Günbatımı
Günbatımı

Kitapyurdu Fiyatı: 511,39TL

Ürüne Git
47Yorum
Hikmetullah Kurtoğlu
Yakın tarihimizden bahseden bir roman.kitabın kalın olması korkutmasın sizi hemen bitirmekisteyeceksiniz.Yeteri kadar bilinmeyen bir kitap.Bu yüzden hakkı yendiği kesin.1900 lü yılların başından bahsediyor.Osmanlının ve halkının sıkıntılı,buhranlı, karışık,zihnen ve fikren yorulmuş dünyasından bahsediyor.Sıkılmadan ve merakla okumuştum.Tarihimizi özellikle de yakın tarihimizi merak edenler hemen okumalı.
ckonak
Kitapkurdu
yakın tarihe ayna tutan en başarılı eserlerden biri. yalın anlatımı ile her türden okuyucuya hitap edebilen kitap bir aileyi;Türkiye yi, anlatmakta. aile fertlerinin kararları yaşantıları;her biri farklı bir akımı yansıtmakta; milliyetçilik, osmanlıcılık, vb. sırtından bıçaklanmak dindar olana nasip oluyor tıp ki araplar tarafından ihanete uğrayan osmanlı gibi. yazar bu ülke nasıl kurtulur u anlatmakta, formülleri aramakta.
Mesut Hayat
Kitapkurdu
Bu kitabın reklamının ve tanıtımının iyi yapılmadığı kanaatindeyim. Tarihimizi doğru bir şekilde anlatan en güzel romanlardan biridir. Mutlaka herkesin okuması gereken bir kitap. 500 sayfa olan bu kitabı farklı bir yayınevinin baskısından okumuştum. Kalınlığına bakıp da üşenmeyin okumak için. Elinize alıp okumaya başladığınızda nasıl bittiğini anlayamayacaksınız. Bir de kitap bittiğinde etkisinden aylarca kurtulamayacaksınız...
Doğansu23
Kitapkurdu
Soluksuz okuduğum romanlardan biri.Millet olarak kalabilmenin,bölünmez bir bütün olarak var olmanın beraberinde yapılan inanılmaz fedakarlık ve onurlu mücadeleler...Bu kitabı sadece roman olarak okumak doğru olmaz.Şayet okurken gözlerimizden iki damla yaş süzülmez ise hemen kitabı bırakın.
212045
bügüne kadar okuduğum en güzel tarihi romanlardan bir tanesi gerçekten okuyun tarihi sevmiyorsanız seveceksiniz seviyorsanız kitab tekrar sizi büyüleyecek .roman ama gerçeklerin romanı kemal bey gerçekten çok güzel bir roman yazarak edebi kimliği ile de ustalığını göstermiş.tavsiye ederim.memnun kalacaksınız.
Nelatanua
tarihi sevmek mi istiyorsunuz? buyrun o zaman size günbatımı.<br />kitabı ilk aldığımda aman allahım ben bunu nasıl bitieceğim demiştim. sabaha bitti. çok sürükleyici. sade anlatımlı ve kolay okunur hiç ama hiç sıkılmadan yemek yemeyi bile unutarak okuyacağınız bir kitap. <br />yıkılışın başlamasından kurtuluş savaşına kadar olan zamanda osmanlı imparatorluğunda bir ailenin hayatı. aile sanki koca osmanlı her ferdin yapısı toplumda bir grubu temsil ediyor. bazen kızarak bazen sevinerek bazen ağlayarak bir solukta okuyacağınız bir kitap. sakın kaçırmayın.
emespeyami
belki de tarihi en güzel anlatan romanların başındadır bu günbatımı adlı roman,öyle olması gerekir bence,bir aileyi anlatıyor roman,bazen aralarında çatışıyorlar,fikirleri uyuşmuyor,hepsi biryerlere ayrılıyor ama bazen elbirliği yapıyorlar,herşeye birlikte göğüs geriyorlar bu da onların herzaman başarısını sağlıyor çünkü onların aklında herzaman vatan öncelikli geliyor,bazen evlat acısı yaşıyorlar bazen çocuk sevgisi,bazen mutluluklar bazen kırgınlıklar,mim kemal öke beşyüz sayfaya birçok şeyi sığdırmış aslında,1900 lü yılların siyasi çekişmelerini,türk aile toplumunu ve daha okuyupta göreceğiniz nice şeyleri,mim kemal öke mükemmel bir roman çıkarmış ortaya,mutlaka ama mutlaka okumanızı tavsiye ederim,teşekkürler...