91Yorum
nevae
Ne vakittir bir kitapta bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. Çok güzel, çok komik. Ağır kitaplardan sıkılanlar için birebir. Tavsiye ederim.
Burak Gündüz
Gayet basit bir hikaye fakat o kadar da zevkli. Okumanızı tavsiye ederim.
magicsea
sophie kinsella'nın okuduğum ilk kitabıydı. kesinlikle son olmayacağından eminim. eğlenceli ve çok komik bir kitaptı. kendimi tutamayıp kahkaha attığım yerler oldu. küçük sırların insanın hayatını ne kadar değiştirebileceğinin kanıtı çok eğlenceli bir kitap. kesinlikle tavsiye ederim.
neslihanyalman
Kitapkurdu
Emma'nın hikayesini okuduktan sonra çenemi daha sıkı tutmaya karar verdim birgün benimde başıma birşeyler gelebilir... sophia kinsella her zamanki gibi harika. Eğlenceli komik sürükleyici. Can sıkıntısına birebir.
snejenka
Kitapkurdu
Sophie Kinsella'nın bütün kitaplarını okudum.Hepsinden ayrı keyif aldım.Genellikle hepsinde de güldüm.Fakat en fazla güldüğüm kitap buydu.
CEYENKA
beni hatırladın mı ismli kitabınıda çok severek okumuştum bu kitapta hem komik hemde sürkleyici ve eğlendirici öneririm
Desi.
Çok güzel bir kitaptı.Çok eğlenceli okurken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz.Gerçekten çok beğendim.Okumayanlara ve bu tarzda kitap severlere tavsiye edebileceğim bir kitap.
gulf80
bu kitap çok eğlenceli ve komik. zaten yazarın bir çok kitabını okudum her biri ayrı güzel. tavsiye ederim.
KY-915866
Çok eğlenceli ve komik bir kitap.Sophie Kinsella'nın bütün kitapları çok güzel.Boş zamanlarda eğlenmek için okunabilecek türde.Tavsiye ederim.
sevgicik
kim derdi ki küçük ve basit sırlar , hele hele de bir yabancıya anlattıklarınız sizin için tehlikeli olacak diye? çok eğlenceli,şeker tadında bir kitap.mutlaka okunmalı.kitabın kapağı sizi yanıltmasın.
yeler66
Kaşif
çok,çok,çok, eğlenceli.harika bir çiklit.hatta çiklit tarzı sevmeyenlerin bile bayılacağı bir şey.emma karekterine bayılcaksınız.kaçırmayın