Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer Serisi Kutulu Özel Set (Ciltli)
Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer Serisi Kutulu Özel Set (Ciltli)
153Yorum
kubraevgi
Kitapkurdu
Kitap hiç sıkmadan kendisini inanılmaz kolay okutturuyor. Tavsiye edebileceğim bir seri
Heronstairs
Severek okuduğum bir seri. Zaman yolculuğunu seviyorsanız okumalısınız.
Sulenuryıldırım
Bu seriyi 65 liraya aldığıma o kadar mutluyum ki! Mükemmel bir seriydi, harika kitaplar kesinlikle okuyun
OnlyAshesRemain
Kerstin Gier yazmış tabii ki akıcı ve okuyucuyu kendisine bağlayacak nitelikte olmasına şaşırmadım.
Aysu ALBAYRAK
Kitapkurdu
kesinlikle çok başarılı bir seri. Nasıl bittiğini bile anlamadım. Fantastik ve aşk diyorsanız doğru bir tercih.
hzygn
Su gibi aktı, aşka dair sevimli bir maceraydı. Okumanızın size zevk vereceğini düşünüyorum.
KY-2369199
Çok güzel bir seriydi su gibi akıyor
elmayra_
Hem seriyi hem de kapak tasarımlarını çok beğendim. Aralara serpiştirilmiş notlar da oldukça hoştu.
Arzu Özsakabaşı
Kitapkurdu
Fantastik sevenler buraya çok akıcı ve eğlenceli bir kitap tavsiye edilir
sdibek
Kitapkurdu
Fantastik kitapları sevdiğimden aldım ancak gençlere hitap eden bir yapısı var
KY-4412223
Bu kadarını beklemiyordum. Çok akıcı ve eğlenceli bir seri. Okumalısınız.
denginya
fantastik sevenler için güzel ve okunabilecek bir seri
KY-3752424
Sadece kapak tasarımına yorum yapacağım, gerçekten fazla ilgi çekici, resmen şekerleme gibi. Kitap da kardeşimin söyeldiğine göre güzelmiş.
Bebeyzuss
Kitapkurdu
akıcı ve eğlenceli
Nazan Akgüç
fantastik sevenler için çok güzel bir serii.
celotolga
Aldım ve hemen geldi, lise seviyesi elbette
cerpo
Kitapkurdu
Liselilere yönelik.
Elif Özsoy
Güzel bir seri. Ciltli ve renkleri çok tatlı olduğu için kitaplıkta çok güzel duruyor.
vega28
Güzel bir fantastik seri olmuş, dili de akıcıydı. Sadece toplamda 2-3 haftalık olayların 3 kitaplık seriye az geldiğini düşünüyorum, sanki çok oldu bittiye getirilmiş gibi hissettirdi. Tabi ister istemez Harry Potter gibi çok iyi bir fantastik serüvenle karşılaştırınca öyle hissediyor da olabilirim. Sonuçta Rowling bir kitaba bir okul yılını hem de bir çok olayla sığdırınca, bu seri onun yanında tüy gibi hissettirdi. Sonuç olarak beğendim ama yazarın 3 kitapta yazdığı olayları tek kitapla da halledebileceğini düşünüyorum.
eloss_
Kitapkurdu
tekrara düştü, gereksiz uzadı ve bence iki kitabıp bile yeterli olurmuş ama genel olarak sevdim çünkü içerisinde sınırlı da olsa fantastik unsurlar mevcuttu!