Badem Ağacı
Badem Ağacı

Kitapyurdu Fiyatı: 209,85TL

Ürüne Git
450Yorum
*oku_yorum*
Üstat
kötü diyemem ama çok da beğenmedim. yaşanılan gerçekleri daha iyi anlatan kitaplar var. Mesela Toprağımızın Kokusu gibi
67karaelmas
Kitapkurdu
Yaşayarak okudum,tavsiye ediyorum...
Hicran Yıldırım
Kitapkurdu
Ahmed Hamit in hikayesini bir solukta İçiveriyorsunuz...Filistin... hayatta kalmanın zorluğunu, acısını hissederken bir yandan da başarmanın hazzını yaşıyorsunuz.
efe kartal
Kitapkurdu
simdiyekadar okudugum kitalarkn icinde enseverek okudum diyebiliri. yorumlara bakip almistim iyikide amisim
Özlem Bölükbaş
Kitapkurdu
Filistin ve oradaki yasama azmine dair hayata tutunmaya dair guzel bir roman ancak yabancı bir bakis acisi bizim hassasiyetlerimizi pek yansitamamis
Çiğdem  Çalışkan
Bilge
Yazım dili ve hikayesi olağan üstü bir kitap. Şiddetle tavsiye ederim.
seher partici
hediye ettim kendime tekrar almayı düşünüyorum
reyhankoca
Kitapkurdu
Çok enfes onlarca kitap var evet ama fakat ve lakin dostlarım bu çok yüksek bi' çıta! Ben iddialı kesin bi' tavırla hayatımın kitabıdır diyorum. Kitap boyunca yaklaşık 3 5 kere ağlamışımdır.
MaMoBeyy
Kitapkurdu
Çok güzel bir kitap. Okurken romanın kahramanı Ahmed oluyorsunuz.
YEŞİM ÇETİNKAYA
Kitapkurdu
Çok etkileyici bir kitap tasvirler ve anlatımı gayet başarılı.
mavidunyaaa
Kitapkurdu
okurken aynı zamanda derin de düşündüren bir kitap okumakta biraz geç kalmıştım ama iyi ki okumuşum dili akıcı olaylar gayet anlaşılır
ress38
Kitapkurdu
kitabın anlatımı çok başarılı tasvirler ile insan kendini romanın içinde buluyor ve yaşıyor
Ozge Erbil
Kitapkurdu
Güzel kitaptı, üzdü tabi
deniz çiçek
Kitapkurdu
Yazarın severek okuduğum ilk kitabı ,arkadaşıma da hediye ettim çok beğendi herkese tavsiye ederim
Reyhan Aydınlıyurt
Üstat
İnsanı derinden etkileyen ve okurken gözyaşlarına hakim olunamayan bir eser.Anlatımı ile insanlığa adeta ders verir nitelikte.Tavsiye ederim.
Gülhan Eylül
Romanı okurken sanki içinde yaşıyorsunuz çünkü o yıllardan bu güne Filistin'de değişen bir şey yok malesef. Güzel bir kitap okumanızı tavsiye ederim.
irem ergül
Tavsiye üzerine okuduğum bi kitaptı. Dizi izler gibi sonunu sürekli merak ettiğim için 3 günde bitirdim kitabı. kesinlikle tavsiye ederim.
Şubat Gülü
Kitapkurdu
kesinlikle okunmali. trajik
SessizOkur.
Kitapkurdu
ilk kısmını beğendim ancak yazarın ileride ki bazı konularda taraflı olarak yazdığını düşünüyorum. onun haricinde Filistin meselesini anlayabilmek için okunabilir
MouseTi17
MouseTi17 20 Aralık 2024
En nihayetinde İsrail'li bir yazar, Tanrının halkından olmanın merkeziyetiçili hakim kitaba. Gazlerinin içlerinden nadirende olsa çok kötü olmayanlar çıkar mesajı veriyor adeta kitap. Onu da ancak aslı inkar etmekle yapabilirsin diyerekde okuyucunun gözlerinin içine sokuyor.
Hakan Malkoç
Kitapkurdu
kesinlikle okunmalı trajik