Göz Koleksiyoncusu
Göz Koleksiyoncusu

Kitapyurdu Fiyatı: 220,20TL

Ürüne Git
124Yorum
daisy76
Yazarın okuduğum 5. Kitabı ve her kitap sizi başka dünyalara götürüyor. Hiç bitmek bilmeyen temposu ile 2 günde biten ve elinizden bırakmayacağınız bir kitap. Okuduğunuza kesinlikle pişman olmayacağınız türden bir roman....
SAMİME SARI
aslında kitap gerilim dolu.ama diğer kitapları gibi zevkli okuyamadım
KY-5895413
Yazarın okuduğum ilk kitabı, çok iyi kurgulanmış polisiye ve gerilim sever herkese tasviye ediyorum. Kitabın devamı gelecek diye tahmin ediyorum çünkü yazar son satırlarda o mesajı verdi bakalım önümüzdeki günler aylar yıllar ne gösterecek, iyi okumalar.
yarenkocali
Kitapkurdu
Çok çok iyiydi. Kitabın yarısına kadar durağan sayılabilecek tempodaydı ama son kısımları kesinlikle inanılmaz akıcı ve heyecanlıydı.
Seheryeli
Kitapkurdu
Uzun zamandır beklediğim bir kitaptı. Pegasus indiriminden almak ayrı bir şey.
_Musmutsuzum
Çok sürükleyici, merak uyandırıcı ve muhteşem bir sürpriz son.Okumaya değer
yoleri1903
Fitzek yine yapacağını yapmış diyebilirim. Sürpriz sonlu kitaplar yazmakta çok başarılı bir yazar.
glnzoztrk
Kitapkurdu
Fitzekin kitapları her zaman gerilim dolu.
KY-4288506
Ne yaptın Fitzek böyle :) Tersten gelin bakalım :)) çok iyiydi
Ayşenur_Erdem
Fitzek bu sefer farklı bir yazım şekli denemiş. Yazarın bir kaç kitabını okudum.Severek okuduğum bir yazar
KY-4300492
İsminden kafamda canlanan farklı Bi hikayeydi. Ama yine de güzeldi
Deryabi
Okudukça açılan,heyecanın giderek arttığı bir eser.Bence Fitzek'in en başarılı kitabı.
900408
Kitapkurdu
Psikolojik gerilim sevenlerin seveceğini düşünüyorum.Sıkmadan okutuyor kendini.
durum2005
Kitapkurdu
psikolojik gerilim olarak çok güzel bir kitap olmuş...Sonuna kadar zevkle okunuyor
gzdsrc
Kitapkurdu
İlk başlarda sıkıcı gelsede sonrasında merak uyandırıyor. Başarılı bir kitap. Gerilim sevenlere tavsiye ederim.
dgsirius
Eğer gerilim romanlarını seviyorsanız, psikolojik gerilimleri daha çok seviyorsanız mutlaka okuyun. Çok başarılı. Ve çok sürükleyici. Fitzek yine yapmış yapacağını.
esraeknc
Psikolojik gerilim severlerin mutlaka dikkate alması gereken bir yazar . Başarılı eserleri var. Türün meraklıları gönül rahatlığı ile alıp okusunlar..
Emre Kurt
Kitapkurdu
bana biraz çiğ geldi, kurgu dena değil fakat iyi bir polisiye demem. terapi'de de aynı şeyi hissettim nedense.
Mustafa D.
Gerçekten çok övülen ve korkunç olduğu söyleyenler var kitabı aldım ve pusudayım
@rche
Yazarin okuduğum ikinci kitabıydı.Çok begendim.Gerilimi her sayfada hissetmek mümkün.