91Yorum
kitap dünyası
SOPHİE KİNSELLA - SIR TUTABİLİR MİSİN? bugün itibari ile bitti...Nerden başlasamda kitap için yorumumu en doğru cümlelerle anlatsam bilemiyorum. Bu benim ilk ÇİK-LİT denememdi.. Ve gerçekten ÇİK-LİT e harika bir kitapla başladığıma inanıyorum.. Yazarın dili çok akıcı sayfalar akıp gidiyor , ruhuzunu dinlendiriyor, sizi günlük sorunlardan tamamen uzaklaştırıyor.. Ve en önemliside eğlendirirken ders de veriyor okuyucularına.. Ben bu kitabı okurken gerçekten çok eğlendimm . Yer yer tebessüm ettim , yer yer kahkahalar attım...Sonlarında duruldum; cünkü ders alma zamanı idi.. Düşünceli davranmayı öğrenme zamanı idi.. Ve de bana güzel dersler verdi... Hep mutlu sonla biten kitapları çok daha fazla sevmişimdir.. Son 5 sayfa kala biraz yüzüm düşse de yazar sizi sürprizlerle karşılaştırıyor... Ve yine sonunda kahkahalar attırıyor.. diğer Sophie kitaplarını da kesinlikle düşünmeden okuyacağım... Hali hazırda yirmiler kızı ve beni hatırladın mı elimde mevcut.. En kısa zamanda onları da okumayı düşünüyorum.. Sophie için ÇİK-LİT in kraliçesi diyorlar ya bence de öyle olmalı zaten :))
byhngzd
Kitapkurdu
Sakin sakin, beyninizi fazla yormadan ama film izler gibi okunabilecek romantik komedi tadındaki filmlerin yazıya dökülmüş hali...Eğlenceli,gülümseten ve akıcı bir kitap.
kalwasp
kafa dağıtmak için birebir. güldüren, zevkle okunan ve içinizi ısıtacak bir kitap. akıcı ve neşeli diliyle zamanın nasıl geçtiği anlaşılmıyor:) kesinlikle tavsiye ederim
Semuş
Bu kitabi tek kelimeyle anlatabilirim hiç dusunmeden sepetinize ekleyin ve gerisi zaten gelecektir...
butterflylady
kitabı az önce bitirdim.harika bir kitaptı. okurken hiç sıkılmadım yorulmadım. sayfaları merakla ve severek çevirdim. yer yer güldüm. kitap günlük koşuşturmanın içinde zevkli bir kaçamaktı. daha ilk sayfadan beni bağladı. okunmasını tavsiye ederim
karanfil04
Kaşif
harika bi kitap ! zaten pasaklı tanrıçayı okuduğumda anlamıştım bu yazarın tüm kitaplarını okuyabileceğimi :) ortalarda biraz olaylar durulsada sophie kinsella'nın tarzına yakışır bir sona sahip kesinlikle okunmalı eğlenceyi hakeden gençler hemen sipariş verip biraz gülmeli ;)
mrvzcn
Kitapkurdu
Hayatta bir sürü tesadüflerin olduğunu bize fazlasıyla eğlendirici bir biçimde anlatan kitap oldukça hoş :)
snow flake
Bir iş anlaşmasını berbat ediyorsunuz,eve dönmek uçağa biniyorsunuz bu da yetmezmiş gibi uçağınız türbülansa giriyor.Tamam herşey bitti ölüyorum diyorsunuz son gördüğünüz kişi yanınızda oturan son derece yakışıklı bir adam ve hayatınızda ne kadar sır varsa bir bir anlatıyorsunuz.Sonra bir bakıyorsunuz uçak düşmemiş kurtuldunuz,herkes evine.Ertesi gün işe gidiyorsunuz büyük patron geliyormuş.Sizce patron kim olabilir?Emma ve Jack'ın hikayesinde sizde kendinizden birşey bulacaksınız,mutlaka okumalısınız...
severizokumayı
Kaşif
o kadar eğlenerek okudum ki eğer gülmek istiyorsunuz kafam dağılsın diyorsanız mutlaka okuyun..Emma nın şaşkınlıklarına boşboğazlığına bayılacaksınız
fram
eglenceli ve sürükleyici bir kitap, keyifli vakit geçirmek için mutlaka okuyum derim. :)
Smrynamed
Sophie Kinsella'nın bayanlara özel eğlenceli kitaplarından biri. Sıradan bir kadın olmak ve kariyerinde ilerlemek isteyen ama küçük sırları yüzünden başına türlü türlü işler gelen Emma'yı okumaktan büyük zevk almıştım.
s.arikbas
Çik-lit severlerin gayet sevebileceği , benim gibi ilk defa tanışanlarında gayet hoşuna gidebileceği güzel bir kitap.Eğlenceli güldüren yer yer hüzünlendiren her duyguyu dozunda ayarlamış yazar..Küçük sırların hayatımızda ne kadar önemli olduğunu , hatta bu sırlara gerek var mı diye güldürürken düşündürürmesi gayet hoştu.Kitabımızın konusuna gelince Emma... iş toplantısana gitmek için yolculuğa çıkar ve orda aksilikler olur.Geri dönerken yine uçağa binmesi gerekir ama Emma uçaktan çok korkuyordur.(tabi buda onun bir sırrı..)Uçak çok şiddetli türbülansa girer ve Emma ölücez korkusuyla yanındaki bir yabancıya bütün sırlarını anlatır.Sadece yabancıdır sonuçta ne kadar zararı olabilir ki ? Ama o yabancının aslında hayatının her yerinde olduğunu öğrenince aksilikler başlar .. Eğlencesi yüksek bu kitabı herkese tavsiye ederim.En yakın zamanda yine yazarın başka kitaplarını okuyacağım.
Emma_Corrigan
hayatımda bir kitrap da bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum :)) kapak tasarımı mükemmel olduğundan herkesin çok ilgisini çekiyor..umarım bir gün filmini de yaparlar. bir solukta okuyacağınızdan emin olun..
heyzel
Yazarın kitaplarının hepsini okudum.Bu kitap okuduğum en güzel Sophie Kinsella kitabı diyebilirim. O kadar güzelki kitabı hiç bitirmek istemedim. Çok sürükleyiciydi .Acaba ileriki sayfalarda ne olacak diye düşünmeden edemiyor insan. Yazarı tebrik ediyor ,çalışmalarının devamını diliyorum. Ve herkese tavsiye ediyorum.
eylül_eslem
sophie kinsella nın bütün kitaplarında gülersiniz.ama mutlaka bir yanınızda hüzünlenir.bence kalemi gerçekten kuvvetli, hem çokkk güldüren hem de hafif hüzünlendiren bir yazar.bu kitabı da tam kararında hüznün ama bolll miktarda kahkahanın ve aman allahım bu da söylenmezlerin olduğu bir kitaptı.bir yabancıya bütün sırlarınızı verseniz ama bütün sırlarınızı ve o yabancı bir gün sonra yabancı olmaktan çıksa ve sizin patronunuz olsa...hem de hafızası kuvvetli bir patron düşünün şenliği.bütün kitaplarını tavsiye ederim.aralarında baskın olanlara nazaran vasat olan kitapları olsa da sophıe kınsella nın vasatı...tüm kitaplarını tavsiya ediyorum.iyi okumalar.
me_losh
çok eğlenceli okurken bitmesin isteyeceğiniz bir kitap :)
bookworm_87
Sophıa Kınsella'nın -Sır Tutabılırmısın ? romanını şu an ıtıbarıyle bıtırdım ,çok guldum,tam yaz mevsımı kıtabı bence .Dığer sayfalar da acaba ne olucak dedırten cınsten bır çık-lit romanı .Kitapta ; aılevı bağları ,dostluğu ,arkadaşlığı ,aşkı bulabılırsınız .Emma adlı bır kızın uçakta seyahat ederken tanımadığı bır ınsana ,tum sırlarını anlatması ,acaba hangı olayların başlangıcı olacak tır ?Muhakak okuyun ,tavsıye ederım .
elifgülşen
Kitapkurdu
okuduğum en keyifli kitaplardan biriydi,ağlatıp sonrada güldürüveren bir kitap...sophie kinsellanın bağımlısı olabilirsiniz:)
ÖZLEM BALTACI
Kitapkurdu
KİTAP KAPAĞI" ÇOCUK KİTABIMI ACABA"' DİYE DÜŞÜNDÜRÜYOR AMA ALDANMAYIN DEĞİL..EĞER KAFANIZ ÇOK YORGUNSA BU KİTABI ALIP GÜLEBİLİR VE KAFANIZI DAĞITABİLİRSİNİZ..PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ...
rainbow__
bu yazarıda bu kitabınıda tek geçerim. inanılmaz keyif alıyorum kesinlikle alın okuyun. sayfalar azaldıkça üzülmeye başladım hiç bitmesin istedim.