58Yorum
arzusez
Kitapkurdu
Muhteşem bir kitaptı. Eğer yazarın daha önceki kitaplarını okuduysanız buna da bayılacaksınız.Okumalısınız diyorum.
yldzckmk
Kitapkurdu
Biri tahtına oturmak ; diğeriyse tahtını korumak için savaşan iki lider kadın...2.Mary'nin umutları...1. Elizabeth'in tereddütü...Kraliyet kanını taşımanın bu denli zor , aile mensuplarının hayatının pamuk ipliğine bağlı olduğu İngilterenin Tudor dönemi... 2.Mary özgürlüğünü ve tahtını alabilecek mi? Peki Elizabeth Mary i serbest bırakmakla bu riski göze alabilecek mi? Yine muhteşem bir Tudor yaşanmışlığı ve yazarın muhteşem anlatımı...
Sophia11
serinin tüm kitaplarını okudum ve iki gün önceden son kitabını okudum öteki kraliçede istedigim heycanı bulamadım diger kitaplarda soluksuz entrikanın içine dalmıştım bunda eksikler vardı konuyu 3 kişinin çevresinde dolaştırıp durmuş evli bir adamın kraliçeye aşkı karısının para hırsı kraliçenin taht savaşı diger kitaplar kadar olmasada idare eder seriyi okuduysanız bunuda okuyun mutlaka
SVLKY
İlk başta sıkıcı gibi gelse de konusunun akıcılığı sayesinde bir çırpıda okunuyor ve bittiğine üzülüyorsunuz.Hem İngiliz tarihini, değişik bir kültürü tanımış oluyorsunuz.Roman sevenler için güzel bir kitap.Tavsiye ederim.
FBengu
tahta hak sahibi oldugunu iddia eden mary ile (belki haklıdır) elizabeth arasındaki çekişmeyi anlatan gene philippa gregory nin mükemmel bir kitabı. 2sine de hak vermemek mümkün değil. İngiliz tarihine ilgi duyanların öğreneceği çok şey var. Kitabı göz açıp kapayıncaya kadar okudum bir sonrakini sabırsızlıkla bekliyorum...
tülince
Ben bu seriyi soluksuz okudum.Hepsi birbirinden güzeldi ama öteki kraliçe için aynı şeyi söyleyemiyorum.Okurken sıkıldım.Yinede serinin takipçisiyseniz kesinlikle okumalısınız.yazarın anlatımı yine cok güzel sadece konu ilerlemiyor aynı kişilerden aynı konular anlatılıyor gibi geldi bana....
hilalas
prenses mary'nin hayatını ve irlanda tarihinin bir kısmını bu kitaptan öğrendim.yazar her romanıyla bizi tarihin tozlu yollarına yeniden götürüyor.herkese tavsiye ederim.
svtpdgn
Zannederim bu seride olmasa çokda okunacak bir kitap olmamış.Diğerlerinin akışından etkilenip okumaya başlıyorsunuz fakat sonuna kadar aynı rutinde ve hiç heyecansız gidiyor.Zorlanarak okuduğum bir kitaptı
DarkSense
Kitapkurdu
16. yüzyıl İngilteresinin bulunduğu bu romanda kimi zaman heyecanla okunurken kimi zamanda bu kadarıda fazla dediğiniz anlar olacaktır. İki kraliçe arasındaki çekişmeler ve entrikalar okuyucuyu farklı mekanlara götürmektedir. Aynı erkeği seven iki kadının kıyasıya mücadelesi. Roman sevenler için Boleyn kızından sonra sürükleyici romanlardan biri olarak raflarda yerini alabilir.
armoniaa
16.yüzyıl İngilteresine çok açıklayıcı ve etkileyeci bir dille değinmiş.Bir solukta okunabilecek bir kitap olmakla birlikte Kitapta sürekli aynı kişiler üzerinde ilerlemesi ve sürekli belli konu üzerinde durulması biraz 'şöyle olsaydı daha iyi olurdu' diye düşünmeden edemiyor insan.<br />Elizabeth'in kıskanç ve acımasız oluşu Mary açısından kötü sonuçlar doğuruyor.<br />Serinin diğer kitaplarını çok fazla takip edemesemde 16.yy İngilteresini merakla okutuyor
esinozcelik1
serinin bütün kitaplarını okudum ama en zor okunanı bu oldu sanırım. konu çok akıcı değildi habire 3 insanın sıkıcı hayatı arasında geçti durdu.
KY-845240
Boleyn kızının yazarından yine muhteşem bir roman. Öteki Kraliçe de serinin tüm kitapları gibi entrikalarla doluydu. Mutlaka okunulması gerekn serilerden biri. İngiliz tarihine ilginiz varsa kesinlikle bu seriyi okuyun. Serinin sonuncu kitabı olduğu için okurken yavaş okudum, bitmesin diye. Bitince de çok üzüldüm açıkçası Philippa Gregory'den yine tarih romanları bekliyorum. Tarihi kurguda çok başarılı bir roman yazarı. Herkese tavsiye ederim.
pavaldini
Bence de bu kitap philippa Gregory nin en az karakterle kurgulanmış ilk kitabıdır ,bu da sıkıcı ve tekrara yönlendirmiş ..Çok sevmedim açıkcası.
cuneyt2009
Kitapkurdu
Öncelikle Phippia Gregory nin bütün serisni okudum ve İngiltere Tarihi hakkında parlak fikirlere sahip oldum. Serinin son kitabıda bizlere bu konuda eşsiz bilgiler sunuyor bir solukta okubilecek kitaplardan bir tanesi. serinin diğer kitabını sabırsızlıkla bekliyorum. yaptıgı bu çalışmalarından ötürüde Yazara çok teşekkür ediyorum
b.tumturk
serinin 6. kitabını sorunsuz bir şekilde kitapyurdu sitesinden edindim. gregory karakterlerin kişilik özelliklerini her zamanki gibi akıcı ve aydınlatıcı bir dille bizlere sunmuş ancak kitabın saray entrikalarından uzak olması, dialogların 3 kişi arasında sıkışıp kalması nedeniyle beklentimi karşıladığını söylemem. eğer serinin ilk kitabı olsa muhtemelen devamını okumazdım fakat ne olursa olsun gregorynin ve boleyn kızı serisinin oluşturduğu güven kolay yıkılacağa benzemiyor.
mim7
Mary'nin hayatı nedeniyle kitap başından sonuna kadar kendi kuyruğunu kovalıyor.Ayrıca yazar, çok fazla tekrara düşmmüş, öyleki Bess'in ağzından yazdıkları bazen kopyala-yapıştır gibi.Ama yazarın en mükemmel yönü, karakterleri çok iyi yansıtması.Öyleki, tek bir karakteri suçlayamıyorsunuz, herkesin kötü ve iyi yanını çok iyi tasvir etmiş.
two-che
gregory muhteşem bir yazar ve tarihi okadar iyi anlatıyor ki ingiltere tarihini bir daha hiç untmamak üzere öğreniyorsunuz.Bu serinin 6. kitabı ama diğer seriler gibi kitaplar birbirini tamamlamıyo aksine birbirinden tamamen bağımsız ve böyle oluncada seri okumaktan bıkmıyorsunuz kesinlikle okunmsı gereken bir kitap.
dnz1903
Kitapkurdu
çok uzun zamandır bu serinin son kitabının çıkmasını bekliyordum. philippa gregory muhteşem bir yazar, okurken aynı zamanda ingiltere tarihiyle de ilgili çok şey öğreniyorsunuz. her kitap birbirinden bağımsız yazılmış. daha önceki 5 kitabını soluksuz okudum. keşke ülkemizin tarihini de roman havasında anlatan bu tarzda daha çok kitap çıksa.