Pasaklı Tanrıça (Cep Boy)
Pasaklı Tanrıça (Cep Boy)
102Yorum
nisev
biraz sorunlardan uzaklaşabiliceğimiz, kendimizi yormadan okuyabiliceğimiz sevimli bir kitap...
merser55
bu kitabı okurken Samantha ile güldüm onunla beraber üzüldüm akıcı bir kitap bu tarz kitap severlere tavsiyemdir
aozmert
Fazla tesadüf ve fazla abartı olsa da komik ve romantikti..Eğlenceli bir haftasonu kitabı...
KY-904003
bu kitabın yazarının kitapları hep çok güzel oluyor bence ve yine çok güzel bir kitapla karşımıza çıkmış kesinlikle okumanızı tavsiye ederim
nkrdnz
Kitapkurdu
müthiş bi kitaptı... çok akıcı, çok sempatik, çok komik ve çok romantik... bence kitap okumayı sevmeyenler için beyaz perdeye aktarılmalı..
Goldenlily_
Samantha nın hikayesini okurken kahkahalarımı tutmakta zorlandım. Çok güzel ve eğlenceli bir kitaptı. Sophie Kinsella sayesinde Çik-lit romanlara başladım ve bağımlısı oldum. Bu kitabı herkese öneririm pişman olmazsınız.
mrvzcn
Kitapkurdu
Başarılı bir avukat iş hayatına arkadaşının kötü bir planı sonucu son verilmesi ve farklı işlerde şansını denemesi. Şansta ne şans ama! Temizlikten hiç anlamayan bir Avukatın temizlikçi olması.. Gayet başarılı komik eğlenceli bir roman..
Gülay Mumcu
romantik komedi tarzında güzel bi kitap mıydı?evet.filmi çekilseydi o da eğlenceli olurdu ama bu kitap bni umduğum kadar sarmadı.bi şeyler eksik gibiydi sanki.sonunu heyecanla beklemedim mesela çünkü az çok tahmin ediyordum.beklediğim gibi de çıktı zaten.lafı uzatmaya gerek yok.bence bu kitap boş zamanlarda okunabilecek bir kitap ama kimseye bir şey katmaz.
Smrynamed
Modern(?) kadının zamanından hayatın tadını alıncaya kadar ilerleyen bir hikaye. Hayat sadece güç değildir. Tadına varmak gerekir.
keynes87
Kitapkurdu
Eğlenceli vakit geçirmek için güzel bir kitaptı..
HZG453
Film gibi kitap ya. Okudum, çok hoş :)
Deniz (:
Samantha'nın yaşadıkları o kadar güzel ve komik anlatılmış ki... Gerçekten çok güzel bir kitap. Samantha'nın çektiği zorlukları görünce insan gülmeden edemiyor (:
GonuLceLenn
Samantha'nın birbirni kovalayan tatsız ama bir o kadarda komik olaylarını anlatan cici bici bir kitap. Duyguları bire bir yansıtan akıcı bir dili ve çeviriye sahip. Mutlaka okuyun.
İpek.
Seni pis kııız :D Süpürgenin ne olduğunui fırının nasıl çalıştığını bilmeyen işkolik bir avukat!Çok güzel :)
karanfil04
Kaşif
müthiş bi kitap ya çok sevdim direk yazarın diğre kitaplarınıda almaya gittim tatildeydim eğlenceli tatilime iyi ayak uydurdu baş karakter çok renkli kafası karışıktı sonradan içinden gelen sesi dinledi ve iyide yaptı hayatta bazen bizde böyle uç kararlar alıp içimzden geldiği gibi davranmalıyız bence :)
hndyldz
Başladıktan sonra ara vermeyi istemeden tek solukta okuyabileceğiniz bir kitap. Açık alanlarda okumamanızı tavsiye ederim zira sesli güldüğünüzde etraftan garip bakışlar üstünüze toplanabilir. Kendinizi lise çağında genç kız gibi hissettiriyor. Siz de yoğun iş temposunda çalışıyorsanız okuduklarınıza özenmeniz kaçınılmaz
gulsah021
okurken tebessüm ettiğim,karakterlerin derinlemesine analiz edildiği çok sıcak anlatıma sahip bir eser.kitaplığınızda bulunmalı.
Eda altan
Kitapkurdu
Çok eğlenceli, harika bir kitaptı. Tavsiye ederim pişman olmazsınız.
Emma_Corrigan
sophie kinsella tarzını sevenlerin arşivlerine eklemesi gereken bir kitap daha... okuyan herkes bir yerde mutlaka kendinde pasaklı kızımızdan bir benzerlik bulacak.. akıcılığıyla elinizden düşmeyecek bir kitap..
KY-1003013
okurken eğlenmek istiyorsanız işte bu derim:) gecenin bir yarısı kahkahalarla gülmeme sebep olan bu eğlenceli kitapta yazar çok başarılı bir iş kadınının nasıl çok başarılı bir hizmetçi olduğunu akıcı bir dille anlatıyor. özellikle tatillerde dinlenmek için bu kitabı okuyun.