Her Şey Eksik Her Şey Tamam
Her Şey Eksik Her Şey Tamam

Kitapyurdu Fiyatı: 149,50TL

Ürüne Git
71Yorum
Fatma Ölker
Kitapkurdu
Bir çırpıda okunacak bir kitap yazarın iki kitabını da okudum
Hatice Doğan Çakmak
Kitapkurdu
İçerisinde kısa kısa bölümler olan, sıcacık bir hikayesi olan güzel bir kitap.
ömer1982
Kitapkurdu
İrem yaşar in ilk okuduğum kitabı o kadar sıcak samimi bir dili var ve öyle güzel bir mahalleli 90li yılların mahalle kültürünü özleyenler kesinlikle okumalı çok sevdim...
KY-3273737
kitapta herkesin kendinden bişeyler bulacağı yerler var.okunmalı kesinlikle..
böğürtlençayı
Tek kelimeyle şahane bir kitaptı. Okurken hem çok güldüm hem de çok ağladım. O sokakta yaşayan biri gibi hissettim kendimi. Öyle samimi, öyle içtendi.
GizemD35
Kitapkurdu
Basit bir anlatıma sahip... Türk filmi tadında bir kitap. Bazı bölümlerde tebessüm edip bazılarında üzülsem de çoğu zaman bitsin artık diyerek okudum. Yazarın emeğine sağlık
Nisa Özgüner
Kitapkurdu
Hayatın içinden, samimi, öğretici hikayelerle dolu ve akıcı bir kitap. Ben çok severek ve huzur bularak okudum bitmesini istemedim. :) Açıkçası bu kadar iyi olmasını beklemiyordum. Sıcak ve samimi hikayeler sevenlerin okumasını öneririm.
asarneslihan
Kitapkurdu
Maalesef yazarın instagram hesabında abartıldığı gibi bir içeriği yok. Seksenler tarzı türk filmi tadında bir kitap
Semiha  Uyanık
Kitapkurdu
basit anlatımıyla sıcacık hıkayelerin anlatıldıgı kitap
akayka
Kaşif
aile boyu yazar olmak nasıl bir şey acaba... basit ve sade bir anlatımı var
kulikkkk
Bilge
kitap basit bi dille yazılmış cok klişe eski türk sokaklarının bıldıgımız aşina oldugumuz cevreyı anlatan bı kıtap cok fazla sey katacagını dusunmuyorum
Hatice DENİZ
Kitapkurdu
Ben bu kitapta Nazenin sokağın içinde yaşadım,kitaptaki karakterlerle bazen hüzünlendim bazen mutlu oldum. 90 ların komsulugunu tekrar yaşadım. Hikâye sonlarındaki müziklerle okumak da ayrı bir keyifti
KY-1001940
Hikayeler güzel ve akıcı beğendim
f.zzehraa
Kitapkurdu
Yazarı takip ediyorum zaten. Bir çırpıda okudum kitabı. Devamı gelsin istedim. Yazarın dilini akıcı buluyorum. Herkesin kendinden bir parça bulacağını düşündüğüm güzel bir kitap olmuş.
nrttnbhr
Bilge
akıcı, bir solukta bitirdim.
furkanergenc
Hayatın içinden konularla ve akıcı anlatımıyla su gibi okunuyor.
KY-5779539
Sıcacık samimi bir o kadar da güzel olan bir eser. Mutlaka okunmalı.
sevincdemirci
Kitapkurdu
çok güzel bir kitap bir solukta okunuyor tavsiye ederim
mervekanmaz
Kitapkurdu
Gerçekten hayal kırıklığı bir kitap , parça parça yarım yarım. Anlatım dili çok basit. Gereksiz betimlerle sayfalar doldurulmuş .Evet anlatılan kişiler sıcak ama konu hiçbir yere bağlanmıyor..
Bypaso
çok güzel ve akıcı anlatım