Duyguların Rengi
Duyguların Rengi

Kitapyurdu Fiyatı: 181,55TL

Ürüne Git
318Yorum
gülnursoylu
Kitapkurdu
Maalesef kitabı okuma fırsatını ancak bulabildim. Ancak bu kadar geç kaldığım için üzgünüm. Vicdanı ve yüreği olan kitap okumayı seven herkesin mutlaka okumasını tavsiye ederim. Konu zaten olağanüstü güzel işlenmiş, anlatım dili de akıcı olunca çok büyük bir keyifle okunacak bir kitap.
alizülfükar
insanı etkiliyen duygulandıran hüzünlendiren aynı anda nasıl okuyup bitirdiğini anlayamadığın harikulade bir kitap...kitap okuyucularına şiddetle tavsiye ediyorum.
hlt07
ben çok beğendim.bi solukta bitirmiştim.İnsanların siyah-beyaz diye sınıflara ayrılmasını ve o zamanda yaşanan olayları sade bir dille okurlarla buluşturuyor-hikayeler acıklı olsa bile-Gerçi hala bu sınıflara ayırma olayı günümüzde de başka şekillerde ortaya çıkıyor ne yazık ki.Herkese tavsiye ediyorum.Her kitap gibi bu da filminden daha güzel.Pişman olmazsınız
oc
Kaşif
Çok keyif alarak okuduğum, eğlence ve hüznün bir arada olduğu dokunaklı bir kitap
KİTAP_SEVDASI
Yorumlarda yazıldığı gibi abartacak bir güzelliğe sahip değil. Bir dönemde Amerikada ırkçılığın ne boyutlarda olduğunu göstermesi açısından güzel olsa da bence vaktinizi okumaya değer daha güzel kitaplarla değerlendirebilirsiniz.
SinemBayram
Kaşif
Henüz kitabın ortalarına bile gelmedim ama çok hoşuma gitti ve en az bu kadar güzel devam edeceğine ve biteceğine eminim. Karakterlerin neler hissettikleri çok güzel resmedilmiş okurken yaşıyorsunuz. Çok başarılı bir kitap olmuş.
amorroma
Kitapkurdu
kolay okunan akıcı bir kitap ve değişimi tetiklemenin kolay görünen ama bir o kadar da cesaret isteyen hikayesi.
Ferda Can IŞIN
Kitapkurdu
hayatın içinden bir konuda hiç sıkılmadan çok keyifle okuduğum bir kitaptı.herkese tavsiye ederim.
hemoglobin7
1950-1960 döneminde Amerika'nın bir eyaletinde yaşanan ten renkleri siyah diye yapılan 2.sınıf insan muamelesini anlatıyor,ve o dönem için aykırı görünen ama aslında doğru olanı yapan; düşünen sorgulayan anlamaya çalışan baş karakterimiz,başlangıçta tam olarak anlayamasa da kitabı için başladığı bu yolda iletişim kurdukça onları dinledikçe olanları özümsedikçe ,o insanlar kitabın önüne geçiyor,anlatılan konu çok hoş karakterler de öyle,kitabı okuyunca zaten konusu gayet açık yalnız benim için vurgulamak istediğim bir nokta da şu ki;birbirimizin duygu düşünceleriyle hissettikleriyle ilgilenmiyoruz sadece kendi açımızdan bakıyoruz kendimize odaklıyız tek önemli olan bizim duygu düşüncelerimiz,empati sadece dilimizde sık kullandığımız kelimeler arasında varlığını sürdürüyor.bütün bu ırk,din,dil ayrımlarının dünyada bu kadar uzun süre varlığını sürdürmesinin nedenlerinden biri ise,belki de kendimizi diğer insanlardan üstün görerek daha iyi hissetmemizdir ve menfaatlerine uymasıdır bazıları için,insanları farklı kılan sadece niyetleri ve vicdanlarıdır.bunun yanında iyi niyet kadar cesarette önemli,son olarak kitaptan bi cümle;cesaret bazen bir nesli pas geçeblliyor
gülenay_2005
1950'li yılların Amerika'sı...zencilerin yaşadığı insanlık dışı hayatlar, beyaz Amerika'lıların çoğunun zencilere müstahak şeklinde davranışları ve o zenciler için ölümü göze alıp onları da beyaz Amerikalıların seviyesine yükseltmeye çalışan bunun için çabalayan beyaz Amerikalı bir kadın...o kadar akıcı bir dille yazılmış ki kitap ne zaman başladı ne zaman bitti anlamıyorsunuz..
ecehalenaz
Çifte standartı çok güzel anlatan bir kitap, muhakkak okumalısınız.
humeyraz
Kitapkurdu
Filmi izledim, ama kitabını okuyamadım. Sıkıldım...
günnas
Renklerin ne önemi var hepimiz insan değil miyiz. okunması gereken bir kitap kesinlikle
Aytet
Renkleri nedeniyle asırlar boyu insan yerine konulmayan zencilerin, asrın medeni ülkesinde (!) beyaz ailelerin yanında yaşadıkları aşağılanmayı içiniz burkularak okuyacaksınız. Aibleen’in sıcacık anaçlığını ruhunuzda hissedecek, patlamaya hazır bomba gibi olan (haklı olarak) Minny ne zaman ne yapacak diye yüreğiniz ağzınızda satırları okurken kendinizi onun için endişelenmiş halde bulacaksınız. Bestseller olmayı hak eden harika bir kitap.
kitapkurdu.35
Güzel bir kitap. İnsanların renklerinin önemli olmadığını önemli olanın kalbi olduğunu anlatıyor. İlgiyle okudum.
Hüseyin_SUNGUR_38
doğrusunu söylemek gerekirse okurken biraz sıkıldım ama 10 üzerinde 6 verebilirim :)
bilgea
Kitapkurdu
Birçok zıtlığı içinde barındıran harika bir kitap. İyi- kötü, güzel-çirkin, zayıf-güçlü. Ancak her zaman olduğu gibi iyiler kazanıyor. Kötülerin kazançları küçük zaman dilimleri içinde sıkışıp kalıyor, iyiler ebediyen kazanıyor, gerçi kazanırken hırpalanıyorlar ama bu da iyilerin ruhlarının eğitiminin bir parçası...
angel_77
Yengem hediye etmişti. Kitabın kalınlığı ve isminden dolayı sıkıcı olacağını düşünerek 2 aydır masamda duran bir kitaptı. Can sıkıntısından başladım ve yatmadan önce 1 saat okudum. Ertesi gece ise 450. sayfaya geldiğimde saat sabah 5:30 du. Ve son bölümlerini okumak için işten eve gitmek için can atıyordum. Ben polisiye-gerilim romanlarından hoşlanırım.bu tür kitaplar sıkıcı gelirdi.Ama kitap ismini bana 3 günde yaşattı.Gerilim, hüzün, sinir, mutluluk, sevinç, gözyaşı.Bu tarz romanlara karşı olan önyargılarımı yıktığı ve 3 gece içinde bana bütün duyguları yaşatan bu şaheserin yazarına sonsuz saygılar.Mürekkebin hiç bitmesin!
birgüzelçift
Kitapkurdu
sonu umduğum gibi bitmedi ama heyecan verici güzel bir kitap...tavsiye ederim...
sameel
Öncelikle filmini izlemiştim bu kitabın. Merak ediyorsanız filmin adı The Help. Tabi hiç durmadım ve kitabını da sipariş ettim. Pişman değilim.