Plüton'un Dünya Umurunda Değil
Plüton'un Dünya Umurunda Değil

Kitapyurdu Fiyatı: 110,50TL

Ürüne Git
58Yorum
emrah gök
Kitapkurdu
Çok tatlı hazırlanmış.çocuklarımla severek okuyoruz.
Rabia  Yalçın
Kitapkurdu
Oğlumla çok severek okuduğumuz kitaplar arasında yerini aldı. Teşekkürler Şeyma Çekici
KY-3855499
4 yaşındaki oğlumla Plütonu çok sevdik. Plütonu oyunlarımıza da dahil eder olduk
KY-3981980
Kızım çok begendi. 1. Sınıfta ve kendi okuduğu ilk kitap olması açısından ben de yeri ayrı olacak olan canım plüton
nazmiyeyılmaz
Kitapkurdu
ne olduğuna kendi karar veren canım Plüton
KY-3654037
Farklılıklarımızı anlatan ve kendimize değer vermeyi öğreten bir kitap..
Nisan 2000
Şeyma hanımın aldığımız ikinci kitabı çok sevdi oğlum
KY-3284433
sosyal medyada tanıdığım ve iyi ki tanıdığım nadir yazarlardan... biz okurken çok eğleniyoruz hem de öğreniyoruz
KY-5928203
Yaş gurubuna hitap eden tatlı ve anlaşılır anlatım, gezegen olan her kitap dikkatimizi çekiyor. Renklerin daha canlı olmasını isterdim.
Zül Celali Vel İkram
Kitapkurdu
Çok tatlı ve eğlenceli bir kitap.
Güler Yas
Kimseyi umursamadan kendi yolumuza devam edebilmenin anlatılmış olduğu bir kitap. Tavsiye ederim.
Serap311
Kitapkurdu
Gezegen hikayelerine bayılıyoruz
kochavvaa
Her yaştan insana hitap eden bir kitap , okumayan kalmasın
AMİNE
Üstat
Kendimizi olduğumuz gibi sevmenin, aynalara dikkatli bakmayı salık vermemizi salık veren çok güzel bir kitap. Muhakkak temin edin. Dağa taşa uçan kuşa her önüme gelene tavsiye edeceğim bir kitap.
fatıma zehra güneş
Kitapkurdu
Plüton'a herkesin ihtiyacı var. Çünkü herkes kendini kabullenmeye muhtaç. Özellikle arkadaşlarının sivri dillerine, ötekileştirmelerine maruz kalan çocuklar. Teşekkürler Şeymanım. Kalbimizden vurdun bizi.
Nilay Karpuz
Kitapkurdu
Kızım bayıldı etrafını takan bi çocuk olarak çok sevdi yanında ayırmıyor
Füsun Erol
Kitapkurdu
Gökyüzüne ve gezegenlere küçük büyük herkes için çok tatlı bir bakış ve hoşgörü ,güzel kitap.
KY-7913336
10 yıldız olsaydı da verseydim.Cok akici.Cok sevimli.Ve yine çok çok güzel bir kitap olmuş Şeyma Çekici kaleminden.5 kizima okudum.Cit çıkmadan pur dikkat dinlediler.Ve bu okuma onlara yetmedi başucu kitabı yaptılar.Her gece bir daha bir daha okuyup uyuyorlar.Pluton a farklı dediğinde Dünya, 3. Kızım ama sizde farklı siniz.Herkes farklı dir.Diye bir çıkış yaptı.Ve bu çok hoşuma gitti.Farkindaliklarin bilincinde olması.Pluton biziz ,yada farkına varmadan kendimizi görmeden Dünya gibi davranan da biziz.Pluton gibi hedefe kitlenmeyi.Dunya gibi kimseyi dislamamayi diliyorum sizlere.Tesekkurler Çiçeğim bizi yine kişisel geliştirdin