Duyguların Rengi
Duyguların Rengi

Kitapyurdu Fiyatı: 181,55TL

Ürüne Git
318Yorum
zmn_zmn
eğlenceli bir kitap...minny ve yaptığı ne affedilebilir ne de unutulur...hani film izlerken bazen gözleriniz dolar sonra birden tebessüm edersiniz ya...öyle bir his işte...filmini izlemedim ama kitabı okumanızı şiddetle tavsiye ederim...
abernam
sürükleyici ve etkileyici.sizi kendinize çekecek harika bir kitap.mutlaka okumalısınız.
crazy80
Kitapkurdu
sevginin rengi yoktur. bu kitabı anlatacak en güzel kelime. çok güzel ve başarılı..
betul.44
Kitapkurdu
Bitmesini istemeyeceksiniz.. gerçekten sürükleyici bir kitap, tavsiye ederim.
Ebru Yağtu
Bilge
güzeldi ama bir o kadar da ağır bir dili vardı, akmadı, gitmedi, ben bu tür akıcı olmayan kitaplarda biraz sıkılırım, ama toplumsal bir sorunu dile getirişi, kitaptan vazgeçmeme neden oldu, bitirdim en nihayetinde. Kitabı elime alışımda uykum geliyordu, belki de sebebi sadece kitabın ağır oluşu değil de benim yorgun oluşum da olabilir çok da fazla haksızlık yapmak istemem. daha sonra çekilen filmini de izleme şansı buldum, hoş bir yapım olmuştu.
oprhnoodlemantra
Kitapkurdu
Sürükleyici anlatım tarzı ve dikkat çekici konusuyla okumaya değer bir kitap.1962 yılı Amerika'sında ırkçılığın ön planda ve ne boyutta olduğu hakkında bilgi veren , okuru yeri geldiğinde hüzünlendiren yeri geldiğinde gülümseten bir kitap.Dram türünü sevenlerin okumasını tavsiye ederim
delus
"Değişim bir fısıltıyla başlar"<br />olumsuz birkaç yorumdan sonra alıp almama konusunda kararsız kalmıştım ama sonra okumaya karar verdim. İyiki okumuşum. yazarın ilk kitabı olmasına rağmen oldukça keyifli ve akıcı ve düşündürten bir kitaptı. Dışlanmanın nasıl bir duygu olduğunu çok iyi yansıtmış
esmehar
Kitapkurdu
bu günün bile gerçeği olan ilkel ama bir o kadar da yaşanan bir durum,insanların renkleri,ırkları var ama kalplerinin yok!
hatcam
Kitapkurdu
kitabın konusu çok güzel, sürükleyici aynı zamanda geçmiş dönemde Amerikanın siyahilerle ilişkisi hakkında bilgi sahibi oluyorsunuz.
ardo
Okuyupta yarım bıraktığı nadir kitaplardan biriydi. Karakter ve konular sıkıcı geldi.
honce
ilk başta 576 sayfa ürkütmüştü ama bitince keşke devamı olsaydı dedim. minny'e bayıldım. daha sonra halimize ve yaşadığımız şartlara şükrettim.
batu bozkurt
Kitapkurdu
çok güzel bir kitap kesinlikle. mutlaka okunması gerek. filmi de var aslında ama kitabı kadar etkileyici değil kesinlikle.
yaşam kaynağım
Kitapkurdu
okumaya değer güzel bir kitap...ırkçılığın ve sınıf ayrımının çok güzel bir dille anlatıldığı bu kitabı tüm öğrencilerime de önerdim okumaları için
gpirinccioglu
Kitabı bir solukta okudum diyebilirim. Tek kelimeyle şahane ve sürükleyiciydi. Ger.ek hayatta olan sorunlar-problemler işlendiğinden ötürü insanı daha bir bağlıyor kendine. Okuduktan sonra filmini de izlemenizi tavsiye ederim. Okurken kafanızda hayal ettiklerinizi görmek hoşunuza gidecek.
YILDIRAY ULUBEY
Kitapkurdu
Açık söylemek gerekirse kitabı satın alırken kuşkularım vardı lakin okuduktan sonra anladım ki iyikide almışım,dili gerçekten akıcı ve sürükleyici.Ve o dönem Amerika nın yaşam tarzı ve yaşam standartları hakkında bilgi verici bir kitap,mutlaka okumanızı tavsiye ederim.
ormancı
Renk ayrımı olmadan, kadın her zaman kendini ifade edebilir. Kadın her zaman fırsat verilince başarır. İster siyah ister beyaz ten rengi olsun. Kadın dayanışması, kadınların hakkını yine kadınlar koruryor. çok güzel bir kitap
atabey_mlt
Kitapkurdu
yorumları okuyarak aldığım bir kitaptı . aldığıma da değdi doğrusu. gözümüzde büyüttüğümüz bir ülkenin de kendi içinde sorunları olabildiğinin göstergesi olmuş.ırkçılık ve sınıf farkının basite indirgenerek anlatıldığı ve okunmaya değer bir kitap
outspoken
Kitapkurdu
Okumaktan keyif aldığım kitaplardan biriydi, gerçekten çok güzeldi. Okuduklarımı yaşayan insanların hayatları çok dokunaklı, bunların gerçek olduğunu,var olduğunu, yapıldığını düşünmek utandırıcı, insanlar ne kadar acımasız oluyor bazen. İnsan olduğumuzu tekrar hatırlamamızı sağlayan bir eser. Sadece hayatlarına göz atmış olmak bile çok etkiledi beni,gözlerim doldu onlarla üzüldüm, onlarla sevindim. Yazarı kutluyorum hiç sıkılmadım merakla okudum. Kitaplığınızda mutlaka olması gereken bir kitap.
Yaprak Bilmen
Neden kaynaklandığını pekte anlayamadığım bir nedenden ötürü bu kitabın içine bir türlü giremedim.İlk kez bir kitabın filmini daha çok beğendim!!Film en azından konuyu daha kısa ve öz bir biçimde bizlere sunuyor.Belkide çeviriden ötürü oldu bilemiyorum;ama kitabı malesef (oda sırf yarım bırakmamak adına) 6 ayda anca okuyabildim:(
ece1912
Kitapkurdu
Kadın olmak bir ırka mensup olmaktan daha birleştirici bir güçtür. Kadın kıskançlığı kıskançlığın en tehlikeli türüdür. Kadınlar, ırkçılık ve yardımlaşma hakkında yazılmış en güzel hikayelerden biri.