91Yorum
boncukvet
Yine Sophie Kinsella, yine eğlenceli bir kitap. Bu kadının kitaplarını okumak romantik komedi filmi izlemek gibi. Herkesin sırları vardır teması işlenmiş sanki. Tam bir tatil kitabı.
beyzoke
yaz aylarında okunabilecek çok soft ve eğlenceli bir kitap. sahilde otururken kendi kendinize gülmenize neden olabiliyor.
belkısbalcı
Kitapkurdu
çok eğlenceli bir kitap, bir günde okudum.! tavsiye ederim.
burçin12
Kitapkurdu
Gerçekten eğlenceli, hızla okuduğum, tam anlamıyla romantik komedi tadında bir roman. Okuduğum ilk Kinsella romanıydı, çok eğlendim. Tavsiye ederim.
eda_ycl
hayatımda daha önce hiç böyle eğlenceli bir kitap okuduğumu hatırlamıyorum. yazarın okuduğum ilk kitabı ve devamı mutlaka gelecek.
srcoglu
Bindiği uçak türbülansa girince zaten uçmaktan korkan kızımız Emma iyice paniğe kapılır ve öleceklerini düşündüğü için bir nevi günah çıkarma olayına girişir. Yanındaki gizemli yabancıya bütün sırlarını anlatır! Ne yazık ki şanssız kızımızın sırlarını anlattığı yabancı pek de yabancı değil, çalıştığı şirketin patronu çıkar. Gülmek garanti, beğenmek kaçınılmaz, her bir karakteri sevmemek imkansız . Sır Tutabilir misin tam bir kahkaha tufanı. Okutun okutturun herkese tavsiye edin. Bayılmamak işten değil. :)
Cagrize
Yazarın kitaplarını okumaya alışverişkolik serisiyle başlamıştım,tüm seriyi keyifle okuyup bitirince sıra diğer kitaplarına geldi.Şiddetle tavsiye ederim
nkaptana
Kitapkurdu
Sophie Kinsella'nın Pasaklı Tanrıça okuduğum ilk romanıydı bunu bir de Numaran Bende varı şiddetle tavsiye ederim.
cem.yildirim
Sophie Kinsella bütün kitaplarımı güzel olur ya çok güzel bir kitap güzel oldugu kadarda okurken güldürüyor. kütüphanenizde bulunmasını tavsiye ederim .
Fatma Atabey
yorumlar gerçekten çok doğru fazlası var eksiği yok .ben böyle zevkli,eğlenceli, komik,heyecanlı bir kitap daha görmedim.yazarla niye daha önce tanışmadım diye hayıflandım.yeni yazarlar arayan arkadaşlar sakın kaçırmayın. pişman olacağınıza eminim.cumartesi gecesi saat 22.00 de başladım sabah 04 de bitti.daha bir şey söylemeye gerk varmı?herkese şiddetle tavsiye ederim.
eliiff_250
Romantik komedi tarzı bir film izler gibi okudum kitabı.Kitap okurken epey gülümsedim.Eğlenceli hoş bir kitap.
KY-1272930
Çiklit okumayı seven kesimdenim ben de. Fakat her yazar hakkını veremiyor bana göre. Sophie Kinsella tam türü yansıtmış. Fazlasıyla eğlenceli ve romantik bir kitap.
bayan üçnokta
Tek atımlık çikolata gibi. Paketini açıyorsunuz ve bir de bakıyorsunuz ki bitmiş. Ama bitse bile tadını damağınızda bırakmış...
PELİNCİLİ
Kitapkurdu
YA BEN BU YAZARIN KİTAPLARI YOKKEN , OKUMADAN , TANIŞMADAN NASIL SIKINTILARIMI GEÇİREBİLİYORMUŞUM HAYRET DOĞRUSU. BU KİTAP, YAZARIN OKUDUĞUM 2. KİTABI VE TÜM KİTAPLARIMI SİPARİŞ VERİP BİR AN ÖNCE OKUMAK İÇİN SABIRSIZLANIYORUM. ÇOK KEYİF VERİCİ. ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM.
Serap KIRLI
Kitapkurdu
Eğlenceli,hafif bir kitap,insanı yormuyor.Amaç sadece keyifli zaman geçirmekse tavsiye ederim.Romantik komedi tadında.
kitabın kurdu
Kaşif
Bir insan ancak bu kadar şanssız ve bu kadar komik olabilir aynı zamanda. Okurken kitabın bir anda sonuna ulaşıyorsunuz. <br />Sophie Kinsella harika bir yazar, geç tanıştım ama iyi ki de tanımışım. Her kitabı ayrı bir zevk. Diğer kitaplarını da okumaya can atıyorum.
mermaid15
Sophie Kinsella'nın bütün kitapları güzeldir. Bu kitabında da farklı bir dünyaya kapı açıyor yine okurken elinizden bırakmak istemiyorsunuz.
edi78
tek kelimeyle harika müthiş...
KY-904003
ve işte yine bir sophie kinsella romanı ve yine çok güzel bunu gerçekten okumalısınız o kadar güzel ki...
pelink
Kitapkurdu
süper süper süper Pucca gibi kız