Pasaklı Tanrıça (Cep Boy)
Pasaklı Tanrıça (Cep Boy)
102Yorum
bortun
BENCE KİTAP MUHTEŞEM,EĞER SABAH OKUMAYA BAŞLARSANIZ KESİNLİKLE AKŞAM BİTİRİRSİNİZ.SAMANTHA NIN HAYATI VE İNSANA DERS VEREN KONULARIN ÜZERİNDE DURMASI.EĞLENCELİ VE AYNI ZAMANDA HAYAT DERSİ DE VERİYOR.KİTABI OKUYUN VE BÜTÜN SIKINTILARINIZI O SÜRE ZARFINDA UNUTUN.
Gizemoral
Kitapkurdu
çok hoş ve sürükleyici bir kitaptı. kitap sadece eğlencelik değil bence. bir çok hayat dersi de veriyor. kitabı özetleyen en iki cümle (kitabın içndede geçtiği gibi)<br />hayatı mahvetmek diye birşey yoktur hayat gayet esnek birşeydir. bu konuyu ortaya koyabilecek en zevkli en komik ve en zekice kitap. herkese tavsiye ederim...<br /><br />