Konstantiniyye Oteli (Ciltli)
Konstantiniyye Oteli (Ciltli)
113Yorum
Yucel Gencoglu
Kitapkurdu
Livaneli dokturmus yine. Son okudugum Serenad'in da bu kitabin da kahramani bayan. Bu kadar mi guzel yazilir bir kitap? Yine tahmin ettigimden cok kisa surede bitirdim
İsa Kyhan
Daha önce Livaneli kitabı okumamıştım, bu okuduğum ilk kitabıydı. Estetik dilin olmayışı, düşüncenin sanatsal dile göre daha öne çıkması, bölümlerin birbirine bağlanışındaki kopukluklardan dolayı (örneğin Ayfer Tunç'un Bir Deliler Evinin Yalan Yanlış Anlatılan Kısa Tarihi'de aynı tarzda karnavaleks özelliği taşır ve kurgusu sağlamdır aynı zamanda dili de estetiktir) beklentimi karşılamadı diyebilirim.
gcabuk
Kitapkurdu
Güzel ama bana göre önceki kitapları daha güzeldi.
Ege Kiraz
livaneli klasiği devam ediyor. kendi kahramanlarını çıkaran kitaplar benim gözümde bir numaradır.
drnozver
Kitapkurdu
serenad ve kardeşimin hikayesini okudum şimdi konstaniyye otelini okumak için aldım eminim ki yazar yine usta yazı diliyle büyülü bir dünyaya gezintiye götürecek beni
KY-886796
zülfü usta yine döktürmüş.
balibey39
kardeşimin hikayesi ve serenad ı okuduktan sonra zülfü livanelinin bu kitabını tereddüt etmeden aldım ama diğer iki kitapta bulduğum tadı bu kitapta bulamadım
istanbulls23
Klasik bir Zülfü Livaneli eseri...Ne Zaman başlayıp ne Zaman bittiğini anlayamayacaksınız ...
dontgamblewith_love
Beklentilerimi karşılamadı zoraki bitirdim diyebilirim
KY-618761
Enteresan bir roman diyebilirim. Diğer romanlarına kıyasla gerçekten de farklı bir roman okudum ama tadı damağımda kalan bir roman değildi açıkçası. Çünkü sizi diğer romanları gibi sıkı sıkı sarmıyor. Kopukluklar oluyor
necmettin demirbaş
akıcı ve göndermelerin bol olduğu bir kitap okunmalı!!
FireMoon
konstantiniyye oteline yolu düşen herkesin hayat hikayelerinden kesitlere yer verilmesi sonucu hikayeden hikayeye geçişlerde kopuşlar olmasına karşın güzel bir kitap...
sinangira
Zülfü livanelinin diğer eserlerinden çok daha farklı
zeyna8021
Serenad ve kardeşimin hikayesi kadar etkileyici olmasa da yine de güzel okumaya değer bir kitap
murattu2121
Açıkçası Livane'li hayranı biri olarak biraz hayal kırıklığına uğradım.Kitabın fazla uzun tutulmasından mıdır veya olay kahramanlarının fazla olmasından mıdır, bilmiyorum ama pek fazla hoşuma gittiği söylenemez.Kitap, ciltli ve karton kapak olunca yıpranmıyor.Okuyucuya ayrı bir zevk veriyor.
Burak5866
abartıldığı kadar güzel olmadığını düşünüyorum. daha önce zülfü livaneli kitabını okumadım ama beklentilerimi karşılamadı.
Bsra..
Kampanyadan faydalanarak uygun fiyata alanlardanım ben de. Zülfü livaneli'nin öteki kitapları kadar beğenmesem de iyi olduğunu söylemezsem yazara haksızlık olur..
Muzosist
Üstat
Kitapyurdu kampanyası ile ciltli kitabını almıştım. Açıkcası okuyacağım ilk Livaneli kitabıydı. Fakat beklentilerimi kesinlikle karşılamayan bir kitap oldu. Hangi amaçla yazıldığını da anlayamadım. Belki de Livaneli okumaya yeni başlayanlar için kötü bir tercih.
burak1882
Kitapkurdu
Romanı bir haftada okudum. Tarihin aslında nasıl tekerrür ettiğini, insanın kendisini anlamsızca yükseğe koyarak kısacık bir yaşamda, aynı hataları tekrarlayıp durarak, teknolojik gelişimleri gerçekten ilerleme zannederek, ÿ"tekamülünÿ" ne olduğunu (bazı yüksek ruhlu insanlar hariç ki zaten istisnalar) hiç anlamadığını bir kez daha idrak ettim/ ettim mi? Mutlaka okunmalı, etkisi çok derin. Teşekkürler büyük usta.
Tufan810
Serena, kardeşimin hikayesi, mutluluk kitaplarını büyük bir zevkle okudum ama bu kitap neyi anlatıyor bir türlü anlamadım. yazar Zülfü Livaneli olmasaydı kitabın ticare bir amaç için yazılmış olduğunu düşünür ve yarım birakirdim