Konstantiniyye Oteli (Ciltli)
Konstantiniyye Oteli (Ciltli)
113Yorum
bulent300
kitap iyi hoş da emre gereksiz bir karakter olmuş sanki. bence en güzel kısmı da kitabın sonlarında ölüler şehrinde geçen kısımdı
victoria_
Bir türlü beğenemedim bu kitabı. Livaneli'ye bu kitapla başlanmamalı.
ebrulibrarian
Otelin açılışına ve öncesinde yılbaşı eğlencesine gelenler arasında yok yok siyasetçiler, din adamları, sanatçılar, profesörler, iş adamları, zeki görünen cahiller... Açılışa davetli olanların yanısıra otel çalışanlarının da hikayeleri bazen içinizi burkacak bazen de şaşırtacak. Tabii karakterler bu kadar zengin olur da coğrafya sadece İstanbul ile sınırlı kalır mı, kalmaz... Kendinizi bir anda doğunun geleneklerinin ortasında ve hatta bölümlerin başındaki alıntılar sayesinde bir anda Osmanlı ya da Bizans'ta bulabiliyorsunuz. Konusal olarak baktığımızda ise aşk, iş, intikam, hırs ve daha birçoğunu görebiliyorsunuz. Birkaç kişi arasında ve başlayıp gelişen sonra da biten konu değil parça parça hikayeler ile yer yer yolları kesişiyor kahramanlarımızın yer yer günümüzdeki kişilerle bağdaştırıp ne kadar güzel değinmiş diyorsunuz.
elisb
Kitapkurdu
Her ne kadar kitabın kahramanı Zehra gibi görünse de İstanbul ile ilgili -ufak tefek de olsa-öyle harmanlanmış bilgiler var ki bana göre kitabın kahramanı İstanbul.. zenginden fakire, sanattan siyasete, tarihten edebiyata, dine, kitaplara kadar bir çok konudan kesitler barındırıyor.. Keyifle okudum..
burcu yılmaz
Livanelinin kalemini severim fakat nedense bu kitap bitmek bilmedi. Sadece yarim birakmamak icin sonunu getirmeye calistim. Kardesimin hikayesi veya serenad gibi degil kesinlikle. Siyasete daha cok yer verilmis. Buda yazari nekadar hakli bulsamda okurken sıkılmama yol acti. Ben siyasi icerikli kitaplari sevmedigim icinde olabilir bilmiyorum ama akici bir kitap degil.
Önder Kamil TÜLEK
İstanbul'u tarihiyle beraber son derece çarpıcı bir biçimde anlatmış; ustanın çok emek verdiği belli.
erhnydmr
Sesine de kalemine de sağlık usta..
mstln
Kitapkurdu
Serenad' dan sonra biraz sönük gibi geldi ama yinede akıcı ve okunması gereken bir kitap.
haacceerr
zülfü livaneli'nin diğer kitaplarına göre hikaye olarak zayıf kalmış, ancak aralarda verdiği tarihi bilgileri ve İstanbul'un geçmişi ile ilgili alıntıları çok beğendim. akıcı olmasa da, okunabilir bir kitap..
damlak83
Serenad ve kardeşimin hikayesi kitapları kadar olmasa da yine de güzeldi, diğerlerinden farklıydı biraz
senol75
Zülfü Livaneli'nin kitaplarını okumak gerçekten insana keyif veriyor.bu romanını da keyifle okudum o insan tasvirleri,insanların hayat hikayeleri gerçekten güzel ve etkileyiciydi
waggus
Güzel kesinlikle okunabilir fakat sonunu heycanlanarak beklediğim kitap olmadı benim için...Yer yer beni etkileyen yazıların olduğunu söyleyebilirim.Tavsiye ederim herkese
Trouder5
Serenad ve Kardeşimin Hikayesinden sonra biraz yavan geldi ama yine de güzeldir.
zehragnydn94
Kitapkurdu
bir kardeşimin hikayesindeki keyfi veremese de zengin içerikli bir kitaptı.
kekkobgdg
Adına bakınca farklı bir içerik beklemiştim ama günlük köşe yazılarını bir otel resepsiyonundaki insanların hayatı gibi sunmuş. Değişik bir tarzla makalelerini yayınlamış.Kendisinin görüşünü bilirdim az çok ama bu kadar karşıt olduğunu bilmezdim. Satır aralarına sokuşturulan ideolojilerle dolu. Geziden tutun da kadın cinayelerine, eşcinselliğe, iktidar oyunlarına kadar her şey var. Diğer kitaplarından aldığım keyfi alamadım malesef. Bir serenad ya da bir kardeşimin hikayesi gibi değil
cancagla
Mutluluk,kardeşimin hikayesi, Serenad... Bu kitaplarını okuduktan sonra bu kitabı fazla uzun ve sıkıcı geldi. Biraz hayal kırıklığına uğradım diyebilirim. Yinede çok seviyorum seni Livaneli..
AYTAÇ AYDIN
çok güzel bir kitap okumanın keyfine varmak kadar güzel bir şey yok. ciltli kitap, kaliteli baskı ve güzel mi güzel bir hikaye. okuyun derim
ESOTERIC
Kitapkurdu
Livaneli'nin ustalık eseri. Kurgusu, kahramanlarının zenginliği, dili muhteşem.Su gibi akıp gidiyor.
albyrkserhat
Gerçekten muhteşem bir kitap.
gamzeliçe
çok karakterli,Livaneli farkıyla yazılan bir roman. Yer yer şaşırtan,yer yer üzen, enfes bir roman daha. Teşekkürler Livaneli :)