İnsanlığımı Yitirirken
İnsanlığımı Yitirirken
47Yorum
hidohid
Kitapkurdu
kitap gerçekten ilginç ve güzel
Büşra Parlayan
Kitapkurdu
Bu kitabı Aoi Bungaku animesi sayesinde tanımıştım ve çok merak etmiştim. Ben kitabı beğendim. Okumanızı tavsiye ederim.
Feritname
Japon edebiyatının bir rengi olan bu eser Dazai'yi tyanımada önemli bir biyografik eser. Kendi kaleminden kendi hayatı, yaşamı hisleri intihar girişimleri ve aşklarıyla ilgi çekebileecek türde.
Pip
sanırım şu dünyada okudugum en güzel eserlerden biri. Japon yazarın kendisi ile tanışıp kitap hakkında, hayat hakkında oturup sohbet etmeyi o kadar çok istedim ki..
selliym
Kitapkurdu
Dazai'nin bence en güzel eseri. Kendinizi romanın karakteri yerine koyup toplum hayatının içinde sıkışmanın o çaresiz duygusunu yaşıyorsunuz. Romanın bir bakımdan otobiyografi niteliği taşıması işe Dazai'nin dünyasını daha iyi anlamanıza yardımcı oluyor.
ZiDu
Japon edebiyatıyla tanışmak için harika bir eser.
burichi13
Eski yayın evi kapandıktan sonra yaklaşık 7 yıl sonra Japon Yayınları sayesinde bulabildiğim bir kitap. Buhranları, mutluluk korkusu her şeyi ile yazıldığı yıllara oranla günümüz etkisine sahip bir kitap. Kitaptan uyarlama film ve animasyonlarının da izlenmesini tavsiye ederim.