Seni Çok Seviyorum, Kokuşuk Surat
Seni Çok Seviyorum, Kokuşuk Surat
76Yorum
Bay HG
Kitapkurdu
Kızımın pek ilgisini çekmedi ama güzel kitap ilerde beğenir umarım
KY-1765512
Sevgi dolu bir kitap 4 ve 6 yaşındaki ogullarimla okuyoruz
f_ipek
Kitapkurdu
Çok ilgisini çekmese de iyi..4 yaş
azucar
Kitapkurdu
Kızımın en favori kitabı oldu diyebilirim.Her akşam okuyoruz.15 gündür bu şekilde.Gerek konu gerekse resimler çok ilgisini çekti.Mutlaka alın.
ozelif
Kitapkurdu
sıcacık bir hikayesi var. oğlum bayıldı. seni ne olursan ol severim diyen bir annenin duyguları ancak böyle yazılıp resmedilebilir. çok beğendik
KY-2460029
Her koşulda sevmeyi anlatan sıcacık bir hikaye
KY-2596686
çok çok çok güzel kitap,oğlum defalarca okuttu :)
GülrizT
Kitapkurdu
Sıklıkla canavara da dönüşen, kokuşuk bir böceksever maymun annesi olarak, oğlumdan çok ben sevdim. Zevkle okuduklarımız arasında
KY-995202
Bir annenin çocuğuna olan sevgisini anlatan sıcacık bir kitap kısaca bayıldık
eslem2015s
Kitapkurdu
Bir annenin çocuğunu her haliyle sevdiğini anlatan harika bir kitap
KY-2830436
Çocukların hayal gücünü geliştirebilecek çok sevimli bir kitap severek okuyoruz
Tosbikokuyucu
Kitapkurdu
22 aylık kızım her akşam uyumadan önce “ kokaca” diyor. Öyle seviyor ki bu kitabı. Çok güzel anlatıyor koşulsuz sevgiyi
Okan Yildirim
Kitapkurdu
çocukların dikkatini çekiyor, güzel kitap, sevgi aşılıyor.
Çağla  Koç
Kitapkurdu
3 yaşındaki Oğlumun dikkatini fazlasıyla çeken , her bölümünü ezberlediği, hayal gücünü etkileyen çok güzel bir kitap
Aysel  Şakar
KİTABI OKUDUKTAN SONRA OĞLUMUN GÖZLERİMİN İÇİNE BAKIP ''ANNE SENDE BENİ, BEN NE OLURSAM OLAYIM, CANAVAR BİLE OLSAM YANİ SEVİYOR MUSUN DEMESİ ... KEYİF ALARAK OKUYORUZ
Funda DAĞ
Kitapkurdu
SICACIK SEVGİ DOLU HARİKA BİR HİKAYE . 6 YAŞINDAKİ KIZIM VAZGEÇİLMEZİ.. SÜREKLİ OKUYORUZ HİÇ BIKMADANN.. HERKESİN KİTAPLIĞINDA KESİNLİKLE OLMASI GEREK...
Cantunil
Çok güzel bir kitap.Resimleri içeriği 6 yaşındaki oğlumun çok ilgisini çekti.Aldığımızdan beri her gün bu kitaba bir bakıyoruz.
özgedural
Kitapkurdu
beyaz balina yayınlarının organik kitap serisine kızım ve ben bayılıyoruz. koşulsuz anne çocuk sevgisini anlatan müthiş bir kitap
dududu
hikayesi mesajı çok güzel fakat kızım şimdi 2,5 yaşında ve çizimlerinden korkabilir diye çıkarmadım biraz büyüyünce çıkaracağım keşke goril falan biraz korkutucu çizilmeseymiş. rüyalarına falan girebiliyor bu tip şeyler.
Velpecula
Kitapkurdu
oğlum çok sevdi her gece okuyoruz.