sizi içine çekebiliyor, okunası bir kitap.
Meltemmdinc
Muhteşem bir kitap mutlaka okumalısınız..
Eylül_HK
İlk sayfaları okurken diken diken oldum kitabın ortalarına doğru geldiğimde ağlamaya başladım nefesim kesildi ara vermek zorunda kaldım ve daha sonra bir solukta bitirdim. Filistin de yaşanan zulmü anlatan çok başarılı bir kitap. Kesinlikle tavsiye ediyorum
sessizşair37
Filistin sınırları içersinde yaşanan zulmü en iyi şekilde bizlere yaşattığını düşünüyorum.
seniha.akcay
Kesinlikle okumaya değer ve kitap arayanlar için hemen alınası bir kitap. Kitabı adeta okumayıp yaşadım siz de yaşayın. İyi okumalar..
gcamomille
Kitapkurdu
günümüzdeki sorunu güzel bir dille ve hikayeyle anlatmış yazar..başarılı bir hikaye.
honer87
Kitapkurdu
muhteşem bir kitap okumanızı şiddetle tavsiye ederim.
Şenay
Daha kitaba başlar başlamaz kendi içine çekiyor. arkadaşımın tavsiyesi üzerine okudum. bir an bile sıkılmadım, ağladım, bitmesin istedim mutlu olsunlar istedim. ama ne yazık ki gerçeklerle bağlantılı olunca da bir hayli üzücü.. unutmamak unutturmamak adına...
mai lerze
Kitapkurdu
daha ilk sayfalarında kitabın içine giriyorsunuz, olaylar karşısında şaşkınlığınız bitene kadar devam ediyor. İyiki okumuşum dediğim kitaplar arasında yerini aldı :)
ENES_GÖRKEM
Kitapkurdu
Okumaya başlıyorsunuz sonra bir bakmışsınız bitmiş hele girişi çok etkileyici
ömer1982
Kitapkurdu
Dolukarak okudugum bir kitap. Filistinli bir çocugun agzindan anlatilan ve bastan sona dramatik bir hikaye ama suanda oradaki yasananlardan farki yok. Okuyun ne demek istedigimi ankayacaksiniz.
duygu_blueand
Kitapkurdu
Duygusal,sürükleyici bir kitaptı elimden bırakamadim ben.