Badem Ağacı
Badem Ağacı

Kitapyurdu Fiyatı: 209,85TL

Ürüne Git
450Yorum
esinilia
Yeni bitirdim ve sıcağı sıcağına yazmak istedim tek kelimeyle mükemmel sanki Filistin'de ahmedin yanıbaşındaydım güzel ve Mutlu bir son
mekade
Kitapkurdu
Akici anlatim, surekliyici bir hikaye ve yurek burkan gercekler. Yazarin ilk kitabi olmasina ragmen cok basarili. Barisa inanan yahudi bir yazardan filinstin gercekleri. Mutlaka okunmasi gereken bir kitap
ophelyaa
Kitapkurdu
çok akıcı anlatımıyla elinizden bırakamayacağınız sürükleyici bir roman çeviri gayet başarılı açıkçası ben boğazım düğümlenerek okudum. keyifli okumalar diliyorum
metuba88
umudun iyimserliğin anlatıldığı bu kitap etkileyici olmakla birlikte ne yazık ki gerçekleri değiştirmiyor.
arce0706
Kitapkurdu
filistinli bir yavrunun hayata tutunuşu... yürek burkan mücadelesi.. ve bunu en güzel şekilde anlatan güzel bir eser
aysglbstn
Ruhumuzu derinden etkileyen bir kitap badem ağaci, umudunu kaybetmeyen, çabalayan her insan karşılığını alır... kardeşlik bağlarını Anlatan bir solukta okunacak bir kitap. .
mery_sent
Şuan hala okuyorum, çok güzel bir kitap, herkesin okumasını tavsiye ediyorum. Benim Filistin,Israil ve Nazi hakkında bazi detaylari bilmemi sağladı.bence bu kitap oldukça umut verici insanlık için.
pembeböğürtlen
Okurken çok etkilendim , inanılmaz duygulu ve güzel bir kitap ... okurken halinize şükredeceksiniz.... herkesin okumasını tavsiye ederim.. anlatım ve karakterler de çok güzel betimlenmiş
nisatuna_55
Üstat
Badem Ağacı; okuyanı derinden etkiliyor,karakterler,olaylar çok iyi işlenmiş adeta film izliyormuşsunuz hissi veriyor.Anlatımı güzel gereksiz ayrıntılara girilmemiş anlatılmak istenen okuyucuyu sıkmadan anlatılmış.Fedakârlık, mücadele, acı, işkence ve zorlukların çok dokunaklı bir hikâyesi.Sonunda ise; gözyaşlarınızı silerken buluyorsunuz kendinizi ve uzun bir süre etkisinden çıkamıyorsunuz.Kısacası alın,okuyun okurken yaşayın,hissedin..
KY-1660668
çok güzel bir kitap ve herkesin okumasını kesinlikle tavsiye ederim. filistin halkının yaşadıkları işkenceyi tarafsız bir şekilde anlattığı için yazarı tebrik ediyorum