Badem Ağacı
Badem Ağacı

Kitapyurdu Fiyatı: 209,85TL

Ürüne Git
450Yorum
seyma_erisik
Üstat
Kitabın sonunu hiçbir Filistinli yaşayamasa da hayali bile güzeldi. barışın yakın olmasını diliyorum
Aylin  Aydın
Kitapkurdu
çok yoğun olmama rağmen 2 günde bitti . akıcılığı çok iyi.başında yarattığı etkiyi sonlara doğru hissedemesem de beğendim
Ebru Tekce
Kitapkurdu
Öyle bir kitap ki işinizi gücünüzü her şeyi bırakıp sonuna kadar okuyorsunuz. Gözlerim yorgunluktan acıdı ama ben bu kitabı elimden bir türlü bırakamadım. Hele şuan İsrail-Filistin savaşı devam ederken empati yapabilmeniz açısından kolaylık sağlayan bir kitap. Zulümler artık son bulmalı. Çünkü herkes Ahmed kadar şanlı değil..
tinti
Kaşif
Akıcı bir dil..çok güzel bir hikaye..tavsiye ederim..
Coral_ 301
Üstat
İsrail-Filistin savaşı içinde bir başarı öyküsü. Yazarın iki taraftan da "iyi insanları" işlemesi hoşuma gitti. Tavsiye ederim.
Keziban IŞIK
Kitapkurdu
Anlatımı güzel , dili akıcı.Sayfalar o kadar kalın kağıda basılmasa ve bölüm aralarında boş bırakılan sayfalar olmasa daha iyi olurmuş.Kitabın kalınlığına bakıp dolu dolu bir kurgu beklentim boşa çıktı.
mavimsi ada
Kitapkurdu
Güzel bir kitap, örnek alınacak güzel bir yaşam öyküsü.
Elif güvaç
Kitapkurdu
Güzel...okunur
Semiha Sertkaya
Kitapkurdu
Çok beğendim harika 10 yıldız olsa veririm şiddetle tavsiye ediyorum
emine660618
Kaşif
" O kadar çok yokluğun içerisinde yeşeren bir umut idi Ahmed'in hayalleri. Hayallerini mi gerçekleştirmeliydi yoksa ailesine mi yardım etmeliydi.Muhteşem bir eser yazarın emeğine sağlık....
Fatma Gençten
Üstat
Tüm imkansızlıklara rağmen pes etmeyen hedeflerine ulaşan birinin hayat hikayesi tek kelimeyle muhteşemdi.
Ferhan GÖKTÜRK
Kaşif
Filistin halkının yaşadığı zulmü anlatan ama diğer taraftan tüm Yahudilerin de nefret dolu olmadıklarını anlatan bir kitap.
hasatdede
Kitapkurdu
Filistinli Ahmedin hüzünlü ,sevinçli başarılı bir hayat hikayesini konu alan güzel ve sürükleyici bir romanda ,romanı okurken tabiki filistin meselesinin acı durumunu bir kez daha gözler önüne getiriyor hikaye sıkılmadan okuyacaksınız NOT : Yazar Yahudi olmasına karşın objektif yorumlayarak romanı yazmış tebrik ederim
aslıtsm
Kaşif
Yazarın anlatımı güzel. Okurken yaşıyorsunuz.
gkn.kalyoncu
Üstat
Badem Ağacı, dünyanın önyargıyla tanıdığı, acılarla ve çaresizlik içinde yaşayan Filistin halkının, cesaret ve inanç dolu öyküsünü çok güzel anlatıyor. “İnsan öfkeyle yaşayamaz.” “Kitap bittikten sonra uzun süre sizinle kalacak.”
özdemir16
Kitapkurdu
Muhteşem bir esersin sen, iyi ki almış ve kitaplığıma eklemişim.. Okurken çok hüzünlendim, ağladım.. Babasının büyük desteğiyle, kendisini ve ailesini kurtarmak için, çok çok büyük çaba harcayan ve yoluna çıkan tüm engellere rağmen hiç yılmayan Ahmed Hamid...
GÖNÜL KARAMAN
Kitapkurdu
Kitabı bitirdikten sonra uzun süre etkisinde kalmaya devam ediyor insan.
erto023
Kaşif
Ahmed ve ailesinin hikayesini tüm mazlum Filistin halkı özelinde okuyacağınız nuhteşem bir eser.
Sercan Girgin
Kitapkurdu
Çok fazla duygulandıran ve hüzne boğan bir kitap. bu güne kadar okuduğum romanlar içerisinde iz bırakanlar arasına ekleyeceğim. Etkileyici ve sürükleyici bir yapıt olmuş.
Gozde İPEK
ilk okuduğum andan itibaren etkilendiğim bir kitap oldu onların o sıkıntısı yaşamını resmen hissettim çok keyif aldığım bir kitap diyebilirim iki günde bitirdim . malesef günümüzde de bu tarz olayları sıkça duyuyoruz