72Yorum
dostumkitap...
Kitapkurdu
Gereksiz ayrıntılarda boğulmuş bir kitap konusu bana ilginç gelmedi sürükleyici de değildi. Alacak olanlara tavsiye etmem.
ikbalelif
Kitapkurdu
Güzel bir kitaptı matties in teyzesiyle birlikte katili yakalama planları bakalım işleyecek mi ?? tavsiye ederim
Yollığ Tigin
Çok beğendiğim bir kitap kesinlikle tavsiye ederim fiyatıda uygun.
emekli1535
İlgi çekici bir konu, her ne kadar heyecan seviyesi düşük de olsa okunabilir
*oku_yorum*
Üstat
Gerilimin kıyısından bile geçmeyen olayların hiç heycan uyandirmadigi durağan bir roman.
dxtubb
Kitapkurdu
Açıkçası beni tatmin etmedi. Kapağında gerilim yazıyor ama gerilim duygusunun yanından bile geçemedim. Bir şeyler eksik gibiydi. Aşırı durgun ilerledi, genelde böyle kitaplar sonunda patlıyor diye sabrettim ama sonunda da bir şeyler hissedemedim. Katilin kim olduğunu öğrendiğimde bile şaşırıp o heyecanı yaşayamadım. Büyük ihtimalle yazarın yazım tarzından kaynaklı bir durum. O kadar büyük heveslerle başladım ama ne yazık ki umduğum gibi olmadı.
"Boncukk"
Bu tarzdaki kitapları seviyorum umarım bunu da beğenirim
ycyunuscevik
Kesinlikle pişman olmazsınız
SafeSaound
Yazarın yazım tarzını beğeniyorum. Bu tarzı sevenlerin pişman olacağını düşünmüyorum.
aceee
Konusu ilgimi çekti ve aldım yanıltmayacak gibi
Majestica
Kitapkurdu
Güzel bir kitap, pişman olmadım.
martimur
Agnes Hammer ülkemizde tanınmayan bir yazar. İşin doğrusu kitabı çekinerek aldım ama yazarın kalemine hayran kaldım, gerilimi entrikaları güzel örmüş, tavsiye listemde en üstteki kitaplardandır.