113Yorum
CaglaTrn
Elime ulaştığı gün bitirdim kitabı. Kesinlikle harika bir kitap. Konusu basit gelse bile anlatım ve cümleler insanı düşündürüyor. Tavsiye ediyorum.
payduşka
Kitapkurdu
Okurken son derece keyif aldım. 'Güzel ve Çirkin' romanının günümüze başarılı bir şekilde uyarlanmış versiyonu. Okuması keyif veriyor...
yeltan
çok güzel fantastik bir kitap.bir günde bitirmiştim,filmi de ayrı güzeldi ama kitabı kadar da eğlenceli değildi tabi ki. fantastik severlere tavsiyemdir,hemen okumalılar.
anly
ben bu kitabı okurken çok eğlendim ayrıca bazı yerlerinde de üzüldüm. muhteşemdi. belki bazıları zaten var olan güzel çirkin masalının modern çakması olduğunu söyleyebilir ve düşünebilir. bende izledim küçükken güzel ve çirkini. yinede bu çok daha fazla hoşuma gitti. filmiyle bazı farklılıklara sahip ayrıca mesela filmde adını hunter koyarken burda adrian. ben adrian ı daha çok sevdim... kitap kesinlikle çook güzeldi :)
kazimmendil
Filminden kat kat daha güzel. Fantastik sevenlere tavsiye ederim
esbel
Kitap gerçekten sürükleyici ve güzel.Ama kitap ve filmi çok farklı.Kesinlikle kitabı daha güzel ve kitabın bir sayfasında adrian ın saçlarını taradığından bahsediyor ama filmde saçları yok. Kitap ile film arasında çelişkiler var.
kerberos163
1 günde bitirdim kitabı ve dili çok hoşuma gitti. Konusu belki size sıradan gelebilir ama içinde dersler içeren bir kitap, okunmasında fayda var.
melikeayyuce53
bir güzel çirkin masalı herkeze tavsiye ederim
sayfakokusu
Kitapkurdu
herkes gibi bende modern bir güzel çirkin hikayesi olduğunu düşünüyorum, ama yinede kitabın dilinin akıcı olması ve eski masalların günümüze uyarlanması hoşuma gidiyor
-vampirella-
Ah filmi mükemmeldi.Kitabı da eminim öyledir.Alex pettyfer zaten mükemmel.Kitabın konusu bildiğimiz güzel ve çirkin gibi değil.Arkadaşımdan birazını okumuştum.Bence herkes bu kitabı okumalı...
karamelek83
Şu stresli ve sıkıntılı zamanlarda gerçek hayattan uzaklamak isteyenlere masalsı bir kitap,konu zaten klasik günümüze uyarlanması değişik ve güzel olmuş...
Imran Mengi
bu kitap gerçekten harika 1 gün de dgl n5 saatte bitirdim çok akıcı bi dili var peri masalı gibi olsada çok güzel kitabı okuduktan sonra filmini izledim daha bi güzel oldu size tavsiye ediyorum :)
snow flake
Çocukluğumuzda okuduğumuz Güzel ve Çirkin'nin 21.yüzyıl modernize edilmiş hali.Yazarın keyifli bir anlatımı var.Ama yine de okumazsanızda bir şey kaybetmezsiniz.
aise87
Kitapkurdu
bir solukta okunabilicek bir kitap.....
özüm_67
bilinen güzel ve çirkin hikayesinin günümüz koşullarında yaşanan modernize hali.güzel bir anlatım .
KY-759562
Modern bir 'Güzel ve Çirkin' masalı,çok güzeldi ve çok akıcıydı,bir sonraki sayfayı merak etmeden duramadım.Almak isteyenlere tavsiye ederim.
Goldenlily_
Kitap gerçekten hoşuma gitti. Yazarın anlatımı güçlü ve olaylar sizi sıkmadan akıp geçiyor. Sanki bir masal okuyorumuşum gibi geldi ama aynı zamanda günümüzde yaşanan bir masaldı. Kitabın kapağıda çok hoşuma gitti ve hem filmi hemde kitabı güzeldi.
__ßßééRRNNaa__
Kitapkurdu
Tam da söylendiği gibi tam bir modern güzel ve çirkin masalı.Gerçekten eğlenceli.Bir solukta okunacak kitaplardan biri...
ayrılmış
aynı günde hem kitabı hemde filmini bi çırpıda bitirdim.kesinlikle okunmalı.modern bir peri masalından çok burnu havada bir gerzegin akıllanması oldukça akıcı bir dille anlatılmış.kesinlikle tavsiye ediyorum
mine&recep
Flimini de izledim ama kitabı daha güzel mordern peri masalı<br />